Series & Netflix #3

Ik ben niet zo onder de indruk (meer) van deze serie. Ik vind Elisabeth Moss (June) vaak niet geloofwaardig acteren, ik erger me aan haar terwijl ik andere personages wel goed vind maar ja zij is hoofd. Maar goed ze heeft er een Golden globe voor gewonnen haha dus zal wel aan mij liggen
Ik vind het verhaal inmiddels ook een beetje uitgemolken ofzo, ik kan me echt niet voorstellen dat seizoen 4, en laat staan 5, niet in herhaling gaat vallen.
Opmerking over seizoen 3 maar even in spoiler

Tm seizoen 3 ging het al zo heen en weer: gaat ze weg, ok toch niet, nog een poging, nee toch niet.

Het begon goed maar vind het daarna niet echt verrassend meer, ik weet ook niet zeker of ik 4 nog wel ga kijken

4 likes

Prime.

1 like
Handmaids tale spoilers

Zo mee eens. Ik vind het echt een gemiste kans dat de serie niet na een ontsnapping door gaat met de nasleep vanuit Canada. De enige sterke verhaallijn uit vorig seizoen vond ik die van Serena en Fred/Luke en de baby en die van OfGlen/Emily. Al het andere was een herhaling van zetten (June rebelleert, June is roekeloos, June krijgt kans nummer duizend voor dingen waar de rest allang voor gehangen zou worden, June zet alles op alles voor ontsnapping en ontsnapt niet) en niveau van gruwelijkheid waar ik zo langzaamaan ook wel moe van ben (extreme geweld hoort er natuurlijk bij, maar het verliest zijn functie). Ben tegelijkertijd wel benieuwd wat ze dit seizoen gaan doen.

5 likes

Ik ben met lage verwachtingen gaan kijken na de review van @Soy.peor en dan is ie best te pruimen nog. Vond het iig allemaal wel oke genoeg om het helemaal af te kijken.

Maar ik had hetzelfde als jij wat betreft die complotgekkies hoor. Veel te veel aandacht hiervoor en totaal niet boeiend, want alles wat er dan in suspense werd opgebouwd is helemaal niet spannend als je toch al weet hoe het met Elisa is afgelopen. Ik had juist wat meer over gebeurtenissen in het hotel willen weten wel. Een betere schets van hoe vreemd en creepy het is en daar had je echt zo een hele aflevering aan kunnen wijden. Ik heb het gevoel alsof de makers dus echt expres op die complotten zijn gaan zitten omdat dat zo hip is. Boeieee

Tabula rasa!!! En cordon en vossenstreken als je dat nog kan vinden. En 13 geboden is idd goed!

2 likes

Oh thanks! Ook @slurfhondje. Allemaal nog niet gezien

Oohja hoe kon in tabula rasa vergeten. Die is echt goed!

2 likes

OkƩ lekker eensgezind, ga ik daarmee beginnen want heb de ridder gister uitgekeken

1 like

Ik heb ook heel vermist gekeken maar dat is best oud, weet niet of je dat nog kan downloaden. Coppers is ook spannend. Ik keek dit allemaal toen ik nog op de middelbare school zat zo’n 7 jaar geleden dus geen idee of je dit nog kan downloaden

Hahah zo ging ik ook. Het leuke aan vlaamse series achter elkaar kijken is dat je dan acteurs herkent uit andere series.

@Luzarl ik ga nu 13 geboden weer een kans geven haha. Il was halverwege aflevering 1

1 like

Ja doen! En ik zit nu te denken er was ook nog iets, de bunker, dat ga je ook leuk vinden

1 like

Oh ja de bunker is ook top!! En cordon, lekker actueel ook met de pandemie haha.

Studio Tarara vond ik ook heel tof, maar misschien is dat leuker als Vlaming? Gaat over de sfeer op de commerciƫle zender in de jaren '80 (seks drugs en rock n roll)

Ik heb hem ook gekeken met extreem lage verwachtingen en was toch elke keer wel benieuwd naar de volgende aflevering!

Scheelt dat ik samen keek met vriendinnen die het verhaal niet kende dus die waren elke keer echt verbaasd etc, ik was ook na een tijd even vergeten door alle theorieƫn dat het eigenlijk geen mysterie meer is haha

Hij is morgen om 20:30 op SBS9 mocht je daar iets aan hebben :blush:

1 like

Ik vond de Cecil Hotel docu wel lekker weg kijken en interessant omdat ik de Elisa Lam case nog kende. Daaropvolgend ben ik nu meteen de Night Stalker docu aan het kijken, want die creep die sliep dus gewoon maandenlang in het Cecil Hotel.

1 like

@Eddie die knappe Tom van tabula rasa zit ook in 13 geboden. Dit x wel met 2 handen. Maar hij word wel vaak gecast voor ā€˜jongen die een auto ongeluk heeft gehad met hoofdpersoon’

1 like

Nog maar 9 series te gaan op mn lijst

Heb echt zo’n ziek tempo gekeken, maar het is nu een missie geworden en het is niet of ik iets beters te doen heb deze avonden.

Alleen heb ik nu natuurlijk echt geen zin meer in een nieuwe. Ga me maar aan The Sinner 3 wagen al hoorde ik al dat ie meh is.

4 likes

En Emily in paris dan wel een nominatie.

1 like

Ik kijk below deck en ik haat iedereen

3 likes

Ben aan This is Us begonnen. Halverwege 1e seizoen en kan niet geloven dat er nog 4 volgen, en vrij lange. Het is wel interessant (na Firefly Lane wel zelfde straatje qua flashbacks), wel heel Amerikaans. Opbouw is wat, traag
En lijkt alsof ik niet meer gewend ben aan zulke lange drama series

2 likes