Series & Netflix

Net seizoen 1 van The Bridge afgekeken. Dafuq.

Spoiler einde

Waarom moest August nou weer dood? In de laatste beelden leeft hij nog, en dan ineens heeft-ie het niet overleefd. So many feels. :disappointed_relieved:

3 likes

Ik heb net de meest recente aflevering van outlander gezien en

jeetje

Ik vind het nogal wat allemaal. Ben heel blij dat die hele zoektocht naar Roger voorbij is maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik hem gewoon best een kutpersonage vind. En wat gaat er nu gebeuren met Brianna en Lord John? Snap überhaupt niet of ze nou tussendoor ook getrouwd zijn of niet want heb geen bruiloft gezien maar dacht dat de baby niet out of wedlock geboren mocht/zou worden. En het einde vind ik helemaal stom, is toch niet leuk om Jamie te laten jagen op Murtagh. Ik voel al wat irritaties aankomen voor volgend seizoen. En stiekem hoop ik dat Stephen Bonnet nog leeft maar weet zelfs ook niet precies waarom.

En ik ga Ian heel erg missen.

Gisteren was ik lekker Sex Education aan het kijken en zonder dat ik het door had was dat al de laatste aflevering :sob: Weet iemand iets wat hier een beetje op lijkt?

6 likes

Nee helaas niet en ik wil ook meer zoals dit! Luchtig, lief en serieus tegelijk.

3 likes

@Briseis weet niet of jullie ze al hebben gekeken maar ik vind Please Like Me en Fresh Meat wel vergelijkbaar! Ik zal even denken of ik nog meer series weet.

3 likes

Ik kijk nu de netflix-docu one of us, zo bizar die chassidische joden, zo achterlijk en ouderwets in hun gebruiken.

Ik vind Atypical vergelijkbaar, maar die heb je vast al wel gezien

Killing Eve in drie dagen uitgekeken. Echt een hele toffe serie! Ondertussen moet ik nog steeds de twee laatste afleveringen van You, ben echt geneigd gewoon op te zoeken hoe het afloopt…

2 likes
Riverdale spoiler laatste aflevering

Is Archie echt dood? Moet de laatste aflevering nog kijken

Nee!

Ik heb net You afgekeken. Was er eigenlijk na de eerste aflevering al klaar mee omdat ik het zo irritant vond dat je steeds zijn gedachten hoort. Ik snap wel waarom ze dat gedaan hebben en ik zou ook niet weten hoe het anders zou moeten, maar toch.
Nu begonnen aan Killing Eve! Hoor er allemaal goede dingen over dus ik ben benieuwd

1 like

Binnenkort een nieuw seizoen van Sorjonen en van La Trêve!
O en ik ben ook wel benieuwd naar Russian Dolls met Natasha Lyonne (Nicky Nichols uit OITNB).

3 likes

Ik ben begonnen met Killing Eve en ik ben tantoe jaloers op de wenkbrauwen van de assassin.

1 like

Ik ben jaloers op wel meer. Small tits, mijn reet.

2 likes

Ik vind sex education zo leuk dat ik maar 1 aflevering per dag kijk om er zo lekker lang mee te kunnen doen hahahhah

11 likes

Ik vind het ook een leuke serie (denk ik). Heb nog maar 1 aflevering gezien hoor! Was alleen in de war want het deed me een beetje denken aan de 70’s. Maar ineens hadden ze mobieltjes en laptops. Maar wel huiswerk maken op papier dat is echt ouderwets volgens mij ;). Maar goed wel grappig dat ouderwetse sfeertje erin.
En vind het ook gek dat ze Brits praten maar dat het echt een Amerikaanse High School lijkt ergens in de bergen.

4 likes

Iemand Happy gezien, en vergelijkbare aanraders?
Heel vaag en onrealistisch, maar dan zo dat het toch wat heeft waardoor ik bleef kijken.

1 like

Yess Scandal binnenkort op Videoland!

1 like

Ik heb wel ren aantal van die vergelijkbare britse series gekeken maar ik weet niet hoe ik terug kan vinden wat ik allemaal gezien heb.

Sex education afgekeken, vond het echt een toffe serie!

In een iets ander genre maar wel heel leuk ook Great News, the Good Place en Unbreakable Kimmy Schmidt gezien. Alledrie wel een beetje het zelfde kaliber, hele flauwe maar fijne humor. En afleveringen duren 20 minuten, gewoon fijn voor op de achtergond. Hoewel, enig aandacht is wel gewenst om alle daadwerkelijke grappen te horen haha

1 like