Series & Netflix

Ik ben momenteel bezig met Jessica Jones seizoen 2, maar ik vind het niet zo leuk als het eerste helaas. Verder heb ik net Jane the Virgin seizoen 3 helemaal afgekeken en ik ben verslaafd, ik wil NU seizoen 4. Iemand enig idee waar ik die makkelijk kan kijken?

Oh en ik kijk 3% seizoen 2! Ik vond seizoen 1 zo leuk en seizoen 2 ziet er ook veelbelovend uit.

Verder ben ik eindelijk begonnen aan Once upon a time.

Oh en ik wil ook aan The 100 nieuwe seizoen beginnen maar heb geloof ik het laatste seizoen niet helemaal afgekeken is dat erg?

EN natuurlijk Thirteen Reasons Why seizoen 2 18 mei!!! Kan niet wachten.

Jezus ik kijk veel.

3 likes

Heeft iemand Lost in Space trouwens al gezien? Is het wat?
En Nowhere Boys? Daar heb ik nog niets over gelezen geloof ik, maar het lijkt me best wel leuk.

Ik probeer weer wat meer series te kijken.
The Crown vond ik leuk, maar zĂł traag af en toe dat ik ergens in seizoen 2 ben blijven hangen. Wanneer ik meer tijd heb wil ik wel verder gaan kijken.
Laatst The Sinner gekeken, daar werd ik juist helemaal in meegesleurd. Dat was gewoon Ă©Ă©n seizoen met een gesloten einde.
Nu bezig met The Alienist, vond ik ook leuk.

Ik wist trouwens niet dat 13 Reasons Why alweer zo snel begon. Ik vraag me af hoe het verdergaat. Na het eerste seizoen dacht ik vooral: naar wat voor tienerdrama heb ik eigenlijk zitten kijken :face_with_monocle:

Ik heb vorige week Charité gekeken! jammer dat het maar 1 seizoen is.

Is Duits gesproken @Jeg

2 likes

La casa de papel heb ik net af, vond m heel leuk! Ben net begonnen aan Lucifer, ook een aanrader. Verder echt favoriet en zoooo jammer dat ik m af heb: White Collar :heart:

Luther vond ik ook leuk, Elementary zit ik ergens nog in seizoen 1 maar is al een tijdje geleden dat ik heb gekeken :sweat_smile:

1 like

Lost in Space is wel leuk! Afleveringen duren wel
Lang. The Rain (beetje the walking dead sfeer) en Casa de papel zijn ook aanraders

Ahh van Luther vind ik het bijna jammer dat ik hem al heb gezien, zou die zo graag weer opnieuw zien zonder te weten wat er gaat gebeuren

5 likes
off topic

Ik heb dit net gebladwijzerd en vroeg me af of jij daar een melding van kreeg?
En kan iemand op mijn profiel zien of deze bladwijzer privé is?

Oja, en nu kijk ik Designated Survivor. Bevalt tot nu toe ook goed :sunglasses:

1 like

Ik heb Lost in Space net uit, zeker een aanrader! Zijn lange afleveringen, ongeveer van een uur. Ze zijn nu volgens mij ook bezig met het filmen van seizoen 2.

off topic

Nee, geen melding van gehad!

1 like

Ik ben nu bezig met Riverdale, vind het tot nu toe wel leuk (aflevering 5)
En door dit topic ga ik hierna meteen de nieuwe aflevering van the 100 kijken, echt op zitten wachten😁
En ik hoorde dat the end of the fucking world leuk is. Het zijn 8 afleveringen van 22 minuten ofzo en that’s it. Ben benieuwd hier naar!

Ik ben twee weken geleden begonnen met Altered Carbon. Ik ben nu bij aflevering 5, maar ik kom er nog niet echt in. De beelden en het kleurgebruik vind ik wel echt super mooi en de hoofdrolspeler is hot, dus ik wil seizoen 1 sowieso wel afkijken :sweat_smile:

1 like

Ik ben nu bij seizoen 2 van Jane the Virgin. Leuke serie wel. Oh en Dynasty is ook leuk als je van Gossip Girl achtige series houdt.

Jane the virgin leek me nooit zo leuk maar ik heb nu al zo vaak gelezen hoe leuk het is dat ik het toch maar ga proberen.

1 like

Broadchurch vond ik fantantastisch, zo jammer dat die gestopt is.
Ik ben nu halverwege seizoen 1 van The Sinner, vind t wel een aanrader, en kijk elke week Riverdale. Denk dat ik hierna aan La Cada de Papel of The 100 ga beginnen.

1 like

Ik vond The End of the Fucking World een beetje matig

:heart: Jane the Virgin

Iemand die Dear White People heeft gezien? Ik ben nu bezig in seizoen 2 en vind het een leuke serie.

3 likes

Ik ben op dit moment doctor who aan het kijken. Ben nu bijna klaar met seizoen 9 en hoop dat seizoen 10 er ook binnenkort bij komt. Vind het ook wel jammer dat de eerdere seizoen er niet op staan, want die zou ik graag weer een keer willen zien.

Ik kijk verder ook riverdale, dynasty, Designated survivor en de dc tv-series, maar ik loop met alles een beetje achter.

1 like

Ik vond het echt leuk om te volgen! Ik weet alleen niet hoe ik over het einde denk.

1 like