Kijkt iemand Titans? Schijnt ook wel goed te zijn!
Goed dat je het zegt! Ik vond The Americans niet zo, dus ik ben blij dat het meer richting The Handmaid’s Tale gaat
Trotsky staat ook in mijn lijst, ik ben wel benieuwd wat ze daarvan gemaakt hebben. Je hebt ook nog een andere Russische historische serie, Road To Calvary, maar dat is wat meer romantisch gericht volgens mij, en ik ben heel kieskeurig met zulke series haha.
Oké, ik was twee dagen geleden begonnen aan the Rain en nu heb ik seizoen 1 uitgekeken. En er is geen 2! Ik vergeet altijd dat ik dat van tevoren moet checken om teleurstellingen te voorkomen.
Ja ik kijk het. Het is best vermakelijk, maar niet goed. De special effects zijn een beetje cringy, vooral de groene tijger. Maar ik moet zeggen dat ik het best leuk vind wegkijken.
Als dit de aflevering is die ik denk dat het is, dan was ook aardig onder de indruk en dat is nog heel zacht uitgedrukt.
Verder vond ik de serie opzich wel indrukwekkend trouwens, maar af en toe wel heel slecht verstaanbaar. En dan werden de woorden als “thanx” wel ondertiteld als bedankt Maar sommige andere onverstaanbare zinnen niet.
Aan het einde van seizoen 3 van Sherlock zit een muziekstukje dat ook in een andere serie zit. Welke serie is dat?
Haha ja ik ook! Ik wil gewoon weten hoe het afloopt nu, maar zo leuk ik de serie in seizoen 1 vond vind ik het echt niet meer
Ja idd. Afl 10, dus die van vandaag, is wel weer wat “normaler” vind ik. Tot op het eind dan . Er gebeurt gewoon zooooo veel de hele tijd.
Riverdale is echt net pretty little liars geworden. Veel te veel idioot gedoe, maar toch verder kijken want ja moet nu wel weten hoe het gaat eindigen, en een prima manier om belangrijkere dingen uit te stellen.
ja en na al die afleveringen vind ik de characters dus echt leuk, daarom wil ik verder kijken, want de storyline is echt bizar met die rare gargoyle shit.
Haha ik heb vandaag de laatste aflevering van riverdale gekeken met mijn vriend er bij (die het normaal dus niet kijkt) hij snapte er echt heeeelemaal niks van
Riverdale s3 ep 9 en 10
Ja en dat van Archie dan, hij was dood, maar nee hoor toch niet??? Helemaal niet laten zien hoe of wat uiteindelijk haha zo raar. En OPEENS zijn Hiram en Clifford doodgeschoten, echt als een minor ding terwijl uh ??? Hallo twee mensen in een paar minuten van de aflevering haha.
En idd die SAT’s.
Wat het aller kutste aan Riverdale is, is dat fucking gezang heel de tijd EN HOEZO HEBBEN 17 JARIGE EEN EIGEN CLUB.
Ugh ja dat gezang spoel ik altijd door, die +10 sec knop is zo fijn. Eerst spoelde ik altijd te ver door en dan weer te ver terug bij dit soort dingen. Nu skip ik alle langdradige saaie stukjes (film/serieus kijken met mij is echt leuk ja)
Riverdale
Reggie had heel random blauwe bloemen en een ballon vast met it’s a boy erop. Heb ik gemist waarom? Of was het bedoeld als een grap?
Offff is dit een hint dat Veronica zwanger is? En ojeee wie o wie zal de vader zijn spannend hoor!!
Ik kijk nu de detectiveserie Trapped en het is zo spannend! Leuk ook dat het in IJsland speelt, vanwege de mooie sneeuwlandschappen en de vreemde taal. Niet kijken als je van snelle series houdt, want het plot ontwikkelt zich langzaam. Maar dat vind ik juist wel chill. Ook niet kijken als je gevoelig bent voor lijken trouwens want daar zie je er wel een paar van hahaha
Ik vind het ook echt een geweldige serie! Maar ik ben nog niet klaar, ik kijk wekelijks terug via NPO gemist. Volgens mij moet ik nog 1 of 2 afleveringen voordat het seizoen af is.
Heeft iemand anders hier ook The Cry gekeken? Ik moet nog 1 aflevering (zijn er maar 4) en het is ZO GOED.
Waar kijk je deze?
Voor als iemand nog een nieuwe serie zoekt. A million little things op Videoland is een aanrader.