Series & Netflix #3

Als iemand die pas bij aflevering 2 is vind ik dit wel een beetje een spoiler hahah

3 likes

Het is echt heel cheesy en cute allemaal, na twee afleveringen heb ik wel echt even pauze nodig van alle zoetigheid. Maar het is wel lekker feelgood :smiley:

@Stateofmind Had je dat zelf nog niet aan zien komen dan? Ik vind het echt extreem voorspelbaar allemaal. Maar niet op een vervelende manier

1 like

Een tijdje geleden raadde ik @Eddie The Wire aan en ik ben de hele serie daardoor zelf nog een keer gaan herkijken, en ik wil nog maar eens zeggen dat het echt een steengoede serie is! Maar het is niet per se een makkelijke wegkijker die vol spanning en what not zit, alles is juist heel gelaagd en soms een beetje traag maar daardoor is wel alles heel gedetailleerd en genuanceerd en daar wordt het zo goed door. Ik vind het ook wel echt een andere serie dan de modernere series uit het Netflixtijdperk die veel sneller en makkelijker verteerbaar zijn over het algemeen (deze komt uit ca. 2000) maar echt :ok_hand:

7 likes

Je hebt mijn interesse gewekt, waar kijk ik dit? :slight_smile:

Nee eigenlijk niet, anders zou ik niet zeggen dat ik het een spoiler vind. Maar ik was ook verrast door het einde van Emily in Paris dus misschien ben ik gewoon te simpel

Leuk! Hij staat op Videoland nu.
En voor wie nog meer redenen wil: het wordt door veel mensen als (1 van) de beste serie(s) aller tijden gezien met een 9,3 op IMDB / 94-97 op Rotten Tomatoes & Idris Elba.

2 likes

Ja die ga ik nu herkijken vanaf het begin want ik heb gister The Wire afgekeken! Maar die wil mijn vriend ook meekijken want die heeft hem nog niet gezien.

1 like

Ik ben begonnen met kärlek & anarki (liefde & anarchie), zweedse serie. Vind het wel heel leuk, deed me qua manier van filmen enzo een beetje denken aan die noorse kerstserie van vorig jaar. En ben ook the queen’s gambit aan het kijken, vind ik ook heel leuk! (Vooral ook al die decors/interieur en de kleding!)

1 like

Ik ben om

3 likes

Heeft iemand die docu van de moord op Maria Marta gekeken? Moord op een vrouw op een country club in Argentinië ik vond 't wel interessant

1 like

iemand anders ook al begonnen aan the real housewives of salt lake city?

Net Holidate gekeken, echt een leuke film om zo even weg te kijken! Verstand op 0, blik op oneindig zeg maar. En knappe mannelijke hoofdrolspel :heart_eyes:

3 likes

Ik kreeg er heel erge Nick & Norah’s Infinite Playlist vibes van. Op een goeie manier. Bleek ook van dezelfde schrijvers.

Bijna the crown seizoen 4 (zondag) ben benieuwd!!

12 likes

Jaaa ik ook! Eerst nog Scandal af zien, maar heb er al zin in!

2 likes

Yayy! Tijd voor 2 nieuwe Grey’s Anatomy afleveringen en 1 Station 19!

1 like

Waar kijk je dit al zo vlug?

2 likes

Staat door jou nog wel op de lijst!

1 like

Ooh Scandal :heart:

Ja heerlijke serie! Ik was er vroeger al eens aan begonnen, maar kwam er niet echt in. Nu nogmaals een poging gewaagd en kan beginnen aan seizoen 6 :sweat_smile:
Wat een vrouw ook :heart:

1 like