Series & Netflix

Ik ben aan Morten begonnen, wat nu op NPO3 komt. Ben echt heel benieuwd hoe het gaat lopen!

Ik kijk nu naar instant hotel op Netflix, heerlijke reality tv. Vijf Australische koppels/eigenaren van Airbnbs reviewen elkaars Airbnb.

3 likes

Ik vond Quicksand dus echt niet zo leuk?

1 like

Ik heb hem al helemaal gezien en vond het echt leuk!

Jaa ik vond hem heel goed !

1 like

Yes, Hunt For The Wilder People heb ik ook gezien. Heerlijke film!

1 like

Kijkt er iemand the Alienist? Zoja, is dit een beetje de moeite waard om te blijven kijken?

Ja, ik! Ik vond het niet geniaal ofzo, maar prima genoeg om uit te kijken. Vooral ook vanwege de historische setting. Ik hou van historische series, maar heb een hekel aan romantiek, dus dan vallen veel series af hahaha. The Alienist is niet zoetsappig en redelijk spannend, dus ik heb me wel vermaakt.

Ah, thanks!

Ik ben net klaar met the Vampire Diaries en the Originals. Vind het zó kut dat ze afgelopen zijn. Het einde was ook wel echt even janken zeg hahaha

1 like

Het is denk ik handig om dit in een spoiler te zetten? Ik was nog niet zover en zo zullen er meer zijn denk ik?

1 like

Wat is hier een spoiler aan? @TessaHu spreekt haar hoop uit over het seizoen, ze zegt toch niks over wat er daadwerkelijk gebeurt?

Naja, dat kan je dan wel bedenken, deed ik althans. Maar misschien vulde alleen ik het zo in en hoef je het inderdaad niet als spoiler te lezen, sorry dus @TessaHu!

In Vlaamse Velden. Ik zag dit de laatste weken (?) bij suggesties staan bij Netflix en nu kijk ik pas. In het begin ergerde ik me een beetje aan Marie, maar ik vind het nu best wel interessant worden (episode 3). Die mengeling tussen Frans en Vlaams is wel heerlijk om te horen.

Jaa, ben ik weer met mijn heimwee.

Heeft iemand deze ook al gekeken?

Nouja,

over eventuele spoiler Jane the Virgin

Als je nog in de veronderstelling bent dat Michael een tragische dood is gestorven dan verklapt het gedeelte “ik hoop dat het in seizoen vijf niet alleen gaat over het kiezen tussen beide” wel een beetje dat hij misschien terug komt, toch?

Je verwoordt het zoals ik het bedoelde ja.

Ik heb pulp fiction herontdekt :slight_smile:

Ah ok, dat is inderdaad dan wel een spoiler. Ik had dat al wel ergens meegekregen, ondanks dat ik zelf pas in seizoen 2 ergens ben (en heel weinig over deze serie lees), dacht daardoor dat het al wel duidelijk was dat hij terugkomt.

Mijn mama heeft het gekeken toen het op één of canvas getoond werd maar is na een paar afleveringen afgehaakt,werd wat saai volgens haar

Net Quicksand afgekeken, viel niet heel erg tegen maar het was ja ik weet niet langdradig, voorspelbaar? Dus nu een nieuwe serie. Normaal doe ik er heel lang over om een serie uit te zoeken. Nu de eerste aangeklikt in mijn lijst en het is gevoel voor tumor geworden. Een vlaamse serie. Ik ben benieuwd.

1 like