Jaaa dat van die diversiteit vond ik wel ook ja haha top obvious, de laatste tijd steeds vaker zo, zo van: kijk ons eens niet racistisch zijn!!
Maar verder vond ik het dus wel een hele leuke film, maar smaken verschillen ook
Ahw Freddy Andrews is deze week voor het laatst te zien in riverdale. Aangezien Luke Perry is overleden
Heb de film niet gezien, maar ik kan me echt helemaal vinden in de uitspraak âook nog eens hip gemaaktâ Ik erger me daar ook altijd aan, en zĂ©ker als de diversiteit er zo dik bovenop ligt haha.
Ik heb toen hij overleed echt overwogen om Riverdale weer op te pakken, nadat ik na een paar afleveringen van seizoen 2 het opgegeven had. Maar toen bedacht ik me weer dat Jingle Jangle bestond en heb ik het maar bij artikelen lezen over hem en zijn leven gehoudenâŠ
Het zijn nu inmiddels fizzle rocks. Het gaat ook nergens meer over maar lof de spelers
Hahaha, klinkt alsof ik een goede keuze heb gemaakt
Vond het een super leuke serie! Was wel echt heel snel door alle afleveringen heen. Jammer!
Ik hoop echt dat er snel een nieuw seizoen van Modern Family en New Girl op Netflix komt. Gelukkig begint Lucifer wel bijna weer.
Quicksand vond ik helemaal niet spannend of heel goed. Best slecht geacteerd ook eigenlijk.
Special en Bonding vond ik allebei wel leuk, korte afleveringen, kijkt lekker weg.
Ik heb de serie âspecialâ gekeken op netflix. Er zijn 8 afleveringen van ongeveer 16 minuten. Het gaat over een jongen met cerebale parese die tevens gay is en op 28 jarige leeftijd voor het eerst uit huis gaat. Geen diepgaande serie, maar het keek lekker eg.
De film van Dylan Haegens staat nu op Netflix, zojuist aangezet.
Ik heb net het hele eerste seizoen van Bonding gezien. Preeeeetty weird maar wel heel leuk haha
Heb Bonding na 2 afleveringen opgegeven. Niet mân ding.
Ben ondertussen opnieuw begonnen met The Punisher. Mijn ultieme favoriet.
Heb super veel zin de Ted Bundy film volgende week.
Ik ben begonnen met Chambers. Gaat over een meisje dat een harttransplantatie krijgt en dan gebeuren er rare dingen. Uma Thurman doet er ook in mee.
Zeker een aanrader
Ik heb No Good Nick gezien. Had heel wat anders verwacht toen ik de trailer zat, wat spannends. Het is gewoon een sitcom. Nou hou ik daar wel van dus ik vond wel leuk!
Street Food - heb ik helemaal gebingewatched gisteravond. Geen spijt van.
9 juni seizoen 2 van Big Little Lies
Ik vind het 2e seizoen sowieso niet zo leuk. En heel donker opgenomen ofzo, maar misschien komt dat ook omdat ik op klaar lichte dag zit te kijken, maar het is zo slecht zichtbaar
Ik ben vandaag begonnen met Morden I Sandhamn, volgens mij heb ik die ooit in mn lijst gezet nadat ik er hier over had gelezen. Tot nu toe (halverwege afl 3) vind ik m wel leuk!
Vandaag Dirty John gebinged. Vond t wel vermakelijk! Bizar dat het waargebeurd isâŠ