Series & Netflix

Ik ben begonnen aan The society, best spannend.

1 like

Gisteren het hele seizoen in 1 keer gekeken! Erg leuk inderdaad! Er bestaan meerdere van dit soort series met tieners / alleen op de wereld idee, maar dit is een van de weinige die ik zonder problemen achter elkaar kon kijken. Benieuwd of er nog een nieuw seizoen komt! Het einde was ergens een soort afsluiting maar toch ook wel open.

2 likes

Ik kijk undercover en ik vind het zo stom dat die procureur in al haar shots haar haar los heeft hangen. Dat is toch niet professioneel.

1 like

Afgelopen weekend Springvloed seizoen 1 gekeken. Ik vond het erg leuk! Wel vond ik die plottwist op het einde m.b.t. de hoofdrolspeelster wat voorspelbaar maar je kan niet alles hebben. Benieuwd wanneer seizoen 2 op Netflix verschijnt.

2 likes

Benieuwd naar deze serie. Vandaag maar eens aan beginnen!

Wie heeft er hier big little lies gekeken? Ben zo in shock en zo benieuwd naar het tweede seizoen nu.

8 likes

Ik zit in aflevering 3 van The Society, maar wat is het TRAAG! Tot nu toe zijn het uitsluitend scènes met klessebessende pubers, zonder enige karakterontwikkeling.
Ik geef het nog niet op, maar ik vind er erg weinig aan tot nu toe.

Ja vond dit een van de tofste (mini) series die ik heb gezien. Ben ook heel benieuwd naar seizoen 2! Echt zin in!

3 likes

Nu we Friends voor de tweede keer hebben gekeken, zijn mijn vriend en ik op zoek naar een nieuwe serie waarvan de afleveringen ongeveer 20 minuten duren. Heeft iemand een tip? We wilden aan Modern Family beginnen, maar daarvan staan de eerste seizoenen niet meer op Netflix. :frowning_face:

Edit: HIMYM hebben we uiteraard gezien. :clown_face:

Ik vind dat je nog best ver gekomen bent. Ik ben tot halverwege aflevering 2 gekomen

The Good place

2 likes

Ik! Had ergens niet verwacht dat er een ,2e seizoen zou komen. Inmiddels de trailer gezien en ohhh kan niet wachten.

1 like

Good girls?

1 like

Brooklyn 99!

4 likes

Ze staan allebei niet op Netflix maar: Parks and Recreation of Veep! En anders The Good Place.

2 likes

Jaaa New Girl! Misschien in het begin ff wennen maar daarna zo grappig. Moet vaak hardop lachen!

2 likes

Ja ik ben ook benieuwd, of het wel nog boeiend blijft. Ik was ook echt in shock, moest er echt van bijkomen toen ik het eerste seizoen gezien had.

1 like

Elke rol is zo goed gespeeld.

Ik had niet verwacht dat alle vrouwen zo hard op Perry gingen en dat ze ook door hadden dat hij Jane verkracht had. Echt een “mooi” moment.

1 like

Dead to me. Maar 1 seizoen maar echt leuk om samen te kijken ook.

2 likes

Ik vind t eigenlijk echt bizar dat the 100 nog een seizoen heeft. Het was allemaal al zo uitgekauwd. Ik ga nu toch maar de eerste afl kijken maar verwacht er niet zo veel van.

Eh waarom is er geen ‘last season on…’. Ik snap er niks van