Als ik IMDB mag geloven is seizoen 4 van The Sinner stukken beter dan 3.
Iemand al gekeken/ermee bezig? Ik heb hierbij echt zoiets van ik heb geen zin om mijn tijd te verspillen aan 2 sterke afleveringen en dat het dan steeds kutter wordt.
Ik ben een poos geleden al begonnen eraan, maar waar ik normaal 1 serie kijk tot ie is afgelopen kon deze m’n aandacht niet zo goed vasthouden. Maar ga de laatste paar afleveringen nog wel kijken, goede herinnering dit
Wij kijken, zijn nu op de helft, en vinden het zeker beter dan vorig seizoen
Wat is Too Hot To Handle toch een raar programma eigenlijk. Vooral die workshops steeds. En (spoiler nieuwste seizoen)
irritant dat Nathan eerst weg moest maar dmv die workshop alsnog weer terug mocht komen. Echt een irritante guy
Wel leuke winnaars en leuk dat ze nog samen zijn!
Edit: oh nee toch niet. Op hun Instagram leek 't zo maar heb net de reünie gekeken en ze zijn uit elkaar
Ik heb gister ook heerlijk Manifest zitten verafschuwen. Waaaaat voorspelbaar steeds, je weet gewoon 80 procent van de tijd wat ze gaan zeggen.
Maar die nieuwe over die superconman is geweldig (en aangrijpend), zo jammer dat ik er nog maar 1 afl van heb.
En die motel types… oh oh oh wat een marteling is dat.
Ik zit al dagen met iets in mijn hoofd maar kom er niet uit.
Wie weet welke serie vaak de vlg scène bevatte; hypothetische scenario’s schetsend, met een voice over, en dat als hoofdrolspeler A of B deed, een bepaalde consequentie wel/niet zou gebeuren. Beetje dramatic voice over. En uiteindelijk zou dat niet echt gebeuren en werd er een andere keuze gemaakt.
Sorry beetje vaag haha maar ik kom er echt niet uit!
Ik dacht zelf aan Pushing Daisies, of misschien Scandal?
Meid…als je een student was en ik een docent en ik moest je via de SMART formule beoordelen kreeg je geen voldoende
Bij Jane the virgin was dit ook vaak, maar zul je vast wel niet bedoelen haha.
Weet je nog wat voor soort serie het was?
Russian dolls ofzo ? Iets in die richting
@broodrooster Tnx voor meedenken!
Nee, beide series weleens gezien maar niet afgekeken. Deze zijn het niet want vrij nieuw.
Twijfel nu of het niet Ugly Betty was? Het is dus een serie van jaren geleden.
Niet echt drama maar (licht) comedy of absurdistisch. Die voice over (mannelijke stem?) staat me nog het meeste bij.
Maar missh moet ik accepteren dat dit een vrij vaak gebruikte methode is haha in series, en deze kronkel laten voor wat het is.
Oké je hoeft niet te reageren tho
The Good Place?
Edit o het is een oude serie zie ik nu, dan zal het wel niet
Nee die is het ook niet Tnx voor meedenken wel!
Had het ook in Durftevragen gesteld maar werd verplaatst maar weet niet of het nu in dit topic beter thuishoort?. Ik staak m’n zoektocht haha, was iets wat ik me ff afvroeg voordat ik in slaap viel maar back 2 series reviewen maar
Nieuwe aflevering van Mocro Maffia gekeken maar ben echt vergeten wat er vorig seizoen is gebeurd. Zijn ook veel te veel personages.
Being erica?
Dat was mn favo vroeger
Ik maak toch gewoon een grapje?
Beetje laat, maar heb je The Club op Netflix gezien?
Oh nee! Gaat om m’n lijstje.
Ik ga beginnen met The girl across the street blablabla.
Dit kan of heel leuk of vershcrikkelijk slecht zijn.
Die trailer geeft me echt een beetje scary movie vibes qua genre