Series & Netflix

En seizoen 5 is nu aan het draaien. Heb al een spoiler bekeken en het is: :scream:!

Ah, leuk, bedankt voor de uitleg! Mooi. Misschien geef ik het nog een kans dan!

Wie heeft er Springvloed gezien?

Ik moet gewoon even praten over het eind van het eerste seizoen!

Spoiler eind seizoen 1

Wat een raar einde zeg! Het verhaal was klaar, afgerond en ik vond het echt een beetje too much en veel te toevallig dat er dan helemaal op het eind nog even een plottwist komt waarin blijkt dat zij dat kind is.

Toen Tom op een gegeven moment begon te vertellen dat er nog iets was wat ze moest weten kreeg ik al zoā€™n vermoeden waar het heen zou gaan en ja hoor.

Ik vond het trouwens wel een beetje vreemd dat Jackie niet eens meer genoemd is in de laatste aflevering. Het was me nog niet helemaal duidelijk of ze nou wel of niet iets wist.

Het hele eerste seizoen vond ik trouwens leuk en spannend, maar soms ook wel een beetje ongeloofwaardig.

3 likes

Ik vond precies wat jij zegt. Had liever die ongeloofwaardige verhaallijn eruit gehad en closure rond die andere. Mijn collega zei trouwens dat ze de eerste aflevering van seizoen twee op Netflix heeft gezien, maar dat-ie er toen af is gehaald wegens een ā€˜technische foutā€™. Ik zou seizoen wel willen zien, vond de hoofdpersonen en leuke twist op het bekende ā€˜onwaarschijnlijke duoā€™.

1 like

Ik zag net dat seizoen 2 op npo.nl staat!

Over Springvloed, ik heb de boeken gelezen (zijn via kobo plus te lezen voor de liefhebber) en het is al even geleden maar volgens mij is het einde in het boek ook zoā€¦ Als ik zin heb ga ik nog wel even zoeken

Helemaal mee eens! Mijn favoriete personageā€¦ hmm lastig. Alle karakters vullen elkaar perfect aan, dus ik zou ze geen van allen willen missen. Ik denk dat Petra mijn favoriet is, al hou ik ook erg van Alba en Xiomara (en vooral de combinatie van die twee). En kleine Mateo is natuurlijk heel schattig :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik ben eraan begonnen! Wel lastig dat er geen ondertitels van zijn (nl of en), ik vind het soms lastig volgen zo.

Ik ben vandaag meteen met seizoen 2 van Sabrina begonnen :smiley:

Ik heb de Belgische netflix, misschien daarmee?

Ik heb het ooit gevolgd, vond het idee en de opzet wel goed destijds, maar inderdaad zooo dramatisch. Het staat nu wel op videoland dus misschien dat ik binnenkort weer een paar afleveringen ga kijken.

1 like

Wat is nog een leuke serie op Videoland of Netflix die vergelijkbaar is met CSI, bones, unforgetabble, lie to me?

Ik vond breakout kings leuk, weet niet of dat helemaal is wat je zoekt maar stond volgens mij op netflix toen ik het keek! The mentalist vond ik ook goed, dexter misschien, en criminal minds. Die laatste staat sowieso op videoland, de rest weet ik niet zeker.

2 likes

Elementary op Netflix?

3 likes

Ik ben echt super hyped omdat het tweede seizoen van Sabrina er op staat, heb al 1 episode gezien en ga nu lekker bingewatchen.

2 likes

Oh criminal minds is top, ben al bij aflevering 3 nu hahah bedankt!

3 likes

Ah fijn dat het bevalt! Is echt een van mijn favoriete series.

3 likes

Ik heb het wel ooit helemaal gekeken maar hoe verder je gaat hoe belachelijker het eigenlijk wordt ookā€¦ vond de verhaallijn in het begin wel heel leuk.

1 like

Ik heb de serie A million little things gezien laatst. Echt een aanrader, dramaserie waar veel gebeurt! Keer wat anders dan andere series vond ik.

1 like

ah, dank voor de tip!

1 like