Parks and recreation, als je die nog niet hebt gezien. Leukste serie ooit.
Downton Abbey
11 is de laatste, haha! Mijn vriend had ‘m gedownload.
Oh nou dan ben ik benieuwd of die nog slechter dan seizoen 10 is haha
Ja
Ik ben Lost aan het herbekijken en heb net de finale gezien van seizoen 3. Het is nog steeds zo’n goeie serie, ongeloofelijk. Ben het gewoon helemaal aan het bingewatchen.
Echt een traan gelaten: Charlie (Not Penny’s Boat), Desmond & Penny, Kate en Jack in die geniale flash forward: “We have to go back!!!”
Ik heb ozark afgekeken, echt janken dat ik nu een jaar moet wachten iemand een vergelijkbare tip? Heb wel al heul veel series gezien maar wie weet zit er toch nog iets nieuws tussen
Ik ben ook eindelijk begonnen aan Modern Family, helemaal mooiiii
Maar begint elke aflevering zo dat ze op de bank zitten en in een camera praten oid? Nu al 4 afl in ieder geval
Ik ben deze week begonnen aan Big Love. Heel leuk! Wie kijkt deze serie ook?
Dat is het concept ja. Het is een “mockumentary”
Het was origineel bedoeld alsof een buitenlandse documaker een “ongewone” Amerikaanse familie kwam volgen.
*Fun fact, in het originele concept is de interviewer een Nederlandse journalist. Vandaar de vele referenties aan Amsterdam/Nederland/Nederlanders door de hele serie heen. Als je er op let, zie je in heel veel afleveringen links met/naar Nederland.
Zulke scènes zitten er wel veel in ja! Niet altijd aan het begin, vaak ook tussendoor. Vond ik eigenlijk altijd wel leuk
Waarschijnlijk breaking bad al gezien? Vond ik een heulleee goeie serie en ergens deed Ozark me aan BB denken, maar dan een light versie
Jaren geleden gezien, vond het ook een leuke serie.
Tip voor mensen met HBO, The Outsider en Sharp Objects. Zijn denk ik wel 2 van de beste series die ik afgelopen jaar heb gezien.
Oh haha oké, vond het juist irri maar heb verder al een paar keer in een scheur gelegen dus ik zie het door de vingers
Het is echt mijn favo serie ever, enjoy!
Dit is me nou nog nooit opgevallen
Zoals? Ik heb alle afleveringen meerdere keren gezien maar kan me zo niks herinneren.
Ik herinner me eigenlijk alleen nog die “nederlander” in de bar die ruzie kreeg met gloria die gewoon duits sprak of met een duits accent ofzo
Bij Friends kwam het idd weleens voor ja. Iemand die in NL op uitwisseling was geweest, of een NL huisgenoot had. Staat me nog bij, dan volgde een (Duits-achtig) zinnetje.