Mijn serie is uit een nu weet ik niet wat ik moet kijken. Vond het zo leuk. Stom gewoon dat het voorbij is.
Ik heb echt een zwak voor Mandy Moore, vind haar gewoon zoān leuke uitstraling hebben, hou van dār (recente) muziek en ik had een girlcrush op haar met āA walk to rememberā.
Vind dat ze het ook goed doet in deze serie, naarmate de seizoenen verlopen wordt haar rol ook diverser en gelaagder.
Ik had hier laatst van @Max homeland als tip gekregen. Waarschijnlijk al door bijna iedereen gezien maar ooooh wij zijn echt verslaafd. Diep diep verzonken. Ondertussen bijna seizoen 3 en tel de uren al af tot onze zoon slaapt en we weer kunnen kijken
This is us seizoen 5
[spoiler] vind het ook zo jammer dat covid een ding is in dit seizoen. Vooral omdat ze het steeds zo overdreven benoemen.
Vind alleen de verhaallijn van Randall interessant eigenlijk [/spoiler]
Ik was begonnen aan The Fall maar het gaat zo sloom pff twee afleveringen en heb al geen zin meer. Klik veel te vaak op de spoel-10-sec-door-knop.
Iemand een aanrader waar ik meteen in zit?
Welke serie got you addicted (kan ff niet meer normaal Nederlands geloof ik) vanaf afl 1?
Alles behalve scifi is goed.
Ik ben precies op dit punt, aflevering 2 maar het kan me nog niet boeien
Iemand die ook K van Karlijn kijkt? Vind het mega confronterend maar wel een mooie en leuke serie! Love Tjitske Reidinga gewoon haha
Ik vond dat juist wel goed. Lekker onheilspellend.
The Alienist
Vraagje aan degene die Firefly Lane al heeft gezien.
Ik snap echt niks van het einde van Firefly Lane. Weet iemand waarom Kate nou zo boos is op Tully?
Ik denk dat dat in een volgend seizoen wordt uitgelegd.
Dat is de cliffhanger.
Zo irritant dat Greys Anatomy zoveel crossovers heeft met station 19, nu straks ook weer als het weer verder gaat stop making station 19 happen
Ja en dat station 19 niet meer op videoland staat. Anders had ik die losse afleveringen wel gekeken om het verhaal een beetje te snappen.
Killing Eve op Videoland, Mr Robot op Prime.
Ik vind Lupin zooooo leuk, echt voor het eerst sinds heel lang dat ik echt weer iets leuks heb gevonden om te kijken haha. Dus ik ga nu heel langzaam door de afleveringen heen
Vond ik ook echt leuk lupin! Helaas valt er niet echt langzaam doorheen te gaan omdat het al met al nog geen 5 uur duurt haha
Irritant einde he!!!?
Ik vond het wel een leuke lieve serie maar ik zit met een hele hoop vragen waaronder:
Hoe hebben Kate en Johnny dat reuzachtuge huis betaald?
Waarom hebben ze niet gewoon een oma gecast voor de rol van āoudeā Cloud?
Ja hele leuke serie!!
Vooral voor iemand met zoān lifestyle als Cloud die takelen nog sneller af dan anderen dus dat was wel onrealistisch.
Was Johnny niet de producer van Tully? Hij had toch een best goed baan?
Ja, grrrr, zo irritant!