Volgens mij gaat die nooit komen!
The Americans
Ja die vond ik inderdaad ook goed!
Whaaaaaaat
Thanks! Klinkt inderdaad goed, ik kende die nog niet, evenals die van @hummus
@Frambozentaartje Bedankt! Lijken me ook tof
Hebben jullie nog tips voor films op Netflix? Voor een date?
Heb je Love, Rosie al eens gezien? Die vond ik heel leuk!
Is die date-proof?
Het is zoals gezegd een romantische film, maar ik vind hem niet overdreven zoetsappig of cliche ofzo. Ik vind hem iig wel date-proof ja.
Thanks voor de tips!
Kunnen jullie met een chromecast vanaf je iPhone vanuit het vergrendelscherm Netflix pauzeren? Ik moet elke keer mijn toegangscode invoeren, app openen en kan dan pas Netflix pauzeren.
Er moet een handigere manier zijn, toch?
Snap ik, maar ik heb geen interactieve tv. De afstandsbedieningen werken niet binnen mijn Netflixprogramma
Ja ik kan dat vanuit mn vergendelscherm, maar wij hebben een redelijk oude televisie die niet altijd even goed samenwerkt met de chromecast en daarom werkt het soms niet. Misschien heb jij daar ook last van?
Nee het moet een instelling op mijn telefoon zijn maar ik weet niet waar
Niet bij instellingen - app machtigingen en dan weergeven op vergrendelscherm?
Edit- iPhone lees ik net, weet niet of het daar ook zo werkt. Bij Android wel
Ik vond deze film ook echt super vaag, niet echt een succes
Hahaha oh oke
Ik vind Russian Doll echt een leuke serie. Heb gister 5 afleveringen gezien
Ik ben er gisteren mee begonnen maar ik erger me aan de hoofdpersoon? In OITNB vond ik haar wel leuk.
Ja, had ik ook. Vond de eerste paar afleveringen echt niks. Heb het uiteindelijk wel helemaal gezien maar zou het eigenlijk niet snel aanraden.
Pose daarentegenā¦
Ik heb een nieuwe verslaving op videoland: Unreal. Fictieve serie over behind the scenes bij the bachelor. Lekker veel drama in een guilty pleasure setting. Het is alleen wel 4 seizoenen dus ik ben bang dat ik mijn scriptie niet op tijd af ga krijgen, want ik wil dit kijken!