Ik ben opnieuw begonnen aan Game of Thrones, ter voorbereiding op het laatste seizoen wat in April gaat beginnen.
Elke dag een aflevering, moet toch wel lukken?
Was ook mijn plan, ik zou dan ergens begin april klaar zijn. Gisteren de laatste aflevering gekeken.
Ik heb ook expres pas weer gister dat HBO abonnement toegevoegd want anders zou ik nooit pas in April klaar zijn denk ik.
Het is net een beetje vakantievoorpret maar dan met een serie!
Ohh ik vind haar wel leuk!
Heb net nog 3 aflevering gebingewatched oepsie.
Ik vond het even in aflevering 6 even gek worden, maar eindigde toch wel goed!
Een voordeel na die 4 seizoen is het wel echt klaar. Dus je hebt wel direct het einde zonder op een volgend seizoen te moeten wachten
Hahaha ik heb het ook in 2 dagen allemaal gekeken, ik volg nu Maria op Instagram… Dan kom je erachter hoeveel er nep was.
Ohh zin in!
Ik ben baywatch aan het kijken op Netflix, en het is echt de allerslechtste film ooit
Ik heb het ook gezien! Vond het heel leuk maar moest er wel inkomen. En ze gebruiken precies dezelfde muziekjes als in please like me. Dat vind ik wel irritant.
Is dit gebaseerd op de boeken? Heb helaas geen Videoland! Maar de boeken vond ik heel leuk.
Wij zijn nu helemaal into Sex Education, love it.
Ooh, echt leuk!
Vond ik ook mooi gefilmd, die serie. Maar wat vind jij van de actrice die de hoofdrol speelt? Ik vond haar echt slecht spelen, zeker in vergelijking met Matthew Goode die ik wel goed vind. Ook haar accent vind ik totaal niet overtuigend.
Twee afleveringen gekeken maar vond het niet heel veel aan of spannend.
Waarom kijk ik altijd Grey’s Anatomy terug als ik net mijn make-up heb opgedaan. Zat ik weer te janken met mascara op mijn kin.
Ik heb net de nieuwe afleveringen van Suits gezien. Ik vind het lachwekkend dat letterlijk elke scene dramatisch is. Elke scene stemverheffingen, dramatische stiltes, muziek en op het eind van de scene een dramatische uitsmijter.
Haha! Ik kijk het vaak als ik ga eten. Ook niet ideaal
Het is de laatste seizoenen net GTST
Ik zag ergens ‘nailed it’ voorbijkomen en ben nu de eerste aflevering aan het kijken en I love it! De aflevering duren ook maar 30 minuten dus dat is fijn kijken. Soort slechtere versie van HHB :")
Haha ja en de hele dat “GOD DAMN” overal tussendoor.