Series & Netflix

La casa de papel heb ik net af, vond m heel leuk! Ben net begonnen aan Lucifer, ook een aanrader. Verder echt favoriet en zoooo jammer dat ik m af heb: White Collar :heart:

Luther vond ik ook leuk, Elementary zit ik ergens nog in seizoen 1 maar is al een tijdje geleden dat ik heb gekeken :sweat_smile:

1 like

Lost in Space is wel leuk! Afleveringen duren wel
Lang. The Rain (beetje the walking dead sfeer) en Casa de papel zijn ook aanraders

Ahh van Luther vind ik het bijna jammer dat ik hem al heb gezien, zou die zo graag weer opnieuw zien zonder te weten wat er gaat gebeuren

5 likes
off topic

Ik heb dit net gebladwijzerd en vroeg me af of jij daar een melding van kreeg?
En kan iemand op mijn profiel zien of deze bladwijzer privé is?

Oja, en nu kijk ik Designated Survivor. Bevalt tot nu toe ook goed :sunglasses:

1 like

Ik heb Lost in Space net uit, zeker een aanrader! Zijn lange afleveringen, ongeveer van een uur. Ze zijn nu volgens mij ook bezig met het filmen van seizoen 2.

off topic

Nee, geen melding van gehad!

1 like

Ik ben nu bezig met Riverdale, vind het tot nu toe wel leuk (aflevering 5)
En door dit topic ga ik hierna meteen de nieuwe aflevering van the 100 kijken, echt op zitten wachten😁
En ik hoorde dat the end of the fucking world leuk is. Het zijn 8 afleveringen van 22 minuten ofzo en that’s it. Ben benieuwd hier naar!

Ik ben twee weken geleden begonnen met Altered Carbon. Ik ben nu bij aflevering 5, maar ik kom er nog niet echt in. De beelden en het kleurgebruik vind ik wel echt super mooi en de hoofdrolspeler is hot, dus ik wil seizoen 1 sowieso wel afkijken :sweat_smile:

1 like

Ik ben nu bij seizoen 2 van Jane the Virgin. Leuke serie wel. Oh en Dynasty is ook leuk als je van Gossip Girl achtige series houdt.

Broadchurch vond ik fantantastisch, zo jammer dat die gestopt is.
Ik ben nu halverwege seizoen 1 van The Sinner, vind t wel een aanrader, en kijk elke week Riverdale. Denk dat ik hierna aan La Cada de Papel of The 100 ga beginnen.

1 like

Ik vond The End of the Fucking World een beetje matig

:heart: Jane the Virgin

Ik ben op dit moment doctor who aan het kijken. Ben nu bijna klaar met seizoen 9 en hoop dat seizoen 10 er ook binnenkort bij komt. Vind het ook wel jammer dat de eerdere seizoen er niet op staan, want die zou ik graag weer een keer willen zien.

Ik kijk verder ook riverdale, dynasty, Designated survivor en de dc tv-series, maar ik loop met alles een beetje achter.

1 like

Ik vond het echt leuk om te volgen! Ik weet alleen niet hoe ik over het einde denk.

1 like

Haha jaaaa, ik was ook zo blij! Wel maar één aflevering, dat is wat minder. Telkens een week wachten, moeilijk…

Ik zou wel het eerst het laatste seizoen afkijken, anders is het begin van het nieuwe seizoen héél vaag!

Net aan The Rain begonnen… pfoe spannend. Tot nu toe aanrader.

1 like

Nu afgekeken. Ehh weet niet zo goed wat ik van het laatste stuk vond. Clue was op zich ja duh duidelijk maar ze hadden er misschien beter een miniserie van kunnen maken.

First post… spannend

Ik kijk How to get away with murder en vind het echt heel tof!! Verder kijk ik PLL voor de derde keer (weet niet why, niet vanwege de kwaliteit maar het nostalgische ofzo?).

Oja, manhunt: unabomber vond ik ook goed! Het is 1 seizoen van 8 afleveringen

2 likes