Series & Netflix

ja sameee, keek echt zo lekker, maar alsnog vond ik het echt zo veel erger dan gedacht! Ik vind wel dat ze in de Netflix docu redelijk positief zijn over de crew van Billy, terwijl ik op een gegeven moment ook wel zoiets had van: jullie waren er allemaal zelf bij, waarom heeft er niet iemand veeel eerder aan de bel getrokken.@anon69899736

Ik ging er persoonlijk ook wel echt goed op dat het allemaal van die rijkeluiskindjes waren die daar kwamen voor een zuipweek, toen ze vertelden dat ze 800.000 euro op die bandjes zetten ook, mijn god wat voor achtergrond heb je dan.

Wel mooi dat al zijn personeel gewoon met de FBI is gaan praten, lekker voor hem.

4 likes

Ik vind jughead aka cole sprouse in riverdale dus echt the bomb.com en Archie doet me heeeelemaal niks

5 likes

Jaa jughead, ik vind Archie ook altijd heel irritant haha.

Jongens, moet ik The Bridge kijken?

Laat het hieronder achter in de comments en vergeet niet te liken.

15 likes

Ik kan alleen maar denken doe dat vieze mutsje nou toch eens af

2 likes

De serie.

Excuse you, wat denk je van mij.

1 like

2,5 keer? Toch niet interessant genoeg om hem voor de derde keer helemaal te kijken? :wink:

Ik moet de serie ook nog zien, ben ooit gestrand ergens in seizoen 1 geloof ik. Maar eerst nog de andere series die nog op mijn lijstje staan. :grimacing:

Haha j heb een x zo’n interview gezien, dat er dus maar 1 mutsje is en dat die ook nog nooit gewassen is :joy::joy::joy: bah

1 like

Grace and Frankie :heart:

5 likes

De eerste paar minuten van Sex Education zijn nu al te ongemakkelijk voor mij ;’’)

Ga wel lekker Grace en Frankie kijken haha

1 like

Begonnen aan seizoen 2 van Clique!

Samenvatting

Waar is die Georgia? Wordt dat nog bekend?

Ik was een beetje huiverig voor Sex Education maar als er een tweede seizoen was, ging ik meteen door :joy:

4 likes

Ja, ik ook net. Vond het echt zó boeiend. Maar ik lees nu dus hierboven dat er nóg een documentaire is? Die moet ik echt opzoeken. Wat me trouwens wel verbaasde, was dat Ja Rule eigenlijk halverwege de docu gewoon niet meer in beeld was. Was hij ook minder betrokken? Of mochten ze dat niet gebruiken? Of of of? Fascinerend.

2 likes

Ja ik wil de docu van hulu ook graag zien, maar kan hem online helaas nergens vinden

Ik kreeg een beetje de indruk dat Ja Rule alleen investeerde en zijn naam/gezicht aan het festival gaf, maar verder niet echt betrokken was bij de organisatie ervan.

Wel genieten hoor, die Fyre documentaire, Joanne the Scammer had het niet beter gedaan. Ik had alleen medelijden met de eilandbewoners die niet betaald kregen, ik hoop dat die ooit nog hun geld krijgen op één of andere manier.

1 like

Ja! Dat vond ik echt zuur. Die vrouw van het restaurant ook echt, noh. :frowning:

O, ha. Die crowdfunding is dus voor diezelfde vrouw. Dat is een goed iets! <3

Oh wat fijn! Vond het echt triest voor die mensen

1 like