Series & Netflix #3

Ben gister begonnen met Pose. Snap echt niet waarom ik dit niet eerder ben gaan kijken. Dacht ook dat het heel wat anders was. Maar super goed serie

8 likes

White Lines

Ik vind die storyline met moeder-zoon incest heel ongemakkelijk om naar te kijken. Ben ik nu zo preuts of is dit gewoon kut?

De maker van deze serie is trouwens ook betrokken bij de series La casa de papel, Vis a Vis, El embarcadero (The Pier) enz. Het valt mij op dat hij vaker incest in zijn verhalen verwerkt.

Huh ineens staat Rita seizoen 5 op Netflix? Dacht dat die serie al klaar was. Wel leuk denk ik, hopelijk valt het niet tegen :smiley:

4 likes

Nou seizoen drie van good girls af. Vond het tegenvallen maar wel benieuwd naar seizoen vier. Wat moet ik nu kijken.

Greenleaf

4 likes

Selling Sunset was weer leuk. Alleen wel weinig huizen helaas

Love it hoe Mary het voor Chrishell opnam, echt een schat. Sowieso echt m’n faves, samen met Maya en Amanza

Davina mag echt opbokken volgend seizoen, wat een snake en ze loopt als een schaap achter Christine aan. :face_vomiting: En volgens mij moest Heather steeds zeggen dat ze vegan eet haha

8 likes

Haha ik heb Selling sunset recent ontdekt en 3 seizoenen in een week afgekeken. Vond het een leuke serie. Ik ben juist team Christine :face_with_hand_over_mouth: vind Chrishell juist schijnheilig overkomen. Amanza vind ik een leuke meid, maar niet zo professioneel met continue grapjes maken. Ben benieuwd wanneer er een vervolg op komt.

@d12baby ik heb met plezier naar indian matchmaking gekeken. Mijn ouders komen uit een buurland en herken zoveel in de serie over hoe het bij ons gaat.

@Jeg volgens mij is vorige week S3 verschenen ervan. Ben het inmiddels afgekeken voor Carlos :heart::heart_eyes:

1 like

Omg hoe kun je team Christine zijn? Zij is zo’n bitch. Snap niet dat mensen nog naar dr bruiloft kwamen, ze had met iedereen wel een fittie. Ook met die fundraising, dat ze zei dat het al een cadeau was dat zij elke dat met die mensen moest samenwerken want dat was heel zwaar haha wtf, het is zo erg dat het niet eens grappig meer is (ja het zit diep :joy:)

7 likes

Omggg ik dacht dat jullie allemaal ineens selling sunset ontdekt hadden maar er is gewoon een nieuw seizoen :partying_face:

1 like

Ik keek een tijdje even niks op Netflix nadat ik me eindelijk door Sinner S3 heen had geslagen (wat een flut seizoen vergeleken met de andere 2). Nu ben ik net begonnen aan Dirty John omdat die in de top 10 staat, geen idee of ik het leuk ga vinden

Ahhh het seizoen van the umbrella academy is zo lekker om weg te kijken!

Een aantal dingen gezien afgelopen tijd, dus even een klein lijstje.

  • Deze week plan coeur afgekeken. Leuke serie! En heerlijk dat het Frans is.
  • Na een fiks aantal maanden Dumplin eindelijk afgezien. Leuke film, niet heel bijzonder maar kijkt lekker weg. Boek is ook leuk om te lezen.
  • Work it is een tussendoortje, super cliche, over the top. Geen aanrader maar ook geen afrader heb me er wel mee vermaakt.
  • 13 going to 30 weer eens gekeken. Die man kwam me zo bekend voor, maar hij speelt dus ook in Begin Again. Goede acteur. (en ik kwam er dus achter dat hij een hersentumor heeft gehad en daardoor verlamd is aan een kant van zijn mond. Dat verklaart wel zijn manier van praten. Niet storend, maar viel me wel op)

Nog maar 3 seizoenen en dan heb ik eindelijk HIMYM uitgezien.

Haha de man is Mark Ruffalo toch? Hij heeft in best veel goeie films gespeeld bijv. Shutter Island en Spotlight zijn aanraders en staan geloof ik ook op Netflix. En voor een romcom Rumor Has It met Jennifer Anniston ook leuk.

1 like

Net de eerste aflevering van The O.C. aan het herbekijken. Man echt zo goed en zo veel iconische lijnen. Who are you? Whoever you want me to be :joy:
Welcome to the OC bitch :star_struck:

3 likes

Via een oude externe harde schijf. Staan echt al die oude series op zoals Lost, Kyle XY, One Tree Hill, Greek, 
 Fantastisch. Net twee afleveringen gezien, echt kapot lachen.
You know what I like about rich kids
nothing!

2 likes

Ja die idd! En Spotlight klinkt goed, ga die gauw kijken. Shutter Island klinkt ook goed, maar ik kan niet echt tegen thrillers. En Rumor Has it heb ik al eens gezien kwam ik net achter. Bedankt voor de tips!

Ugh, ik HOU zo veel van die serie. Ik wil dit ook weer herkijken.
Volgens mij staat het ook op amazon prime als ik me niet vergis.

1 like

Heeft iemand Love on the spectrum gezien? Ik wilde het eerst niet kijken omdat ik bang was dat het een ‘aapjes kijken’/ ‘cringe entertainment’ insteek zou hebben, maar ik ben blij dat ik het toch heb gedaan. Het straalt er gewoon vanaf met hoe veel liefde, respect en geduld het gemaakt is. Heel ontroerend ook. Ik vond het wel interessant dat eigenlijk al die jongeren alleen (wilden) daten met mensen die ook autisme hebben. Bij de mensen die ik ken die autisme hebben, is dat juist niet zo. Ik vraag me af waar dat aan ligt!

2 likes

A Star Is Born staat erop :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ben zo benieuwd naar Dirty John 2. Seizoen 1 vond ik echt heel goed.Gelukkig vanaf morgen vakantie, dus ik weet al wat ik ga doen de komende dagen! :partying_face: