Series & Netflix

Ja ik!

Ik vond het wel jammer dat het meer één groot verhaal was die verdeeld is over 4 afleveringen, dan dat je elke aflevering een moord hebt die opgelost wordt. Normaal vind ik juist het beginstuk waarin de moord wordt gepleegd zo spannend en dat had je nu minder. Desalniettemin, <3 luther.

1 like


Schijnbaar is er nu ook een boek van riverdale?

@ZusjevanJoost ik vind The Wire ook een van de beste series ooit, echt jammer dat ik alles al heb gezien

1 like

Ok, dan ga ik doorzetten!

1 like

Riverdale is gebaseerd op strips! Dit is dus een strip die voor de andere strips afspeelt zegmaar :sweat_smile:

Ja ik weet dat het gebaseerd is op strips. Maar dit is geen stripvariant maar echt een boek boek haha. Ik dacht dat er alleen maar die stripvarianten bestond.

Is iemand al begonnen aan quicksand?

Net de eerste gezien!

1 like

De eerste aflevering van the Twilight Zone 2019 is deze week ook online gekomen, ga hem zo kijken.

1 like

Ik ook de eerste! Ben wel geïntrigeerd.

1 like

Ben inmiddels bij 4, blijf wel geboeid. Vind het tot nu toe goed!

(En ja zit binnen vandaag)

1 like

Al klaar inmiddels?

Ik heb net aflv 4 gekeken, ben nu wel heel benieuwd hoe het afloopt.

Wij bingen dit weekend O sabor das margaridas op Netflix, aanrader! Spannende Spaanse serie

1 like

Moet er nog twee geloof ik! Zijn er maar 6 als ik het goed heb.

1 like

Heeft iemand de laatste aflevering van Crazy Ex-Girlfriend al gekeken?

Samenvatting

Ik vond de aflevering best wel teleurstellen, maar dat concert op het einde mega leuk!

1 like

Dit weekend bijna alles gezien van Our Planet. Het lijkt heel erg op Planet Earth maar in Our Planet komt de klimaatverandering ook ter sprake. David Attenborough spreekt het hier ook weer in, erg fijne stem om naar te luisteren.

Lees nu net dat een cameraploeg van 600 (!) mensen de beelden hebben geschoten.

8 likes
Crazy ex girlfriend

Ja ik vond het niet echt een satisfying einde. Ik heb ook het gevoel dat dit al eerder in de serie is gebeurd. Dat ze toch niet voor iemand kiest omdat ze aan zichzelf moet werken. En ik vond de manier waarop iedereen een happy end kreeg best lame. Ik hoopte ook stiekem altijd nog dat Darryl en White Josh bij elkaar zouden komen.
Ik snap op zich ook wel dat ze niet met een van de jongens eindigt. Daarvoor zijn de fans denk ik veel te verdeeld. Er was niet een jongen die er duidelijk bovenuit sprong voor iedereen. Ik ben team Greg.

crazy ex girlfriend

Ik had precies hetzelfde haha. Vanwege de vorige aflevering had ik ergens verwacht dat ze voor Greg zou kiezen maar het verbaasde me ook niet dat ze uiteindelijk voor niemand koos. En dat concert vond ik ook echt superleuk! Kijk ook weleens op de instagrams van de cast en volgens mij hebben zij het echt superleuk samen. Vond dat ook wel duidelijk tijdens het concert :). Denk overigens wel dat het goed is dat ze nu gestopt zijn met de serie, als het langer door was gegaan werd het een beetje uitgemolken denk ik.

1 like

Laatst alles van love death robots bekeken. Echt leuk, korte afleveringen, max een kwartier geloof ik, allemaal losstaande verhalen. Geanimeerd. Sommige vond ik echt heel indrukwekkend mooi gemaakt!

1 like
crazy ex girlfriend

Ja precies! Het is de zoveelste keer dat dat gebeurd. Ik denk dat de makers het zelf ook niet meer zo goed wisten.
Toen het einde naderde dacht ik ook, was er niet al eens een soort plot twist dat ze al die tijd in een inrichting zat en alles had verzonnen?
Er zijn al te veel soort van eindes geweest, dus dit echte einde stelde mega teleur

1 like