Series & Netflix

Ik ben net klaar met de R Kelly documentaire en ben er helemaal een beetje van de leg van. Hoe kan dit decennialang zo doorgaan?!

1 like

Is dat bakprogamma ‘Nailed it’ een aanrader? Voor als HHB na vanavond afgelopen is haha

Die kijk ik ook! Moet er wel aan wennen dat ik moet kijken, anders snap ik er niks van doorde chinese taal haha. Maar hij is goed gemaakt!

Omg schandalig van mij. Ik dacht echt Chinees. Heb me verder ook niet verdiept, ben gewoon gaan kijken met mijn man. :ghost:

Nailed it is wel leuk, heb het vaak op de achtergrond aanstaan. Presentatrice is wat overdreven maar de baksels zijn vaak wel komisch

1 like

Ik houuu van Nailed It haha

1 like

Ik vind Nailed it zelf wel oke maar als je een vervanging zoekt voor HHB kan je misschien Zumbo’s just desserts (ik denk tenminste dat het zo heet) kijken, dat vond ik echt heel leuk!

3 likes

Zou er op een of andere manier een vervolg kunnen komen daarop?

Ik kijk sinds gisteren bijna non stop ‘you me her’ en vind het echt even heerlijk wegkijken na alle serieuzere series die ik de afgelopen maanden heb gekeken. Maar hierna ga ik toch wel weer voor iets met wat meer inhoud ahah.

1 like

Aah dankjewel!!

Kan je op de een of andere manier ook aangeven dat je iets al hebt gezien in Netflix?
Ik heb nu een apart profiel voor mezelf aangemaakt omdat ik niet alles gelijk met mn vriend kijk, alleen nu krijg ik allemaal aanraders die ik al heb gezien

1 like

Je kunt wel series en films een duimpje omhoog of omlaag geven, misschien dat Netflix die titel dan niet meer als suggestie geeft. En is ook fijn want dan worden andere suggesties daarop gebaseerd.

Dat had ik ook ja, vond het zo bizar, was gewoon een beetje in shock.

Ik ben eindelijk ook begonnen met Sex Education! Volgens mij de eerste comedy serie die ik kijk in m’n leven haha, maar ik vind het leuk tot nu toe.
Oh en die ene jongen lijkt inderdaad zo erg op rapper Sjors!! Ik kwam er eerst uit mezelf op en toen bedacht ik me dat ik dat hier ook al gelezen had.

12 likes

Ik heb net seizoen 1 van scream af en begon vol enthousiasme aan seizoen 2 maar het is gewoon letterlijk hetzelfde? Ik vond seizoen 1 al traag en langdradig maar je wilt de ontknoping toch wel weten maar pff zeg

Klaar met Sex Education! Heb echt heel lang gedacht dat het een flauwe serie over seks was, maar vond het echt een hele toffe serie!

spoiler seizoen 1

Maeve en Otis zal volgend seizoen wel wat worden. Ben blij dat dit seizoen niet gebeurd is eigenlijk, vond daar Jackson en Ola te leuk voor! Adam en Eric was een beetje voorspelbaar, maar toch leuk. Oh en Jean en de zweedse handyman wil ik misschien nog wel het liefste bij elkaar hebben.

Waar ik me trouwens wel wat aan stoorde is toen die foto van die vagina viral ging er nergens in de aflevering benoemd werd dat het een hele normale vagina was, maar Otis hem ging vergelijken met zijn rare kleine teen.

En nu weer verder met Brooklyn 99!

5 likes

Ik vind Killing Eve echt heerlijk! Zo’n lekkere zondagmiddagserie, net als The sinner (seizoen 1).

2 likes

Ik ben op aanraden van de mensen hier aan The Good Place begonnen. Een leuke serie die lekker wegkijkt :smiley:

Verder staat Gone Girl op mijn lijst, die wil ik echt een keer zien en het komt er maar niet van!

6 likes

Ik ben begonnen met the good doctor. Ben nu bij aflevering 2 en ik vind het wel vermakelijk.

1 like

Ik zit dit nu ook te kijken en denk alleen maar wtf? Die ouders, wtf? Dat verhaal in die camper, wtf?