Hebben jullie ook het einde van undercover gezien?
Spoiler
Ik vond het een anticlimax, maar vond sowieso dit seizoen zoveel minder sterk dan de eerste.
Slap ook hoe het eindigde met Ferry en waar was Bilzerian gebleven dan.
En ook heel onwaarschijnlijk dat JP zo’n gare karakterpntwikkeling doorging. En Laurent dood voor het schok effect dan maar?
Nou ja kan nog wel even doorgaan, het leek nog even spannend te worden maar ik vond het een stom seizoen terwijl ik de eerste heel vet vond.
Spoiler s2e10 undercover
Ja ik vond dat er te veel losse eindjes waren. Snap dat ze genoeg open willen houden voor seizoen 3, maar:
- Ze hadden kunnen laten zien dat Ferry bezig is om wraak te nemen/te ontsnappen oid, nu is het laatste dat we van ‘m gezien hebben dat hij huilend in de gevangenis zit
- How about de romance tussen Bob en Nathalie?
- Hoe loopt het af met Bob z’n baan nu hij gelogen heeft onder ede?
Same. Frustrerend.
Jaaa ik ben ook verslaafd!
Jaaa love it! Ben daarna gelijk online gaan schaken hahahaa maar ik bakte er niks van
Hier ook bezig! Erg boeiend tot nu toe (aflevering 3)
Heb Gilmore Girls ontdekt (20 jaar te laat). Tip voor mensen die mindloos iets gezelligs willen kijken.
Voor de mensen die Bonusfamiljen hebben gekeken, voor welke zoon had je meer sympathie?
- William
- Eddie
- Niet gekeken
0 stemmers
Ik voel me echt een buitenbeentje (ben ik vast niet, want wanneer ben je nou de enige. Bijna nooit) maar ik ben niet zooo laaiend enthousiast over the Queens Gambit als de rest van de wereld.
‘voor de mensen die blabla hebben gekeken’
Derde optie: niet gekeken
Hoezo niet?
Geen idee waarom, maar het verhaal pakt me niet zo? Het is mooi gemaakt maar niet zo heel verrassend verder. Ik vind het ook zeker niet slecht maar misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog. Ratched bijvoorbeeld greep me wel meteen.
Ja er gebeurt ook niet heel veel in de serie, of in ieder geval, het is best wel traag. Dus daar moet je wel van houden, dat snap ik wel! Ik vond dat langzame juist wel heel leuk een keer in combinatie met de muziek.
zo goed
ik heb toen die ene aflevering met die micheal jackson achtige enge man in dat huis gekeken toen ik mega stoned was, was echt spacen
Ik vond dat in seizoen 1 en 2 ook maar nu in seizoen 3 ben ik helemaal van mening veranderd en vind ik William juist echt een verwende knaap
Ik heb op Netflix Dash & Lily in een middag/avond gebinged en ik vond het geweldig! Tienerdrama, romantiek, kerst, mini-serie. Gewoon leuk
Ik verkondig dat momenteel tegen iedereen die ik spreek
Ik heb de eerste 3 afleveringen gekeken en het is zo cute allemaal. Leuke kerstsfeer ook. Vind Dash wel een beetje een namaak Cole Sprouse hahah
Ja ZO cute. Ik moest gewoon bijna huilen toen het dreigde mis te lopen