Series & Netflix #3

Oh gelukkig! vond het tot nu toe leuk maar nog niet super, blijf wel kijken want ben te benieuwd hoe het afloopt :grin:

1 like

Ja ik vond het wel leuk, ik vond wel dat in de eerste afleveringen het allemaal een beetje traag ging en ik bleef vooral kijken omdat ik echt wou weten wat er nou aan de hand was + omdat ik Adele echt intrigerend vond. Maar laatste aflevering zag ik echt dingen niet aankomen, echt gek.

Iemand the Cecil hotel uitgekeken?

2 likes

Ik kwam niet eena door afl 1. Dat gewauwel ovet dat dagboek :exploding_head:

1 like

Even over greys

Hoezo doen ze George terug :sob: Vind deze verhaallijn stom en ergens mag Mer ook wel gewoon overlijden aan Covid. Maar toen ik George zag keek ik echt :pleading_face:

Grey’s

Ik vind dat ook zo lame. Komt mcdreamy terug, kan ze niet naar hem toe. Ja rot maar op dan. En waarom zitten die andere twee daar, die zijn niet eens dood. Slaat gewoon echt nergens op. En waar is Lexie, als we toch bezig zijn. En Mark.

2 likes
Greys Anatomy

Ik vond het zooo leuk om hem weer te zien haha, hij leek ook echt geen dag ouder. Vond George in de oude seizoenen echt helemaal kut maar vond het toch lief dat hij er weer even was.

Raar ook dat Derek alleen begon over dat zand niet echt was (???) en ze met George ineens diepe gesprekken kon voeren. Ik hoop zooo dat Lexie en Mark nog een keer langskomen :pleading_face:

Ik vind de storyline ook een beetje saai zo, die actrice van Meredith casht wel lekker zo zeg. Ze hoeft alleen maar op het strand te lopen en in bed te liggen (waar ze de helft van de tijd ook gewoon een pop voor hebben wtf)

2 likes

Greys

Samenvatting

Ja vond George ook niks toen maar ze waren wel goed vrienden. En ze zijn in t echt ook goede vrienden en ook omdat hij volgens mij best rot is weggegaan toen. En hij zag er goed uit en werd er gewoon een beetje emo van :joy:

Derek mochten ze houden. Dat vond ik toch een eikel. Lexie of mark waren beter geweest. Maar mark is echt afgetakeld helaas.

Link vond ik in t begin ook stom maar nu wil ik ook een Link. Verder vind ik Deluca zelfs met half zichtbaar hoofd nog leuk.

3 likes

Ben helemaal fan van Dix pour cent. Wil hierna weer een Franse serie kijken. Heeft iemand tips?

2 likes

Ik ook!!! Vind het echt zo’n leuke serie die ik jammer genoeg net af heb gekeken. Ook grappig dat de acteurs zichzelf spelen. Ik vind de meeste Franse films op Netflix ook goed.

1 like

Behind her eyes afgekeken. Hier mijn kritische mening zonder spoilers: ik vond de eerste 5 afleveringen te saai, in de zesde aflevering zit wel een toffe plottwist maar je kunt beter iets anders kijken

Haha ik ook niet! Vond daarom vooral de laatste 2 afleveringen echt heel leuk :grin:

1 like

Wow het einde he dat het gewoon Rob was al die tijd, echt gestoord, nooit verwacht dat hij Adele kon vermoorden ook. Vond t een goed einde maar wel echt jammer dat het geen happy ending is en David nu alsnog getrouwd is met die engerd

Grace en Frankie dus nog bijna 4 seizoenen
Jane the virgin 4 seizoenen
3 seizoenen homeland
2 seizoenen good girls
1 seizoen lovesick
1 seizoen ozark
1 seizoen stranger things
1 seizoen The sinner

8 shows dus, kwam van 21 geloof ik.

Dus schiet aardig op, alleen Jane The virgin zijn Fucking veel afleveringen per seizoen en ze duren allemaal 45 minuten dus dat gaat echt nog een tijd duren. En heb Sabrina van m’n lijst gegooid want had pas 2 afleveringen gezien dus dacht ik begin er gewoon niet aan.

2 likes

Dix pour cent

ik vind het zo leuk dat acteurs in deze serie zichzelf spelen, zo grappig zoals Sigourney Weaver. Oh ja en er is een Franse acteur Joey Starr nooit van gehoord maar wat een ENGERD!!!

1 like

Ja leuke serie is dit hè! Ik vond het echt oprecht jammer dat die voorbij was. Die actrice die Noemi speelt is goeeed. En love Andrea.

@loekieie ik vond plan caour ook erg leuk. En bon dieu is een aanrader, grappige film. La familie belier vond ik ook een hele mooie film

2 likes

Waaauw deze lijst is echt bizar veel korter, haha. Goed doorgewerkt. Beleef je er wel plezier aan?
En alles op versnelde snelheid?

Ik durf zo’n lijst niet eens te maken :joy: Mijn fictieve lijst van nieuwe series is ook zo laaang

1 like

Hoe vinden jullie mocro maffia? Ik vind het weer zo spannend. Ga de nieuwe afl bewaren voor na mn werk

Het helpt echt om geen sociaal leven meer te hebben sinds de avondklok, dus dan maar bingen he

@kleinmaargroot nee alles normale snelheid verder, versneld lukt ook alleen via mn laptop en niet via chromecast dus ik kijk t meeste normaal. Plus meeste series gaan me snel genoeg, alleen die oudjes praten zo langzaam hè Haha.

Beleef er wel plezier aan, al kijk ik er enorm tegen op om aan Jane The Virgin te beginnen want dat is nog zooooveel. Elke keer als ik aan n nieuwe serie begin tel ik wel hoeveel ik moet, maar kom er toch snel weer helemaal in.

Vind Rita, The Letdown, The bridge het lekkerste bingen, had ik echt zin in bij die series.

3 likes

Jaa vind ik ook van beide! Mis Noemi

En mis sowieso een goede serie want niks staat me meer aan :upside_down_face:

2 likes