Series & Netflix #3

Heb net de serie Crashing uit. Van dezelfde schrijfster als Fleabag. Leuke en grappige serie voor ff snel tussendoor.

Nu begonnen met Dix Pour Cent. Tot nu toe heel leuk! Hopelijk werpen al die Franse en Duitse series ook hun vruchten af in hoe goed ik die talen ga begrijpen.

De film Jackie was trouwens ook leuk.

2 likes

Iemand al begonnen aan Mocro Maffia? Ik ga vandaag kijken en ben benieuwd of 't een knallende start is. No pun intended. :sob:

1 like

Ik denk inderdaad dat Reign wel leuk is als je Bridgerton leuk vond. Kostuums en lekker veel drama.

4 likes

Waar kun je 70s show kijken??

Ik heb het via Netflix gekeken. Zie nu net dat het er niet meer opstaat.

Ah jammer zeg. Lijkt me echt leuk om weer te zien. Hopelijk binnenkort op een streamingdienst te kijken

De trailer voor de true crime docu over het Cicel Hotel staat online. Vanaf 10 feb op Netflix.

Ik ben hier buitensporig veel zin in.
Heb in de afgelopen jaren heel veel gelezen over het hotel en alle moordzaken/ onopgeloste vage “zelfmoorden”.
In deze docu wordt vooral gefocust op de bizarre gebeurtenissen rondom de dood van Elisa Lam.

18 likes

Ik heb Winx gekeken gisteren en vond het wel leuk! Nu ben ik bezig met Dynasty. Ik ben echt weer aan het bingen dit weekend

3 likes

Ik vond Winx ook leuker dan ik had verwacht. Het begin was heel frustrerend, maar het werd een stukje beter een aantal afleveringen later. Ik hoop dat er een nieuw seizoen komt.

3 likes

Ik wil eens iets heel anders gaan kijken en dacht aan Kdrama. Iemand die een leuke weet die op Netflix staat? Ik hou van humor/romantiek/thriller etc. Eigenlijk alles wel haha

Hier kijk ik echt naar uit.

ooookeeee ik heb tabula rasa dus uit en ik moet er echt even van bijkomen

niet klikken als je het nog niet hebt gezien maar wel wilt gaan kijken

maar, hoe krijgt hij het voor elkaar om zijn arm eraf te zagen? Kon hij met die zaag niet gewoon de touwen losmaken?

En hoe heeft Veronique nou precies het auto-ongeluk gedaan?

Strong Girl Bong-Soon! De humor is soms over the top, maar daar houd ik wel van. Na 1 eps weet je wel of het je humor is of juist niet. Kan me goed voorstellen dat het niet iedereen z’n ding is. Van imdb: ‘Do Bong-soon is a woman born with superhuman strength that comes from the long line of women possessing it. when Ahn Min Hyuk, the CEO of ainsoft, a gaming company witnesses her strength he hires her as his personal bodyguard.’

Btw, als je deze niet op Netflix kan vinden dan moet je de instelling van je Netflix naar Engels zetten.

Chicago Typewriter. Van imdb: ‘Writers that lived under Japanese rule in the 1930’s are reincarnated into a bestselling writer who is in a slump, a mysterious ghostwriter and a devoted fan of the bestselling writer.’

It’s Okay to Not Be Okay, het is een trage serie maar wel heel mooi. Imdb: ‘An extraordinary road to emotional healing opens up for a selfish antisocial children’s book writer and a selfless psych ward caretaker when they cross paths.’

Healer. Imdb: ‘An old murder incident involving a group who ran an illegal broadcasting station brings together different people - a mysterious errand guy “Healer” who possesses disguise and fighting skills, a reporter from a second-rate tabloid, and a famous journalist. They will have to deal with the cruel conflict of truth versus faith.’

Heb je btw Viki? Daar staat mijn favoriete kdrama op.

Edit: Strong Girl is echt een love it or hate serie, dus als het niet je ding is laat je er niet door afschrikken van kdrama (het is niet representatief voor alle kdrama). Dan raad ik It’s Okay to Not Be Okay aan om te proberen.

2 likes

Ik vond helaas van niet.

De laatste aflevering van Derry girls is zo wholesome :heart_eyes: Onverwachts zo’n leuke serie, ik wil een Spotify playlist met alle liedjes haha.

Nu a man in a high castle op prime aan het kijken. Een dystopische wereld waar de nazi’s WOII wel gewonnen hebben, ben benieuwd.

4 likes

Begin zo aan de laatste aflevering van Winx, vind het echt leuker dan verwacht!

2 likes

Thanks! Is Viki net zoiets als Netflix?

Is inderdaad een streamingdienst/site, maar het aanbod bestaat alleen maar uit Aziatische series/films. Als je zonder abonnement kijkt krijg je wel veel reclame, maar is geloof ik te omzeilen met adblocker.

Ik raad dan Flower of Evil aan! Is mijn favoriete kdrama, vind ik een hele goede. Gevold door It’s Okay

Terugkomend op mijn lijstje: Strong Girl is echt een love it or hate serie, dus als het niet je ding is laat je er niet door afschrikken van kdrama (het is niet representatief voor alle kdrama). Dan raad ik It’s Okay to Not Be Okay aan om te proberen.

Ik heb nu een (proef) abonnement prime en hebben jullie daar nog aanraders voor? Op mijn lijstje staan sowieso al top Gear, the Americans en fleabag

1 like

The man in the high castle en de serie van the purge, als je de films leuk vond

2 likes