‘voor de mensen die blabla hebben gekeken’
Derde optie: niet gekeken
‘voor de mensen die blabla hebben gekeken’
Derde optie: niet gekeken
Hoezo niet?
Geen idee waarom, maar het verhaal pakt me niet zo? Het is mooi gemaakt maar niet zo heel verrassend verder. Ik vind het ook zeker niet slecht maar misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog. Ratched bijvoorbeeld greep me wel meteen.
Ja er gebeurt ook niet heel veel in de serie, of in ieder geval, het is best wel traag. Dus daar moet je wel van houden, dat snap ik wel! Ik vond dat langzame juist wel heel leuk een keer in combinatie met de muziek.
zo goed
ik heb toen die ene aflevering met die micheal jackson achtige enge man in dat huis gekeken toen ik mega stoned was, was echt spacen
Ik vond dat in seizoen 1 en 2 ook maar nu in seizoen 3 ben ik helemaal van mening veranderd en vind ik William juist echt een verwende knaap
Ik heb op Netflix Dash & Lily in een middag/avond gebinged en ik vond het geweldig! Tienerdrama, romantiek, kerst, mini-serie. Gewoon leuk
Ik verkondig dat momenteel tegen iedereen die ik spreek
Ik heb de eerste 3 afleveringen gekeken en het is zo cute allemaal. Leuke kerstsfeer ook. Vind Dash wel een beetje een namaak Cole Sprouse hahah
Ja ZO cute. Ik moest gewoon bijna huilen toen het dreigde mis te lopen
Als iemand die pas bij aflevering 2 is vind ik dit wel een beetje een spoiler hahah
Het is echt heel cheesy en cute allemaal, na twee afleveringen heb ik wel echt even pauze nodig van alle zoetigheid. Maar het is wel lekker feelgood
@Stateofmind Had je dat zelf nog niet aan zien komen dan? Ik vind het echt extreem voorspelbaar allemaal. Maar niet op een vervelende manier
Een tijdje geleden raadde ik @Eddie The Wire aan en ik ben de hele serie daardoor zelf nog een keer gaan herkijken, en ik wil nog maar eens zeggen dat het echt een steengoede serie is! Maar het is niet per se een makkelijke wegkijker die vol spanning en what not zit, alles is juist heel gelaagd en soms een beetje traag maar daardoor is wel alles heel gedetailleerd en genuanceerd en daar wordt het zo goed door. Ik vind het ook wel echt een andere serie dan de modernere series uit het Netflixtijdperk die veel sneller en makkelijker verteerbaar zijn over het algemeen (deze komt uit ca. 2000) maar echt
Je hebt mijn interesse gewekt, waar kijk ik dit?
Nee eigenlijk niet, anders zou ik niet zeggen dat ik het een spoiler vind. Maar ik was ook verrast door het einde van Emily in Paris dus misschien ben ik gewoon te simpel
Leuk! Hij staat op Videoland nu.
En voor wie nog meer redenen wil: het wordt door veel mensen als (1 van) de beste serie(s) aller tijden gezien met een 9,3 op IMDB / 94-97 op Rotten Tomatoes & Idris Elba.
Ja die ga ik nu herkijken vanaf het begin want ik heb gister The Wire afgekeken! Maar die wil mijn vriend ook meekijken want die heeft hem nog niet gezien.
Ik ben begonnen met kärlek & anarki (liefde & anarchie), zweedse serie. Vind het wel heel leuk, deed me qua manier van filmen enzo een beetje denken aan die noorse kerstserie van vorig jaar. En ben ook the queen’s gambit aan het kijken, vind ik ook heel leuk! (Vooral ook al die decors/interieur en de kleding!)
Ik ben om
Heeft iemand die docu van de moord op Maria Marta gekeken? Moord op een vrouw op een country club in Argentinië ik vond 't wel interessant