Bij Jane the virgin was dit ook vaak, maar zul je vast wel niet bedoelen haha.
Weet je nog wat voor soort serie het was?
Russian dolls ofzo ? Iets in die richting 
@broodrooster Tnx voor meedenken!
Nee, beide series weleens gezien maar niet afgekeken. Deze zijn het niet want vrij nieuw.
Twijfel nu of het niet Ugly Betty was? Het is dus een serie van jaren geleden.
Niet echt drama maar (licht) comedy of absurdistisch. Die voice over (mannelijke stem?) staat me nog het meeste bij.
Maar missh moet ik accepteren dat dit een vrij vaak gebruikte methode is haha in series, en deze kronkel laten voor wat het is.
Oké je hoeft niet te reageren tho
The Good Place?
Edit o het is een oude serie zie ik nu, dan zal het wel niet
Nee die is het ook niet
Tnx voor meedenken wel!
Had het ook in Durftevragen gesteld maar werd verplaatst maar weet niet of het nu in dit topic beter thuishoort?. Ik staak mân zoektocht haha, was iets wat ik me ff afvroeg voordat ik in slaap viel maar back 2 series reviewen maar
Nieuwe aflevering van Mocro Maffia gekeken maar ben echt vergeten wat er vorig seizoen is gebeurd. Zijn ook veel te veel personages.
Being erica?
Dat was mn favo vroeger
Ik maak toch gewoon een grapje?
Beetje laat, maar heb je The Club op Netflix gezien?
Oh nee! Gaat om mân lijstje.
Ik ga beginnen met The girl across the street blablabla.
Dit kan of heel leuk of vershcrikkelijk slecht zijn.
Die trailer geeft me echt een beetje scary movie vibes qua genre
Oooh After Life 
Ik heb 2 afleveringen gekeken en vind het tot nu toe heel grappig!
Ik heb de eerste gezien en vond het erg leuk omdat ik ook the woman in the window en girl on the train heb gezien. Ik denk als je die niet hebt gezien dat je veel niet snapt!
Ik weet niet over welke serie/acteur je het hebt maar wat je beschrijft over gezichtsuitdrukkingen heb ik dus met Nicole Kidman (en ook een beetje met Jennifer Aniston). Ze hebben zoveel aan hun gezicht laten sleutelen dat je niet meer kan zien of ze boos, verdrietig of blij zijn. Ik kan er niet naar kijkenđ
Ben er n.a.v. jullie posts mee begonnen. Heel erg goed gemaakt, zoveel grappige details ook.
Ik heb t afgekeken en vond hetâŠja ik weet het eigenlijk niet. Het was overduidelijk een parodie van vooral die film met Amy Adams (The woman in the window) maar echt een exacte kopie met alle clichĂ©âs extra uitgelicht. Het was soms wel geestig, maar nooit echt grappig en uiteindelijk heb ik t idee alsnog naar een hele slechte thriller gekeken te hebben 
Afl. 4 van archive 81 was wel goed.
Duurde voor mij ook eventjes voor ik erin zat.