Series & Netflix #3

Ben net begonnen met seizoen 1, nu aflevering 3 en heb eigenlijk nog geen idee waar dit heen gaat maar het is wel leuk.

1 like

Ja het is echt heel goed!!

1 like

Ja daar ben ik ook! Moet nog bezien welke kant het opgaat. Vond s1 echt leuk.

1 like

Oh yes eerste deel van seizoen 5 van Lucifer staat nu online. Vanavond weer een avondje kwijlen.

10 likes

Ik ben begonnen met Dirty John en ik heb al helemaal de kriebels van die vent. Ik moet naar de sportschool maar nu wil ik kijken.

2 likes

Ow ja die man echt brrrrr. Dat soort types word je helemaal naar van.

(doet me wel denken aan een boek die ik ooit las waar ze de vraag stelde hoeveel geld en macht/positie iemand kan veranderen, alsof het echt naar je hoofd stijgt)

Ik heb em ook gekeken dat dit echt gebeurd is
 hoe dan
 hoe “dom” en naief ben je als vrouw. Liefde maakt blind i know :frowning:

1 like

Ik heb het laatste seizoen bekeken en ik heb nog nooit zo hard gehuild bij het einde van een serie. Die twee laatste afleveringen waren intens.
Jammer dat dit volledig gedaan is.

1 like

A star is born staat op Netflix!
Ik ben nu ongeveer een half uur aan het kijken, maar is het de bedoeling dat die gast zo irritant is???

  • can I take of your eyebrow?
  • can I touch your nose?
  • I just wanted to take another look at you
  • haar handen/vingers kussen

Wat is dit???

3 likes

En vandaag stond in het teken van de 8 afleveringen Lucifer bingen en het was weer top :slight_smile:

2 likes

Ik zag dat er een 2de seizoen kwam van trinkets en bekeek de trailer en ben nu seizoen 1 aan t kijken en het is best wel een leuke serie en heb een nieuwe girl crush,

1 like

Heb net Yummy gekeken (horror/comedy) best slecht maar heb me wel vermaakt.

En kijk Stranger Things weer opnieuw. Ik wil seizoen 4!!!

Vertel, wie is je nieuwe girlcrush? Er zijn meerdere kandidaten in die serie haha

Ik ben nu begonnen aan Lucifer seizoen 5 en Ik hoop zo dat Chloe er snel achter komt dat hij Lucifer niet is of dat Lucifer er achter komt. Het is weer top!

1 like

Haha ja het klinkt nu idd een beetje als een vreemde vent zo met al deze opmerkingen onder elkaar. Hoe vond je de film uiteindelijk?

Ik heb hem in de bios gezien en vond het echt een grote cliché en een grote aanfluiting. De liedjes waren wel echt goed, maar die had ik al kapot gedraaid voor ik naar de bios ging. Misschien waren mijn verwachtingen gewoon te hoog.

Edit: Wild Rose lijkt wel op a staat is born maar dan echt honderd keer beter en een stuk realistischer. Ook super mooie liedjes

2 likes

Elodie hihi

1 like

Hahahahaha ik vond hem ook zooooo irritant

2 likes

Zo trinkets in 1 dag uitgekeken. Waarom lees ik hier niks over t is zo leuk

4 likes

Omdat seizoen 1 al heel lang uit is :grimacing: maar ik vond het ook leuk! Ben benieuwd naar seizoen 2 (al moet ik dan nog wel ff een recap kijken)

1 like

Haha ow vandaar