Serietopic #4

Bojack laatste seizoen

Pfff. I know :cry: Had zelf ook een emo-momentje bij die aflevering. Niet kijken als je zelf niet helemaal lekker in je vel zit.

5 likes
Samenvatting

Ik vind Bojack eigenlijk echt zo goed. Zou het graag nog eens herbekijken. Het begint als een soort comedy animatie serie, maar er zitten echt zo veel goede dingen in!
Bojack was zo’n goed en interessant personage. Echt een asshole, maar met zo’n triest verleden. En Diane :heart: princess Carolyn :heart: en heel het verhaal van Sarah Lynn, zo erg

Login • Instagram
Dit account is leuk om te volgen

11 likes

Ik wilde iets doms kijken gister dus had Motel Makeover opgezet. Nou irritainment :100: Weet nu precies wat cheugy is: deze chicks.

Voor wie het nog niet gezien heeft

• het zijn twee vrouwen halverwege de 30 die zichzelf consequent girlboss noemen en praten als valley girls met vocal fry en elke zin eindigt vragend omhoog. Niet te doen.

• ze hebben de meest basic style op aarde, denk Pinterest 2 jaar geleden en doen ĂĄlles in die stijl: overal bordjes met wijn/rosĂŠ woordgrapjes, overal nep planten, alles is poederroze of wit, en gemaakt van cheap materiaal dat niet gaat werken als je een motel runt. Het is zo basic.

• ze noemen alles Iconic/a moment/so rosĂŠ/ ‘we need to junify this’ (hun motel heet the june), ‘totally’, ‘soooooooo excited’

Ik dacht echt dat ik naar een SNL parodie keek van hoe oude mensen millenials zien, ze begonnen ook onironisch over avocadotoast en de hele tijd ging het over Instagram.

De saving Grace is dat de aannemer die ze inhuren hun duidelijk vanuit de bodem van zijn hart haat, voelde me echt gezien door hem.

Edit: ze richten motelkamers uiteindelijk half Ikea in en vragen dan 500 DOLLAR per nacht Ipv de 90 die het eerst kostte. Echt wie betaalt dat voor zo’n kutklein en cheape motelkamer ???

18 likes

Oh dit was zo vreselijk. Ik heb hier doorheen gescrolled omdat ik het eind resultaat wou zien maar die meiden waren niet te doen gewoon.

1 like

Ik ben aan manifest begonnen maar het is heel slecht. Ik dacht dat het lost vibes zou hebben maar het is mega truttig

4 likes

Jaa vooral die scenes waarin ze elkaar de hele tijd aankijken en iets verzwijgen of een gevoel hebben en dat niet uitspreken…🥲 maar toch kijk ik het🤣

3 likes

Haha Paige Wassel heeft hier ook een leuke serie van gemaakt

4 likes

En dan dat gefluister en gekreun. Ik ben echt teleurgesteld.

1 like

Ik vind het hartstikke leuk! Helemaal gezellig weer

Ook al die momenten dat die zus en/of broer (Michaela en?) ergens vliegtuig gerelateerd zijn maar niemand hen herkent, bij die passagier die is vermoord/bij die rodedeur unit. maar ga het wel afkijken, of misschien meer afspelen terwijl ik me laat afleiden door m’n telefoon

4 likes

Het idee is zo tof maar ik kon er ook niets mee. Werd ook steeds gekker/ongeloofwaardiger/onzinniger geef er een woord aan. Al had ik dat ook met Lost, rond de ijsbeer zo’n beetje.

3 likes

Nav gedeelde tips hier aan Yellowjackets begonnen, wat een goeie serie zeg! Zo spannend en ook afwisselend

1 like

Hahaha dit dacht ik ook bij lost maar de ijsbeer zit dus al in aflevering twee ofzo, ik heb het laatst allemaal opnieuw gekeken

Maar alsnog vond ik los super goed en ik ben al een maand klaar ofzo met al die afleveringen en ik mis ze allemaal nog steeds. Echt in me hartje zitten ze

3 likes

Ik had dat toen die rare grot geĂŻntroduceerd werd hahaha. Het werd allemaal veel te bizar, terwijl sommige seizoenen echt spannend en mysterieus waren (ik weet niet meer uit mijn hoofd welke seizoenen dat waren). Die serie had zoveel potentie!

1 like

Vind het echt opvallen dat veel series zoiets hebben, dan begint het vrij normaal en ‘realistisch’ en aan het eind van de serie wordt het opeens scifi of bovennatuurlijk ofzo. Vind zelf niet zo erg, maar is wel echt bij veel series het geval.

7 likes

Oh! Wist ik niet! Maar goed, ik vind al snel dat series te lang doorgaan en het dan, voor mij in ieder geval, te ver gezocht wordt. Ik snap wel dat het in je hartje zit hoor, dat heb ik vast met andere series.

Idd dat @anon31495790 (met dat luik)

Maar nu we het er over hebben, ik zag deze serie… 10 jaar terug?? Zoiets? En ik heb het er nog over, dus dat zegt wel wat.

5 likes

Ja maar meid, ga nog eens kijken, je zult versteld staan. Een aantal dingen slaat nergens op maar het zit nog steeds echt goed in elkaar.

Wordt trouwens pas helemaal aan eind duidelijk waarom die ijsberen er zijn en ook maar met een zinnetje ofzo. Dat soort dingen valt dan op he, als je wekenlang alles achter elkaar kijkt

4 likes

Ik beloof het je, ik ga ooit alles nog eens terugkijken en dan hoop ik dat alles op z’n plek valt. Maar wat ik al zei, ik heb het er 10(?) jaar later nog over dus de serie heeft zeker indruk op me gemaakt.

3 likes

Deze man ook. Hij heeft maar 1 gezichtsuitdrukking. Heb echt meerdere keren naar de tv geschreeuwd ’ beweeg je gezicht!!!:rage:’
Hij staat echt symbool voor het niveau van acteren.

Kan alle plotholes en ongeloofwaardigheden nog wel vergeven, maar het is ZO VRESELIJK SLECHT geacteerd.

Heb het wel afgekeken trouwens. Echt top irritainment.

9 likes

Hahahaah ja hij is.echt te erg, maar die oncoloog Saanvi kan er ook wat van hoor :rofl:

4 likes