Series & Netflix

Eind juni komt Glee 1/6 op Netflix, zoooo leuk!

5 likes

Ik hoop zo dat het ook in Duitsland op Netflix komt. Het staat hier wel op amazon prime, maar alleen nagesynchroniseerd :sob:

Ik ben ook net begonnen met what/if. Denk dat ik er morgen doorheen ben, dit is echt iets wat ik achter elkaar door ga kijken haha

Kom ik weer haha, maar is What/if eng? Dat je er nachtmerries van krijgt? Of is 't gewoon spannend

(Ik had dat met Quicksand ook gevraagd vgm maar dat vond ik nog wel te doen)

Oh nee geen horror taferelen oid hoor! (althans ik begin net aan aflevering 3 dus dit geldt tot nu toe :p)

1 like

Dynasty

Anders is Steven’s biologische vader, dus kan ook dat Steven Anders bedoelde? En ik heb gelezen dat Steven (of ja, de acteur) ontslagen is uit de serie, dus ik ben bang dat Steven misschien niet meer terug komt.
Ik moet zeggen, dat deze finale mij ook niet teleurgesteld heeft! Ben ook heel benieuwd naar volgend seizoen. Zoveel open/onafgeronde verhalen. Sowieso Anders is altijd een goedzak geweest eigenlijk (over het algemeen dan haha) en altijd loyaal aan de Caringtons, maar nu Trixie boven komt, ben ik benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Ik denk dat hij Blake nog wel nodig zal hebben en dat nét wanneer hij genoeg had van de Caringtons.
Ik krijg ook echt de kriebels van Adam en zat steeds te hopen dat hij eens door de mand ging vallen, maar dat is helaas nog niet echt gebeurd. Ik hoop ook dat Liam niet dood is, vond hem net zo leuk met Fallon.

Is niet eng! Ik ben zelf echt een doetje en vond dit prima te doen!

Ik vind jailbirds zo grappig hĂš

:joy:

12 likes

Maar hoe intens zielig dat die kerels de riool laten overstromen als ze niet genoeg aandacht krijgen van de vrouwen. Dat is toch ongelooflijk.

5 likes

Ja het is echt fucked up!

Ik heb gisteren Dead to Me afgekeken op Netflix. Twee vrouwen leren elkaar kennen tijdens rouwverwerkingsbijeenkomsten omdat ze beiden hun man hebben verloren. Maar niets is wat het lijkt. Op het eerste gezicht lijken de vrouwen verder weinig met elkaar gemeen te hebben tot dat het plot een verrassende wending neemt. 7.5 / 10 10 episodes van 30 mijn

1 like

Wie snapt seizoen 6 van the 100 wel? e4

Wie zijn die primes, wat doen ze en waarom zijn ze zo belangrijk? En wat is ook al weer mis met Diyoza, waarom mag ze niet blijven? Ik zit nu zes min de nieuwste afl te kijken en ik snap er geen hol van Hoezo is Clarke nu ineens guest of honour, zonder haar was het allemaal niet mogelijk blabla

Ik ga ook echt steeds dood als er steeds een andere vrouw in beeld komt die verteld over haar vriend en dan komt steeds A1 in beeld hahaha.

Ik kijk nu El recluso en die hoofdrolspeler :sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops:

3 likes

balen dat die niet op netflix staat

Ik vind dat gefluister van Renee Zellweger in What If zooo irritant. Verder tot nu toe een prima serie. Ben wel benieuwd hoe het afloopt.

1 like

Hahaha ik ook!! Ik vind dat sowieso zo irritant bij series, dat semi mysterieuze/manipulerende gefluister tegen elkaar. Alsof je zo in real-life praat haha

3 likes

Same, krijg er echt rillingen van. Maar vind het wel echt zo goed gemaakt!

3 likes

Hoe zet ik iets in een spoiler?

1 like

Op het tandwieltje, rechtsboven en dan ‘verberg details’ of ‘blur spoiler’

Ik werd echt agressief van de blonde vrouw met krullen in de derde aflevering van Chernobyl.

5 likes