Series & Netflix #3

This is us is kwalitatiever wel 100x beter dan FL, veel betere verhaallijnen en beter acteerwerk.
Ik vind de seizoenen ook te lang, terwijl ik t vroeger altijd heerlijk vond als een seizoen 20+ afleveringen had. Verpest door de binge generatie :zipper_mouth_face:

Ik ben begonnen aan Firefly Lane maar ik vind die flashbacks heel irritant. Kan niet onthouden wie wie is

Ik vind het laatste seizoen helaas heel slecht. Echt zonde. Ik snap de beperkingen rondom opnemen met corona, maar pfff wat een overdreven drama. Hopelijk wordt het seizoen hierna weer leuker!

Lol ik ben gister Rita gaan kijken, veel leuker!

Is ook al super oud en bekend, maar wie het niet kent het is echt een leuke feelgood serie die nooit zoetsappig wordt en soms donkere humor, maar altijd toch wel positief. Gaat over een Deense basisschool docent.

@Lentex @Banananana misschien vinden jullie als (bijna) leraren dit leuk om te zien, kan het echt aanraden! (Wss kennen jullie het allang maar soit)

6 likes

Bedoel je dan seizoen 4 of 5? Ik kan 5 namelijk nog niet kijken via Prime maar misschien heb jij het al gezien. Ik vond het trouwens juist heel fijn dat het een serie is met veel afleveringen per seizoen @Hejira. Hoef ik ten minste na een middag tv kijken niet meteen weer op zoek naar wat nieuws :joy:.

5 inderdaad!

1 like

Ja is kwalitatief zeker beter, op basis van wat ik nu zie s1

Kevin doet me overigens ergens aan Bojack denken, hadden anderen dat ook? Missch verandert dat nog

Ik vond dat ook, en ik vond ook niet alle losse verhaallijnen even interessant. En het personage van Rebecca boeide mij niet zo helaas.

Heel late to the party, maar ik ben eergister aan Breaking Bad begonnen en vind het zo geweldig! Helemaal blij dat er 5 seizoenen zijn, en hoorde dat de latere seizoenen ook alleen maar beter beter worden

3 likes

Nee klopt; weet niet of het aan het personage ligt of aan Mandy zelf

Oh BB is geweldig hè
Heb ik vorig jaar gezien, ook late2theparty maar geweldige serie. Wil ik weer opnieuw kijken, ben nu Peaky Blinders voor de 2e x ah kijken

1 like

Mijn serie is uit een nu weet ik niet wat ik moet kijken. Vond het zo leuk. Stom gewoon dat het voorbij is. :weary:

Ik heb echt een zwak voor Mandy Moore, vind haar gewoon zo’n leuke uitstraling hebben, hou van d’r (recente) muziek en ik had een girlcrush op haar met ‘A walk to remember’.
Vind dat ze het ook goed doet in deze serie, naarmate de seizoenen verlopen wordt haar rol ook diverser en gelaagder.

3 likes

Ik had hier laatst van @Max homeland als tip gekregen. Waarschijnlijk al door bijna iedereen gezien maar ooooh wij zijn echt verslaafd. Diep diep verzonken. Ondertussen bijna seizoen 3 en tel de uren al af tot onze zoon slaapt en we weer kunnen kijken :rofl:

4 likes

This is us seizoen 5

[spoiler] vind het ook zo jammer dat covid een ding is in dit seizoen. Vooral omdat ze het steeds zo overdreven benoemen.

Vind alleen de verhaallijn van Randall interessant eigenlijk [/spoiler]

Ik was begonnen aan The Fall maar het gaat zo sloom pff twee afleveringen en heb al geen zin meer. Klik veel te vaak op de spoel-10-sec-door-knop.

Iemand een aanrader waar ik meteen in zit?
Welke serie got you addicted (kan ff niet meer normaal Nederlands geloof ik) vanaf afl 1?
Alles behalve scifi is goed.

Ik ben precies op dit punt, aflevering 2 maar het kan me nog niet boeien

1 like

Iemand die ook K van Karlijn kijkt? Vind het mega confronterend maar wel een mooie en leuke serie! Love Tjitske Reidinga gewoon haha

1 like

Ik vond dat juist wel goed. Lekker onheilspellend.

1 like

The Alienist

1 like

Vraagje aan degene die Firefly Lane al heeft gezien.

Ik snap echt niks van het einde van Firefly Lane. Weet iemand waarom Kate nou zo boos is op Tully?

1 like

Ik denk dat dat in een volgend seizoen wordt uitgelegd.

2 likes