Ik heb alleen internet, paar jaar terug normale tv er uit gedaan omdat we er toch inhoudelijk nooit naar keken. Alleen als achtergrond. Dus toen hebben we tv opgezegd, upgrade genomen qua mbit (nog steeds goedkoper uit dan standaard mbit en tv bij elkaar) en gewoon Netflix/prime genomen.
https://www.instagram.com/p/CKmD5L2Ji6Q/?igshid=uggyfhjpm3kd
Was dit al genoemd? Lupin deel 2 deze zomer!
Ik begin elk jaar aan nieuwe series en dan ben ik eindelijk bij, komen er nieuwe seizoenen. Komen er andere series uit die ik ook wil kijken en zo groeit de lijst alleen maar. Liefst kijk ik daarom series die al helemaal klaar zijn, ben ik daar meteen vanaf.
Designated survivor
Wat je ook doet in je leven, ga NIET de film Jiu Jitsu kijken op Netflix. En de film Air ook nietā¦
Ik ben net klaar met Bridgerton en vond dat echt een leuke serie. Ik zoek nu eigenlijk weer zoiets. Niet al te spannend en donker maar gewoon leuk vermaak. Iemand een tip? Ik netflix niet zoveel
(vond bijv casa de papel al wat te heftig) maar het hoeft ook niet zoān typische comedie te zijn.
Weet je nog tot welke grote gebeurtenissen je ongeveer gekeken hebt?
Je zou bijvoorbeeld kunnen starten vanaf S5 (dan komen er nieuwe karakters). Of je zou kunnen starten vanaf S10. Dan zijn er nog een paar OG karakters over en de rest is of vertrokken of nouja, je raadt het al, overledenš
Ik heb dit ook ieder jaar als het weer op Videoland komt hoorš Ik vind de eerste seizoenen te leuk dus ik begin altijd weer bij de pilot.
Ik zou dan starten bij 6, 9 of 11. Ik wilde ook altijd weer vanaf het begin kijken, maar het zijn nu zoveel seizoenen dat dat haast niet meer te doen is.
Over Greys gesproken, ik was die dierenarts helemaal vergeten maar 

(Fijne achtergrondtv voor mān to do list afwerken van werk)
Finnā¤ļø
Weet iemand nog een leuke komedie? Ben nu net met laatste aflevering Modern Family bezig (kutzooi haha). Ik heb gezien:
- Modern Family
- Friends
- HIMYM
- Grace & Frankie
- The Goldbergs
Liefst iets wat beetje in dit rijtje past, ik heb Netflix en Prime. Parks and Recreation heb ik tijdje terug geprobeerd maar dat is toch niet helemaal mijn ding.
Community�
Schitts Creek
Brooklyn 99
Dat wou ik tijdje terug kijken maar beeldkwaliteit was zo laag hier dat ik geen zin meer had. Weet wel dat het een iets oudere serie is maar Friends ziet er hier nog beter uit.
Huh via netflix? Wat gek!
Emmm of Brooklyn 99 inderdaad. Ik vond Good Girls ook leuk, maar is minder comedy-comedy
Superstore op prime.
The big bang theory
The that 70s show
Two and a half men