Las op internet dat iemand het omschreef als een enge This Is Us en dat pas wel denk ik haha.
Ah Oké! This is us heb ik nog niet gezien maar dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten.
Ik was helemaal vergeten hoe crazy ex girlfriend geëindigd. Vond de eerste aflevering weer erg leuk!
Ik baal zo dat je alleen de laatste afl kan terug zien! Verheug mij er zo op! Echt wel een van de beste series die ik heb gezien.
Zijn er intussen meer mensen die Haunting of Hill House kijken? Wat een goede serie! Heb me net de ogen uit mn kop gejankt, zit echt heel goed in elkaar. Wel eng, maar dat vind ik wel leuk.
Ik vind het qua feel wat weghebben van Penny Dreadful, ken je die al?
Gisteravond 22 July gekeken (die film over Anders Breivik) Echt een heftige film. Die kinderen moeten zo ontzettend bang geweest zijn
Einde Elite
Jezus wat een kut einde zeg!! Ah echt stom. Ik vond Christian zo leuk, maar mehhh waarom zegt ie niks. Ik las wel dat er een seizoen 2 komt, maar dat duurt dan weer nog een jaar.
Volgend jaar laatste seizoen OITNB. Vind het wel goed, vond afgelopen seizoen maar saai.
Ik vond het ook echt heftig. Vond wel het deel na de aanslag te lang duren
Ik ben begonnen aan Mocro Maffia op Videoland, ben benieuwd! Ben ook weer bij met Klem en Ik weet wie bent. Elite pakt me (nog) niet en Ozark ben ik ook afgehaakt.
Tot zo ver mijn seriebespreking.
Ja dit doe ik ook heel vaak bij series, nalezen op reddit.
Sowieso standaard bij RPDR en GOT.
En recessies lezen vind ik ook leuk.
Wat is Riverdale slecht. Dacht dat het niet slechter kon na seizoen 2 maar dus wel.
Precies hierom mis ik het IMDB message board nog steeds
Vond het jammer dat het toen gecancelled werd. Vanessa was echt mijn fave de eerste twee seizoenen.
Ik ga vanavond making a murderer seizoen 2 kijken
Nieuwste aflevering is zo debiel weer, echt waarom kijk ik dit nog??
Echt he. Ga denk stoppen, slaat echt nergens meer op
Elite! Zo spannend, ik hou hier echt van❤️
Ben nu aan het bingen, wil doorkijken maar ik wil ook slapen maar ik wil ook niet dat ik alles al gezien heb aarhhh🤯
Heb net de eerste aflevering van seizoen 2 van Luke Cage gekeken maar vind er geen reet meer aan. Zo jammer : (