Series & Netflix

Riverdale s3 ep 9 en 10

Ja en dat van Archie dan, hij was dood, maar nee hoor toch niet??? Helemaal niet laten zien hoe of wat uiteindelijk haha zo raar. En OPEENS zijn Hiram en Clifford doodgeschoten, echt als een minor ding terwijl uh ??? Hallo twee mensen in een paar minuten van de aflevering haha.
En idd die SAT’s.

3 likes

Wat het aller kutste aan Riverdale is, is dat fucking gezang heel de tijd EN HOEZO HEBBEN 17 JARIGE EEN EIGEN CLUB.

11 likes

Ugh ja dat gezang spoel ik altijd door, die +10 sec knop is zo fijn. Eerst spoelde ik altijd te ver door en dan weer te ver terug bij dit soort dingen. Nu skip ik alle langdradige saaie stukjes (film/serieus kijken met mij is echt leuk ja)

2 likes
Riverdale

Reggie had heel random blauwe bloemen en een ballon vast met it’s a boy erop. Heb ik gemist waarom? Of was het bedoeld als een grap?

Offff is dit een hint dat Veronica zwanger is? En ojeee wie o wie zal de vader zijn spannend hoor!!

1 like

Ik kijk nu de detectiveserie Trapped en het is zo spannend! Leuk ook dat het in IJsland speelt, vanwege de mooie sneeuwlandschappen en de vreemde taal. Niet kijken als je van snelle series houdt, want het plot ontwikkelt zich langzaam. Maar dat vind ik juist wel chill. Ook niet kijken als je gevoelig bent voor lijken trouwens want daar zie je er wel een paar van hahaha

2 likes

Ik vind het ook echt een geweldige serie! Maar ik ben nog niet klaar, ik kijk wekelijks terug via NPO gemist. Volgens mij moet ik nog 1 of 2 afleveringen voordat het seizoen af is.

1 like

Heeft iemand anders hier ook The Cry gekeken? Ik moet nog 1 aflevering (zijn er maar 4) en het is ZO GOED.

1 like

Waar kijk je deze?

Voor als iemand nog een nieuwe serie zoekt. A million little things op Videoland is een aanrader.

Een collega van mij heeft hem voor me gedownload. :sweat_smile:

Ik kijk nu The Ted Bundy tapes. Interessant!

8 likes

@Celeone en ik hebben net de eerste aflevering gekeken. We vinden het in ieder geval fijner kijken dan The Staircase

2 likes

Ik ben nu bijna op het einde van The Staircase! Ben even benieuwd wat je dan minder vond hieraan?

Thanks voor de tip!

Nice, daar ga ik morgen ook aan beginnen denk ik. Ben heel benieuwd, vond sowieso Cristina het leukste personage uit grey’s. Moet eigenlijk nog wel twee afleveringen You kijken, maar bleh, ben er klaar mee.

2 likes

Ik kijk Riverdale juist puur omdat ik de acteurs/actrices allemaal zo leuk vind haha is dit raar? Weet niet lijkt me gewoon een heel gezellige cast, heb ook wel eens gedroomd dat ik met ze chillde op de set. Of is dit een biecht?

5 likes

Jaaa zes nieuwe afleveringen van suits op Netflix!

4 likes

Ik keek gister de docu over het fyre festival en heb echt bijna de hele tijd met mijn mond open gekeken van: dit meen je niet?!?

Maar nu las ik hier gister dat dit niet het hele verhaal is oid?

Ik heb trouwens ook voor zo’n man als Billy gewerkt. Het was zo iemand die nog bakstenen zou kunnen verkopen en altijd waren er wel investeerders die erin trapten. Het bedrijf waar ik werkte ging failliet met veel schulden die niet op hem verhaald konden worden, de doorstart met andere investeerders ging failliet en zijn nieuwe bedrijf is ook sinds 2 maanden weer failliet. En die man? Die wordt er alleen maar rijker van somehow

Ik vond het vreselijk traag, die vreselijke man die maar aan zijn pijp liep te lurken, de manier van filmen en vertellen. Er gebeurde echt zo weinig en als er wat gebeurde snapten we het weer niet. Vond het vooral vreselijk saai en niet doorheen te komen.

2 likes

Ik heb ook the Ted Bundy tapes afgekeken. Heel interessant. Vond het alleen wel raar dat de mensen er een feestje van maakten op de dag van executie?! Wat Ted heeft gedaan is natuurlijk afschuwelijk maar deze reactie van het publiek vond ik ook ziek

(Aangezien algemeen bekend is wat de uitkomst is heb ik dit niet in een spoiler gezet, als dat alsnog moet hoor ik dat graag)

2 likes