Series & Netflix

Een collega van mij heeft hem voor me gedownload. :sweat_smile:

Ik kijk nu The Ted Bundy tapes. Interessant!

8 likes

@Celeone en ik hebben net de eerste aflevering gekeken. We vinden het in ieder geval fijner kijken dan The Staircase

2 likes

Ik ben nu bijna op het einde van The Staircase! Ben even benieuwd wat je dan minder vond hieraan?

Thanks voor de tip!

Nice, daar ga ik morgen ook aan beginnen denk ik. Ben heel benieuwd, vond sowieso Cristina het leukste personage uit grey’s. Moet eigenlijk nog wel twee afleveringen You kijken, maar bleh, ben er klaar mee.

2 likes

Ik kijk Riverdale juist puur omdat ik de acteurs/actrices allemaal zo leuk vind haha is dit raar? Weet niet lijkt me gewoon een heel gezellige cast, heb ook wel eens gedroomd dat ik met ze chillde op de set. Of is dit een biecht?

5 likes

Jaaa zes nieuwe afleveringen van suits op Netflix!

4 likes

Ik keek gister de docu over het fyre festival en heb echt bijna de hele tijd met mijn mond open gekeken van: dit meen je niet?!?

Maar nu las ik hier gister dat dit niet het hele verhaal is oid?

Ik heb trouwens ook voor zo’n man als Billy gewerkt. Het was zo iemand die nog bakstenen zou kunnen verkopen en altijd waren er wel investeerders die erin trapten. Het bedrijf waar ik werkte ging failliet met veel schulden die niet op hem verhaald konden worden, de doorstart met andere investeerders ging failliet en zijn nieuwe bedrijf is ook sinds 2 maanden weer failliet. En die man? Die wordt er alleen maar rijker van somehow

Ik vond het vreselijk traag, die vreselijke man die maar aan zijn pijp liep te lurken, de manier van filmen en vertellen. Er gebeurde echt zo weinig en als er wat gebeurde snapten we het weer niet. Vond het vooral vreselijk saai en niet doorheen te komen.

2 likes

Ik heb ook the Ted Bundy tapes afgekeken. Heel interessant. Vond het alleen wel raar dat de mensen er een feestje van maakten op de dag van executie?! Wat Ted heeft gedaan is natuurlijk afschuwelijk maar deze reactie van het publiek vond ik ook ziek

(Aangezien algemeen bekend is wat de uitkomst is heb ik dit niet in een spoiler gezet, als dat alsnog moet hoor ik dat graag)

2 likes

Ik vond the Ted Bundy tapes maar saai. Heel veel tape hoor je niet, vond het meer een opsomming van de feiten.

Eens, maar er was meer dan 100 uur aan opnames, snap ergens wel dat ze voor deze manier van vertellen hebben gekozen

Ja, komt vast ook omdat we steeds zo met andere dingen bezig waren door de saaiheid dat we daardoor niet begrepen wat er gebeurde als er eindelijk iets nieuws was. :joy: Maar dit inderdaad @Koekwaus. Ze waren zich ook allemaal zo duidelijk bewust van de camera’s dat alles op een toneelspelletje leek en ik vond het een vrij eenzijdig verhaal.

Iedere aflevering duurde gevoelsmatig ook echt drie uur.

Met de kanttekening dat MissMarple en ik true crime echt interessant vinden. In dit geval alleen dus niet.

Ik had laatst Derry Girls gekeken, lekker luchtige wegkijkserie. Helaas maar korte afleveringen waardoor het seizoen zo voorbij is. Ik vond het erg grappig en zeker een aanrader!

Nu ben ik met High Maintenance (hbo serie) begonnen, ook een aanrader. Dit is ook een luchtige serie en lijkt op Easy.

Ja dat vind ik vooral zo gek inderdaad en vooral ook nog erom lachen dat hij echt van plan was die douane-meneer een blowjob te geven.

1 like

Ben ik trouwens de enige die het heeel moeilijk vind om iets te beginnen op Netflix? Ik scroll door alle titels heen en denk bij bijna niks: Ah ja!

19 likes

Nee, daar heb ik nou nooit last van… Helaas

Nee heb ik ook, door Netflix heb ik bijna een afkeer gekregen voor het kijken van series. Er is zoveel keuze, maar alsnog lijkt niets me echt leuk en dan begin ik ergens aan en is de verleiding zo groot om na 1 aflevering te stoppen met kijken als het niet leuk is. Voor Netflix downloade ik alles (i know is niet oke) en dan koos je veel bewuster iets uit en dat was zoveel makkelijker. Ben me ervan bewust dat er ergere problemen zijn in de wereld, maar het is wel jammer :joy:

4 likes

Ik herken dit ja. Het enige is dat ik het heel storend vind om na 1 aflevering weer te stoppen. Dus ik zoek net zo lang tot ik iets gevonden heb waarvan ik zeker weet dat ik het af kijk. Iets met meer dan 2 seizoenen is voor mij sowieso geen optie want daar kom ik nooit doorheen, dus dat valt altijd af voor mij