Series & Netflix

Eens, maar er was meer dan 100 uur aan opnames, snap ergens wel dat ze voor deze manier van vertellen hebben gekozen

Ja, komt vast ook omdat we steeds zo met andere dingen bezig waren door de saaiheid dat we daardoor niet begrepen wat er gebeurde als er eindelijk iets nieuws was. :joy: Maar dit inderdaad @Koekwaus. Ze waren zich ook allemaal zo duidelijk bewust van de cameraā€™s dat alles op een toneelspelletje leek en ik vond het een vrij eenzijdig verhaal.

Iedere aflevering duurde gevoelsmatig ook echt drie uur.

Met de kanttekening dat MissMarple en ik true crime echt interessant vinden. In dit geval alleen dus niet.

Ik had laatst Derry Girls gekeken, lekker luchtige wegkijkserie. Helaas maar korte afleveringen waardoor het seizoen zo voorbij is. Ik vond het erg grappig en zeker een aanrader!

Nu ben ik met High Maintenance (hbo serie) begonnen, ook een aanrader. Dit is ook een luchtige serie en lijkt op Easy.

Ja dat vind ik vooral zo gek inderdaad en vooral ook nog erom lachen dat hij echt van plan was die douane-meneer een blowjob te geven.

1 like

Ben ik trouwens de enige die het heeel moeilijk vind om iets te beginnen op Netflix? Ik scroll door alle titels heen en denk bij bijna niks: Ah ja!

19 likes

Nee, daar heb ik nou nooit last vanā€¦ Helaas

Nee heb ik ook, door Netflix heb ik bijna een afkeer gekregen voor het kijken van series. Er is zoveel keuze, maar alsnog lijkt niets me echt leuk en dan begin ik ergens aan en is de verleiding zo groot om na 1 aflevering te stoppen met kijken als het niet leuk is. Voor Netflix downloade ik alles (i know is niet oke) en dan koos je veel bewuster iets uit en dat was zoveel makkelijker. Ben me ervan bewust dat er ergere problemen zijn in de wereld, maar het is wel jammer :joy:

4 likes

Ik herken dit ja. Het enige is dat ik het heel storend vind om na 1 aflevering weer te stoppen. Dus ik zoek net zo lang tot ik iets gevonden heb waarvan ik zeker weet dat ik het af kijk. Iets met meer dan 2 seizoenen is voor mij sowieso geen optie want daar kom ik nooit doorheen, dus dat valt altijd af voor mij

Ik heb gisteren Irreplaceable You gekeken, mooie film wel! Met onze eigen Michiel Huisman :biggrin:

4 likes

Ik kijk abducted in plain sight en het is echt bizar. Je mond valt echt open tijdens het kijken.

2 likes

Ik heb juist regelmatig dat ik wil beginnen aan een serie , maar niet kan kiezen welke omdat ik er nog veel wil zien. En dan uiteindelijk niets gekeken heb omdat ik niet kan kiezen

7 likes

Ik weet dat hier meiden zitten die She-Ra leuk vinden, maar een andere nieuw gave animatieserie op netflix is Carmen Sandiego! Was van de week ziek, en heb toen het hele eerste seizoen in 1 keer gekeken. Echt een aanrader

(Zijn hier ook mensen die the Dragon Prince hebben gevolgd? Zoja, die komt 15 februari al weer terug!)

2 likes

Nou, zeg dat wel! Holy fuck dude

Edit: Ik zit trouwens pas op 24 minuten

1 like

Ik ben begonnen aan Yummy Mummies (op Netflix). Meer een programma wat je opzet voor tijdens het schoonmaken oid maar vind het niet heeel boeiend

2 likes

Ik probeer iedereen aan de Crazy Ex Girlfriend te krijgen (staat op Netflix en elke week een nieuwe aflevering), dus wie kijkt 't nog meer?

5 likes

Ja jeetje, ik was al verbaasd toen die ouders niet meteen de politie hadden gebeld maar dat was nog een van de minder rare dingen.

Samenvatting

Ik vond het ook wel vreemd dat die vader steeds bijna moest huilen als hij het over de problemen met zijn vrouw had. En de scheiding, de ergste dag van zā€™n leven. Maar hallo en de ontvoering /misbruik van je dochter dan??
Het lijkt ook alsof het belangrijker voor ze was over hoe ze zouden overkomen binnen hun gemeenschap ipv dat ze het welzijn van Jan voorop stelden.

4 likes

Vond ik ook raar ja.

Samenvatting

En de naĆÆviteit van die mensen my god.
Ik heb alleen niet helemaal begrepen hoe het kon dat B. weken voor haar ontvoering naast haar kin slapen?
Was ook blij dat die agent die ouders naĆÆef noemde.

1 like

Ik ben gisteren begonnen aan Instant Hotel en nu al over de helft. Love deze show, het is een realityprogramma waarin airbnb eigenaars elkaars instant hotel beoordelen. Goed gecaste deelnemers, genoeg drama zonder dat het mtv trashy wordt :smiley:

3 likes

Kijk uit hoor, met je natte oogjes, anders staat Martijn KrabbĆ© zo op je stoep :wink: maar ik ben het met je eensā€¦ vind sowieso dat er de afgelopen seizoenen best weinig liedjes per aflevering zijn. Ik vind New Greg ook niks, dus ik hoop dat het wel goed komt met Nathaniel :frowning:

1 like

Ik! Op de Italiaanse Netflix staan alleen de eerste drie seizoenen , en die heb ik in nog geen maand afgekeken. :flushed: Ik vind het echt slim en leuk in elkaar gezet, totaal onverwachte parel (aangezien ik dacht dat ik het verschrikkelijk zou vinden).

Ik ben nu bezig met het nieuwe seizoen van Grace and Frankie maar ik moet eerlijk toegeven dat ik er een beetje overheen ben. Ik hoop op wat meer humor!