Maar de commissie is het enige wat ze krijgen, dus als ze niks verkopen hebben ze ook geen inkomen.
Ah interessant! Ik zou daar dus heel gestressed van worden zo’n onregelmatig inkomen. Maargoed als je een keer een klapper maakt kan je wel weer even vooruit…
5% commissie is trouwens wel echt hoog. Onze verkoopmakelaar kreeg 1.3% geloof ik.
Ja, heerlijk. Kijk er al de hele week naar uit.
En dan nog 5% van heeeuul veeel
heb je al gekeken? Het is echt zo, zo naar. Ik vind het vreselijk dat hij misbruikt is, maar hij blijft de schuld geven aan het slachtoffer. Hij is gewoon een verstokte homofoob. Ik heb geen hoop voor hem.
Weet niet of het al genoemd is, maar als je fan bent van Elite is Control Z ook een leuke aanrader!
Wel minder mooie mensen en iets goedkoper budget vermoed ik, maar zeker wel vermakelijk
Heb al een maand niet op Netflix gekeken en zie opeens dat er een nieuw seizoen van 3% op staat! Denk dat ik dat dit weekend maar even ga bingen.
Ja, net klaar! En precies wat je zegt. Heel naar voor die nabestaanden ook, hij geeft ze gewoon nog ff een trap na. Had die ene broer toch nog vanaf het begin gelijk gehad om de ware reden.
Nog tot morgen en misschien maandag in quarantaine thuis, dus zoek een luchtige vrolijke serie a la modern familie / new girl of iets zoals selling sunset om de laatste dagen door te komen.
Iemand tips?
Million dollar beach house misschien? Please like me? Brooklyn 99, community, trinkets
Insatiable (echt heel cringe haha), Dynasty (wel leuk en soms spannend), Trinkets (korte afleveringen en kijkt lekker weg)
Ik ben begonnen aan Lovecraft Country.
Vreselijk dat er zo. veel. keuze. is wat betreft series en films op kijkapps, wilde om half negen al wat aan zetten maar weet nog steeds niet wat … echt de hoofdreden dat ik zo weinig series/films kijk
Oh herkenbaar… ik moet nog van zoveel het nieuwe seizoen kijken maar dan komt ineens alles tegelijk en dan kan ik niet meer kiezen. Dus nu kijk ik maar Love Island lol
Heb net the society uitgekeken. Had niet veel van verwacht maar vond hem best leuk.
Jammer genoeg gaat seizoen 2 niet meer door, geen idee waarom maar er stond iets over dat door corona ze niet filmen en netflix het maar gewoon gecanceld heeft.
Ja ik heb hierdoor ook alle ex on the beach seizoenen al 3 keer gezien
Neee dat vind ik echt zo jammer! Vond dat zo’n toffe serie en wachtte echt op het tweede seizoen!
Het is gebeurd… hawaii five-o af. Ik keek het sinds april en er leek geen einde aan te komen (250 afl ongeveer) maar helaas. Ben nu begonnen aan NCIS Los Angeles, zelfde soort brolserie, ook 250 afl, top
Jaaaaa
Waaaah, echt?! Wat een goeie tip haha