Series & Netflix

Hahaha ik vind jane the vergin weer niet leuk voor lang, na 1 seizoen was ik het al beu :sweat_smile:

1 like

Ik ben de film coories aan het kijken en hij is slecht, maar wel leuk

Wow, abducted in plain sight gekeken (sorry spuit 11) maar wat zit dat verhaal ziek in elkaar
 hoe kun je dat bedenken zo’n plan
 met die voicebox e.d.
Ergens op een hele creepy en nare manier ‘geniaal’. Maar dat woord is veel te positief. Ik weet geen beter woord. BIZAR.

3 likes

Misschien the good place? Zijn korte afleveringen van 20 minuten met humor en later ook wat romantiek :blush:

1 like

Ik ben lekker laat met de hype en ik weet niet of het hier al is besproken, maar ik kijk nu sex education en daar zitten zoooo veel vergelijkbare dingen in als in mijn favo film 10 things I hate about you. Echt elke aflevering minstens 1 ding.

3 likes

Omg ik had eerst helemaal niet door dat hij dat was maar jaaaa

Ik vond The Umbrella Academy echt fantastisch

2 likes

Had het ook pas na een tijdje door, in eerste instantie was het vooral zo’n “waar ken ik hem toch van?” gevoel. Miste wel zijn accent

En ja, ik vond het ook echt heel tof! Heeft iemand nog tips voor soortgelijke series?

Heb je Jessica Jones al gekeken?

Oh, goeie! Heb alleen het eerste seizoen gezien, tweede wilde ik toen het uitkwam aan beginnen, maar is er nog niet van gekomen op de een of andere manier.

1 like

Aaaw heb Sex Education afgekeken. En please like me ook.
Wat moet ik nu? Vind het ongemakkelijke erin zo heerlijk hahaha! Maar misschien dat ik aan Suits ga beginnen!

Weet iemand waar ik seizoen 15 van Grey’s Anatomy kan terugkijken? Ik weet dat net 5 het op dinsdag uitzendt maar ik heb de eerste afleveringen dus gemist :sob:

oke door deze vergelijking ga ik er misschien toch maar aan beginnen dan, het leek me niet heel leuk maar hou van die film

1 like

Dating Around in twee avonden gekeken, lekker luchtig en kijkt makkelijk weg. Verfrissend concept ook wel, vond het eerst een beetje gek maar zat er snel in. Zitten wel bijzondere types in af en toe.

1 like

Als je zonder ondertiteling wil kijken https://www.couchtuner.cloud/?s=Greys+anatomy. Met weet ik niet. Staat niet op videoland zag ik.

1 like

Ik kijk The Boy. Wat een vreemde film. :flushed:

2 likes

Die heb ik ook gezien, vond hem eng. Die creepy Brahms.:cold_sweat:

Heb je lovesick al gezien? Vond ik minstens zo goed! En fresh meat is ook wel lekker ongemakkelijk.

3 likes

hahaha ja vet rare film is dat! Vond hem echt doodeng in het begin, daarna wordt het wat minder :zipper_mouth_face:

Ben benieuwd wat je van het einde vindt

Einde The Boy

Heel onwaarschijnlijk. Ik had het nog leuker en ‘geloofwaardiger’ gevonden als de geest van de jongen rondspookte. Dit sloeg nergens op, want waarom deed die vrouw zo vreemd dan?

1 like