Net Videoland genomen voor mocro maffia seizoen 3.
Wat zijn jullie aanraders specifiek op Videoland?
Net Videoland genomen voor mocro maffia seizoen 3.
Wat zijn jullie aanraders specifiek op Videoland?
The Bold Type
Killing Eve
Handmaid tale
Ha ja love die serie! Maar heb hem al gezien! James mays cooking show ben ik overigens ook oprecht benieuwd naar
Alhoewel, kan me niet herinneren dat ik er 4 seizoenen van gezien heb! Volgens mij moet ik hem nog af kijken!
Volgens mij staat little fires everywere daar ook op toch? En big little lies? (Of is dat beide nu HBO) nu ja in elk geval, aanraders.
Seinfeld
The Office
Mad Men
Nog maar 4 episodes mindhunter seizoen 2!
Super laat op het feest, maar wat een prachtige serie, vond het bij mn eerste poging heel saai maar ik denk dat ik gewoon slecht oplette, nu boeit het me wel.
Wel jammer dat het na 2 seizoenen stopt (hoewel ik nog 18 andere shows moet zien dus misschien maar beter ook)
Ik kijk lupin maar ik vraag me af waarom want no comprendo nada bitches
Superstore
Mijn vriend en ik zijn op jullie aanraden gestart met Superstore. Ik lig helemaal dubbel om Dina. Mijn vriend heeft een oogje op Cheyenne🤣
New Amsterdam
Crash landing on you! 1e keer dat ik een Koreaanse serie heb gezien en waarschijnlijk ook de enige omdat ik niet denk dat deze nog overtroffen kan worden
Zit humor in, (heel veel) romantiek en wat actie. En een hele leuke hoofdrolspeler!
Paar afl van the stranger gezien, leuk!
Ja echt een van mijn favorieten series!
Ik begin zo aan mr robot door al het enthousiasme hier! Ben benieuwd
Net het einde van afl 5 gezien… die had ik niet aan zien komen!!! Als daar in zit wat ik denk dat erin zit.
Wow het einde van die hele serie what hoe why pff
Love die scene waarin Bill en Holden naar de kelder gaan, met psycho killer op de achtergrond. En Wendy Carr
Heel jammer dat S3 er hoogstwaarschijnlijk niet komt, keek zo uit naar de BTK-verhaallijn.
Ik was boos na afl 1 jezus