Omg ja vreselijk. Wel tot ‘t einde gekeken maar echt wat was dit nou weer voor een aflevering. Iedereen was ook zo’n dom typetje. En wie was dat koppel in dat bed? herkende ze niet.
Heb net Fantasy Island gekeken. Echt zo slecht
Ik zag net Kärlek & Anarki bij aanbevolen staan op Netflix, ziet er wel leuk uit
Die heb ik van het weekend gebinged. Vond het super leuk😍
Die pony en die ogen brrrr
Tipje voor iedereen. Pathé thuis heeft elke dag een film die je gratis kunt kijken deze maand! Welke staat in hun insta stories.
Heeft iemand Deadly Class al gezien op Netflix? Ik ben er wel benieuwd naar dus ga het proberen denk ik, maar ik weet niet heel goed wat ik kan verwachten.
Ik kan gewoon op het moment niks leuks vinden. Heeeel irritant in deze saaie Corona tijd…
Heb je Dynasty/Valeria/Casa de las flores gezien? Lol misschien is dit sowieso niet wat je leuk vind. Overigens aanrader: Ozark (totaal iets anders, gaat over witwassen drugsgeld)
Dynasty wel! De rest geprobeerd maar meh, Ozark zelfs 2 pogingen
Hebben jullie ook het einde van undercover gezien?
Spoiler
Ik vond het een anticlimax, maar vond sowieso dit seizoen zoveel minder sterk dan de eerste.
Slap ook hoe het eindigde met Ferry en waar was Bilzerian gebleven dan.
En ook heel onwaarschijnlijk dat JP zo’n gare karakterpntwikkeling doorging. En Laurent dood voor het schok effect dan maar?
Nou ja kan nog wel even doorgaan, het leek nog even spannend te worden maar ik vond het een stom seizoen terwijl ik de eerste heel vet vond.
Spoiler s2e10 undercover
Ja ik vond dat er te veel losse eindjes waren. Snap dat ze genoeg open willen houden voor seizoen 3, maar:
- Ze hadden kunnen laten zien dat Ferry bezig is om wraak te nemen/te ontsnappen oid, nu is het laatste dat we van ‘m gezien hebben dat hij huilend in de gevangenis zit
- How about de romance tussen Bob en Nathalie?
- Hoe loopt het af met Bob z’n baan nu hij gelogen heeft onder ede?
Same. Frustrerend.
Jaaa ik ben ook verslaafd!
Jaaa love it! Ben daarna gelijk online gaan schaken hahahaa maar ik bakte er niks van
Hier ook bezig! Erg boeiend tot nu toe (aflevering 3)
Heb Gilmore Girls ontdekt (20 jaar te laat). Tip voor mensen die mindloos iets gezelligs willen kijken.
Voor de mensen die Bonusfamiljen hebben gekeken, voor welke zoon had je meer sympathie?
- William
- Eddie
- Niet gekeken
0 stemmers
Ik voel me echt een buitenbeentje (ben ik vast niet, want wanneer ben je nou de enige. Bijna nooit) maar ik ben niet zooo laaiend enthousiast over the Queens Gambit als de rest van de wereld.