Series & Netflix #3

Jaaa same! Ik had afgesproken met degene die ik veel zie (haha) om samen verder te kijken, dus we hadden beide tot aflevering 4 gezien. Zaten we aflevering 5 te kijken, helemaal gezellig, was dat de laatste aflevering hahaha. Dus bij dat beeld van nieuwe aflevering (ofzo) bevestigd zaten we echt zo van HUH?! Zo dom. Ook heel irritant trouwens dat het zo opgedeeld is.

Als jullie nog aanraders hebben om samen te kijken, redelijk nieuwe series? Hij heeft echt bijna alle ‘oudere’ series al gekeken

Ik heb NAV ‘Firefly Lane’ de film ‘Beaches’ gekeken (omdat ik overal las dat de serie een daar onder andere een slap aftreksel van is) en ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb.
Zo’n goeie, mooie en ‘leuke’ film!
Voor degenen die misschien ook interesse hebben:

(Heb m niet via streaming gevonden dus gedownload).

2 likes

Ik wil gaan beginnen met this is us. Maar kan hem niet vinden op Videoland en netflix. Waar kijken jullie hem?

Ja maar ook wat gek dat Katherine een meisje van 20 speelt, ipv de actrice (tiener) die vast 16/17 was vermoed ik. Logischer dat de jongere versie van Tully haar als studente speelde?

Haha idd. Maarja Katjerine Heigl is de ster.

Vond het wel een leuke serie. Irriteerde me wel aan kate… hele tijd zo overdreven awkward en dorky.
Einde van de serie was wel vaag. Wanneer komt het volgende seizoen?

Pas halverwege had ik trouwens door dat kate die ene van scrubs was!

Het knuffelmaatje voor singles van onze regering heeft greys anatomy gehaald hoor :sweat_smile:

4 likes

Ik heb (waarschijnlijk extreem laat) Kim’s convenience ontdekt en ik vind het zo leuk!
Lekker 20 min afleveringen dus het kijkt lekker weg, vermakelijk en luchtig.

Heeft iemand seizoen 5 van Outlander al gezien? Het staat nu op Netflix en ik was bij seizoen 4 al niet meer echt enthousiast, maar ik kom nauwelijks door de eerste aflevering van dit seizoen heen. Ik vind Roger en Brianna niet zo leuk, de verhaallijn spreekt me een stuk minder aan dan de eerste paar seizoenen en het gaat zo traag voor m’n gevoel. Wordt dit beter of is het de moeite niet waard om verder te kijken?

Ik ben halverwege maar ik vind het niet leuker dan seizoen 4, eerder minder leuk. Heb niks met al die verhaallijnen in Amerika haha van mij mogen ze allemaal lekker terug naar schotland maar ik bewtijfel of dat in de andere helft van het seizoen gaat gebeuren :’)

1 like

Ik heb nu 2 afleveringen van Behind her eyes gezien. Een thriller mini serie. Interessant, ben heel benieuwd naar het verloop van de serie. Tot nu toe blijft het leuk om naar te kijken, omdat er zoveel is dat je niet weet.

Wow. Net klaar. Wat zit die laatste aflevering vol met plot twists. Bizar.
Ik vind m wel het kijken waard

Oh gelukkig! vond het tot nu toe leuk maar nog niet super, blijf wel kijken want ben te benieuwd hoe het afloopt :grin:

1 like

Ja ik vond het wel leuk, ik vond wel dat in de eerste afleveringen het allemaal een beetje traag ging en ik bleef vooral kijken omdat ik echt wou weten wat er nou aan de hand was + omdat ik Adele echt intrigerend vond. Maar laatste aflevering zag ik echt dingen niet aankomen, echt gek.

Iemand the Cecil hotel uitgekeken?

2 likes

Ik kwam niet eena door afl 1. Dat gewauwel ovet dat dagboek :exploding_head:

1 like

Even over greys

Hoezo doen ze George terug :sob: Vind deze verhaallijn stom en ergens mag Mer ook wel gewoon overlijden aan Covid. Maar toen ik George zag keek ik echt :pleading_face:

Grey’s

Ik vind dat ook zo lame. Komt mcdreamy terug, kan ze niet naar hem toe. Ja rot maar op dan. En waarom zitten die andere twee daar, die zijn niet eens dood. Slaat gewoon echt nergens op. En waar is Lexie, als we toch bezig zijn. En Mark.

2 likes
Greys Anatomy

Ik vond het zooo leuk om hem weer te zien haha, hij leek ook echt geen dag ouder. Vond George in de oude seizoenen echt helemaal kut maar vond het toch lief dat hij er weer even was.

Raar ook dat Derek alleen begon over dat zand niet echt was (???) en ze met George ineens diepe gesprekken kon voeren. Ik hoop zooo dat Lexie en Mark nog een keer langskomen :pleading_face:

Ik vind de storyline ook een beetje saai zo, die actrice van Meredith casht wel lekker zo zeg. Ze hoeft alleen maar op het strand te lopen en in bed te liggen (waar ze de helft van de tijd ook gewoon een pop voor hebben wtf)

2 likes

Greys

Samenvatting

Ja vond George ook niks toen maar ze waren wel goed vrienden. En ze zijn in t echt ook goede vrienden en ook omdat hij volgens mij best rot is weggegaan toen. En hij zag er goed uit en werd er gewoon een beetje emo van :joy:

Derek mochten ze houden. Dat vond ik toch een eikel. Lexie of mark waren beter geweest. Maar mark is echt afgetakeld helaas.

Link vond ik in t begin ook stom maar nu wil ik ook een Link. Verder vind ik Deluca zelfs met half zichtbaar hoofd nog leuk.

3 likes

Ben helemaal fan van Dix pour cent. Wil hierna weer een Franse serie kijken. Heeft iemand tips?

2 likes