Series & Netflix

Ben gisteren begonnen aan Chambers. Twee afleveringen gekeken en het was eventjes inkomen, maar het einde van twee was zo freaky dat ik echt zin heb om die hele serie nu te bingen. Ben heeeeel benieuwd of ie zo spannend blijft!

Ik heb net de film Dumplin’ op netflix gekeken en vond hem echt geweldig. Aanrader als je zin hebt in een lekkere feel good movie!

4 likes

Ik ben er ook aan begonnen vandaag. Ben benieuwd :biggrin:

Voor mij klinkt het wel Brabants haha, maar goed ik kom ook niet uit Brabant

Ik ben bezig met The Last Summer maar ik vind er nog niks aan

1 like

Vandaag de film over Ted Bundy gezien
 verder nog iemand deze gekeken?

Welke is dat?

Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile.

2 likes

Ik keek eerder vandaag the last summer, en normaal vind ik van die slechte tiener romcoms wel leuk, maar dit ging echt nergens over. Een soort van 4 cliché verhalen in 1 en ik weet niet eens meer hoe het nou eindigt? Geen aanrader dus, want totaal niet boeiend en saai

Wat vond je er van? Ik wil hem nog zien!

Op zich wel oké. Had er qua verhaal iets meer van verwacht, iets meer het verhaal in, maar goede details (soms wel shockerend)

Haha ik officieel ook niet, woon op het randje van Gelderland en Brabant. Maar het is wel beetje over de top / neppig.

Ik kijk nu het nieuwste seizoen van Bates Motel maar ik vind het echt saai en een beetje voorspelbaar.

spoiler

Ik denk dat er zonder een levende Norma weinig van de serie overblijft. Ook vond ik het wel klaar na de laatste aflevering van vorig seizoen. Een logisch einde. Ik vind die nieuwe kennis van Norman irritant veel op Norma lijken (ja ik weet dat ze dat expres doen) en ik kan het gewoon niet meer aan om Norman wéér zo obsessed te zien worden met een vrouw. Maar misschien gaat de rest nog meevallen. Ik ben wel van plan verder te kijken.

Shitt ik ben net klaar met Jane the Virgin seizoen 4 (gewacht tot hij op Netflix stond) maar tering die cliffhanger man. Wil heel graag verder kijken nu maar ik heb eigenlijk alleen in de trein tijd en dan kan ik niet streamen :sob:

2 likes
Ted Bundy film

Ik vond hem ZO slecht? Vond de invalshoek niet interessant, niet spannend, je kreeg totaal geen beeld bij hoe ziek de daden waren die hij had gepleegd. Vond die docu veeeeeel interessanter en beter. Had hem bijna afgezet

2 likes

Heeft iemand dead to me gezien? Ik heb gisteren de eerste 5 afleveringen gekeken en vind het wel goed tot nu toe, vooral de hoofdrolspeelsters.

2 likes

Ik heb precies hetzelfde! Net gisteren in de trein uitgekeken. Zal wel lang duren voordat het op Netflix staat

1 like

@Dazed @Puzzelmeiske er staan veel torrents online! Zijn nu inmiddels 6 afleveringen geweest, van de 9

2 likes

Huh wat weinig afleveringen maar? Nouja dat is tenminste wel te overzien, denk dat ik toch maar aan de torrents moet dan

Grey’s anatomy s15 e19

Samenvatting

Jeeeeemig wat een aflevering weer. Ik huil al de hele tijd! Dat moment als ze die vrouw die verkracht is naar de operatiekamer rijden en de mannen niet op de afdeling mogen komen en alle vrouwen op de gang staan, i can’t. :sob::sob::sob: En hoe ze uitlegt dat alles wat ze die avond gedaan heeft tegen haar gebruikt gaat worden, van het praten met die vent, tot haar rokje en de tequila die ze dronk. En alleen maar vrouwen in de operatiekamer en twee vrouwelijk agenten :weary: IJzersterke aflevering weer.

9 likes

Een van hun beste afleveringen imo

1 like