Wat een ontzettend lief programma is Love on the spectrum. Die ouders zijn ook allemaal zo schattig. Als er weer een vader begint te huilen kun je me opvegen
Ik zit al maanden te hopen dat New Girl een keer terug komt op Netflix.
Zit ik net voor het eerst in eeuwen weer eens te āzappenā, zie ik ineens New Girl op RTL7, of all places.
Blijkbaar zenden ze elke dag 4 afleveringen uit. Echt, what the heck. Hoe kan zoān afgekeurde flut zender nou de rechten hebben
Van de makers van Haunting of Hill House, oh die serie vond ik zo zo goed! Ik zie volgens mij ook dezelfde acteurs. Ik kan niet wachten!
Jaaa, hier kijk ik echt naar uit!! Heb onlangs nog Haunting of Hill House terugkeken en de cinamatografie is echt zo goed. Echt blij met dit soort series.
Goed, ik ben zelf niet fan van horror maar dit kan ik nog aan. De eerste twee afleveringen waren meer vuil dan eng en de derde was met een geesten en exorcisme.
Ik vind de serie wel zo goed dat ik blijf kijken en benieuwd ben naar de volgende. Zeer goed geacteerd, goede dialogen, ā¦
Het racisme is duidelijk omdat het in de jaren 50 doorgaat dus denk maar aan segregatie, protesten omdat een zwarte persoon in een witte wijn komt wonen.
Hahaha āwho the fuck upset Chrishell!?ā
Heb net trinkets seizoen 2 uit. Wat keek dat heerlijk weg zeg op deze regenachtige dag. Mooie laatste aflevering ook wel.
Ik ben deze week begonnen aan Good Girls en Dean doet me steeds zoooo aan Donald Trump denken
Kan. Niet. Wachten!
Hahaha hoe kom je bij die vergelijking?
Hahahaha
Ik heb net een nieuwe Netflix film gekeken, Iām thinking of ending things heet hij. Mijn goddd, ik heb echt 2 uur van mijn leven verspild. Ik snap er echt de ballen van. Gekke sprongen in de tijd? Op het eind lijkt het een musical? Ik weet niet waar ik naar gekeken heb, had niet eens door dat de film was afgelopen
Ben hier heel benieuwd naar, is ook van de maker van Eternal Sunshine toch? Maar dit klinkt niet heel hoopgevend⦠Heb mn vriend beloofd hem samen met hem te kijken, zal als ik eraan denk hier laten weten wat ik ervan vond
Jas is dezelfde schrijver inderdaad. Heb eternal sunshine nooit gezien, dus kan je niet vertellen of ze vergelijkbaar zijn. Iām thinking of ending things is blijkbaar een boekverfilming. Heb opgezocht waar het boek over gaat en snap de film nu wel iets beter. Maar zonder de uitleg van het boek, vind ik het een warrige film. Misschien vind jij hem wel geweldig hoor haha maar voor mij was het niks.
Gisteren begonnen aan Occupied, een Noorse serie over dat Noorwegen van fossiele brandstoffen afstapt door de klimaatcrisis en dan door Rusland en Europa onder druk wordt gezet omdat zij niet klaar zijn voor de energietransitie. Wel spannend tot nu toe.
Gister in 1 klap Away gekeken. 10 afleveringen.
Vond het echt een heel gave serie
Ik raad aan eerst een samenvatting van het boek te lezen of nog beter een interpretatie van de film. Ik vond het echt geen slechte film, maar hij is wel lastiger te begrijpen. Aan het einde snapte ik er echt niets van, maar na wat dingen te lezen begreep ik het iets meer en vond ik het jammer dat ik bepaalde dingen miste.
Ja dit inderdaad. Zonder die interpretatie of samenvatting van het boek, snapte ik er echt niks van.
Ik word wel heel nieuwsgierig door jullie reacties, de film heeft een behoorlijke hoge critic & user score maar als je reviews leest is het heel gemixt met veel reacties zoals die van jullie.
Ik zou hem wel kijken hoor! Maar je moet echt even de tijd nemen.