Series & Netflix

Vanaf 25 januari komt de nieuwe Charmed op Videoland, ben wel benieuwd, was echt heel erg fan van de originele serie.

4 likes

Zou dan een van die personen jouw wachtwoord hebben doorgegeven? Ga je het navragen wie op jouw profiel aan het kijken is? Lijkt me echt zo irritant! :sweat_smile:

Ook best kwalijk dat iemand van die personen het wachtwoord gewoon doorgeeft.

Oh nee ik dacht dat iemand van die personen die je wachtwoord hebben, het zomaar doorgeven aan een andere persoon. Dat vind ik niet zo netjes. :see_no_evil: Maar las net dat dat niet het geval is.

Samenvatting

Nee, hoor je niks meer van. Heb wel soms met een half oog gekeken dus het kan zijn dat ik net iets gemist heb, maar ze komt in ieder geval niet voor in het seizoen.

Hoe ver ben je met kijken? Ik heb hem gisteren helemaal afgekeken en weet niet zo goed of ik hem net zo leuk vind als seizoen 1. Vond het verhaal wel weer goed en onverwachts, maar vond het soms zo ingewikkeld met al die namen en verschillende personages dat ik soms de kluts helemaal kwijt was, haha.

Ik had laatst ook iets raars met Netflix!

Vroeger keek ik als parasiet mee op het account van een ander. Nu heb ik een ander account, dat ik zelf aangemaakt heb. Ik heb daarop echt max. 10 dingen bekeken die allemaal nieuw waren. Bij “Bekeken” of “Opnieuw kijken” zag ik opeens een stuk of 5 dingen staan die ik op dat vorige account had gezien! Plus één film die ik alleen in de bioscoop gezien heb. WTF?

Ik heb die al gezien, vond hem heel erg leuk! Maar heb het origineel nooit gezien dus kan niet echt vergelijken haha. Vond de eerste afl wel iets minder dan de rest maar dat is wel vaak bij de pilot

1 like

Klinkt lullig maar ik geef absoluut nooit mijn Netflix wachtwoord aan anderen. Maakt niet uit, familie of vrienden.
Ik wil mijn eigen dingen kijken en ik wil ook geen suggesties van anderen,.
Grace en Frankie heb ik weer gebinged gisteren. Blijft leuk. Verder kijk ik nu (weer) Friends from College, seizoen 1 zodat ik dat straks weer seizoen 2 kan zien. Was al een hoop vergeten.

1 like

Ik vind de man van Claire in Outlander zo onaantrekkelijk brrr. Echt zo’n naar hoofd en hij is alleen maar de hele tijd dingen aan het uitleggen. Snap echt niet wat ze met hem doet.

1 like
spoiler Outlander als je seizoen 1 nog niet af hebt gezien

Welke man? Ze is met 2 mannen getrouwd, haha. Hoewel ik wel kan raden welke van de 2 jij bedoelt.

Haha shit nu kan ik de spoiler niet lezen. Ben bij aflevering 5 of zoiets.

o, haha, nog even doorzetten, dan is het wel safe om te lezen

Ik kijk nu Outlander seizoen 4 aflevering 12 en ik vind het echt saai, zit alleen maar op mijn telefoon tussendoor

1 like

Ben pas bij aflevering 2, maar moet zeggen dat ik jouw verhaal nu al herken. Veel van die gasten lijken ook veel op elkaar voor mijn idee?:joy:

1 like

Sinds een tijdje verslaafd aan How To Get Away With Murder. Echt een hele gave show! (Niet heel realistisch, maar daarvoor kijk ik hier niet naar).

1 like

Daarover de mid season break is voorbij

Ja ik ben hier ook net aan begonnen! Echt een leuke serie. Seizoen 1 heb ik er echt doorheen gejast haha.

Ik ben nu die docu van hulu aan het kijken over fyre. Ik ben pas 30 min aan het kijken maar ik vind het echt veel saaier dan die van Netflix. Daar was ik echt vanaf het begin geboeid, nu vraag ik me alleen maar af wanneer dat gezwetst over influencers stopt en wanneer het echt over het festival gaat. Ik geef het nog 15 min

1 like

Ik ben dit weekend aan You begonnen omdat er hier zo veel over gepraat werd maar ik vind het eigenlijk best wel ruk? En totaal ongeloofwaardig, een beetje full on sexy time in een huis zonder gordijnen waar iedereen op straat alles ziet? Yeah rightttt maar toch kijk ik verder want ik wil weten hoe het afloopt.

4 likes

Ik kan toch zoooo intens gelukkig worden als ik Modern Family kijk! Ik denk echt dat dit by far mijn meest favoriete serie is, zelfs boven GOT. Denk ik.

21 likes