Series & Netflix #3

Dit is dan weer niet helemaal mijn ding haha ondanks de Star Wars referenties enz haha.

1 like

Ik ga later even alle suggesties verder bij langs en opslaan enz! Bedankt voor het meedenken.

@Strawberry helaas is mijn favoriete hippie show verdwenen van Netflix. :pleading_face:

Oh balen! Vind jammer dat Netflix zo snel alles weer verwijderd. Is soms niet tegen aan te kijken.

1 like

Superstore op prime!
Verder Brooklyn99, Community, The Good Place (is wel een gek verhaal als je net begint haha, maar ik vond het wel grappig), One day at a time, Workin moms of Unbreakable Kimmy Schmidt (ik vond Kimmy zelf echt niks aan maar veel mensen vinden het wel grappig)

Daar kan Netflix weinig aan doen. Als de rechten verlopen moet het er af.

Begrijp ik helemaal! Vind alleen frustrerend dat er ineens staat wordt dan verwijderd en ik nog zoveel moet kijken.

Bonding (is nu 2e seizoen van, is erg vermakelijk en heel kort)
Please Like Me
The Office (US)
What We Do In The Shadows

2 likes

Lovesick (Netflix) is ook top voor ‘even tussendoor’. 22 afleveringen van ong 20 minuten

1 like

Ik ben (beetje late to the party) nu halverwege seizoen 6 van Suits. Maar ik vind het echt heel jammer dat het steeds meer om onderlinge drama gaat en minder om de rechtszaken, trekt dit later nog bij? Vond de eerste 2/3 seizoenen echt veel leuker, wordt echt langdradig allemaal :sweat_smile:

1 like

Elke keer dat mapje over die tafel schuiven. Verontwaardigd zijn over een laag bedrag
Louis die boycot

Herhaal 1242637383993 keer.

8 likes

@Eddie ik kijk nu de 12 en ik word helemaal boos van die ene man die zo jaloers is op zn vrouw. Die met die 3 kindjes.

( ben pas bij aflevering 5 dus wss word mn haat naar hem erger haha)

2 likes

Ben het nu ook aan het bingen. Vind het tof dat er een hoofdzaak is maar dat alle jury leden ook vanalles mee maken.

1 like

Ik heb het ook gekeken kan je dit verhaal weer even vertellen in spoiler. Ik kan me deze verhaallijn niet meer herinneren

Nou, The Boys hebben we uitgekeken. Nu wachten op seizoen 3, las ook dat er een spin off komt? Benieuwd!

Ik wil de Gaiman series nog proberen, American Gods en Good Omens, wat zijn nog meer Prime aanraders?

3 likes

Ik heb nog niet alles gekeken maar

Die man sluit zn vrouw al in de eerste aflevering op in de badkamer omdat zij niet heeft verteld dat zij in de jury zit. En hij is zo jaloers dat hij denkt dat haar baas haar wilt enzo. Dus hij is vet manipulatief en betrekt de kinderen er ook bij enzo.

1 like

Wie kijkt ook New Amsterdam? In maart seizoen 3!

3 likes

Ik ben nu Preacher aan het kijken. Even door de eerste aflevering heen, want die vind ik echt geen afspiegeling van hoe de rest van de serie gaat zijn. Qua gewelddadigheid vergelijkbaar met The Boys haha.

American Gods en Good Omens zijn inderdaad fantastisch.

Verder leuk:
Upload
Mr. Robot
The Terror (vooral seizoen 1)
Tales from the loop
Heroes (heb ik echt lang geleden niet via Prime gekeken)
Utopia

@Mexi Het tempo blijft aardig hetzelfde, maar hoe verder de serie vordert, hoe meer puzzelstukjes op zijn plek vallen.

3 likes

Heb net de serie Crashing uit. Van dezelfde schrijfster als Fleabag. Leuke en grappige serie voor ff snel tussendoor.

Nu begonnen met Dix Pour Cent. Tot nu toe heel leuk! Hopelijk werpen al die Franse en Duitse series ook hun vruchten af in hoe goed ik die talen ga begrijpen.

De film Jackie was trouwens ook leuk.

2 likes

Iemand al begonnen aan Mocro Maffia? Ik ga vandaag kijken en ben benieuwd of 't een knallende start is. No pun intended. :sob:

1 like

Ik denk inderdaad dat Reign wel leuk is als je Bridgerton leuk vond. Kostuums en lekker veel drama.

4 likes