Series & Netflix

Samenvatting

Aflevering 8, in de auto. Ineens dat hoofd ertussen :eek:

3 likes

Oh jaa die was wel heel plots ja haha.

1 like

Ik ben ook begonnen met Elite door alle positieve berichten hier! Ik kan alleen nog steeds maar Denver, Rio en Allison zien haha, ik hoop dat ik hun nieuwe namen ooit ga onthouden.

1 like

En dat dan afwisselend in de stem van de professor of die van Berlin

6 likes

Hahaha ja!

1 like

Ik kijk nu Fresh Meat, het is een beetje traag maar wel redelijk grappig en wel leuke personages. Vind alleen 40 minuten te lang voor zo’n serie, wegkijk series kijk ik liever 25 min per aflevering.

3 likes

Haha ja ik heb een crush op hem, daarom ben ik ermee begonnen. Hij heeft ook een leuke serie op Netflix dat ie met zn vader op reis gaat, maar die ken je vast al.

3 likes

Ik heb een tijdje terug Legends of Tomorrow gekeken, volgende week komt het eeeindelijk weer terug :heart_eyes: zo jammer als je een serie lekker kunt bingewatchen en dan ineens maanden moet wachten op een nieuw seizoen

1 like

Ik ben Marcella aan het kijken. Staat al een tijd op Netflix volgens mij, maar vind het echt spannend tot nu toe. Aanrader voor als je van misdaad/thrillers houdt!

6 likes

Fresh Meat is zoo leuk, ik hoor er echt nooit iemand over. Leuk dat hier in elk geval nog een paar mensen enthousiast erover zijn :D. Wist niet dat die Jack een reisprogramma heeft, ga 't eens opzoeken :).

3 likes

Ik ga nu beginnen aan The haunting of Hill House, ben benieuwd!

1 like

Tof, heb hem in m’n lijst gezet om te kijken!

– edit; zie ook een comedy show (?) van hem staan. Er gaat een wereld voor me open ;D

1 like

Ik ga morgenochtend beginnen met Hill house want het is nu avond en ik ben alleen thuis dus ik durf niet

Ik ben door The Haunting of Hill House heen :frowning:ļø

1 like

Hoe vond je het?

Heb net 12 zien regeneraten in 13 dus nu heb ik EMOTIES

2 likes

I know the feeling… En dit herinnert me eraan dat de tweede aflevering met 13 ook te zien is :smiley: Ik weet wat ik zometeen ga doen!

1 like

Ik heb ā€œune chance de tropā€ gekeken naar een verhaal van Harlan Coben maar t einde was echt mehh.

Nu ben ik volgens mij door alle spannende Franse series heen :cry:

Ben nu bij de een na laatste Haunting of Hill House!

1 like

Mooi wel! Aparte sfeer.