Series & Netflix

Ik begin ook aan the umbrella academy, hou van marvel dus hoop dat het er veel van weg heeft. :heart_eyes:

Ik vond het ook niet heel erg leuk. Had wel die podcasts geluisterd, vond dat wel vermakelijk, maar de serie vond ik toch een beetje tegenvallen.

Ah dat is inderdaad leuk om te kijken! Vind wel de presentatrice vervelend, zo overdreven…

Ik ben dit weekend begonnen aan The Fall en nu bij s2e3, oeps. Wat een spannende en goede serie!

Nog duizend dank voor de tip van Love, Rosie. Ik vond hem heeeel leuk :heart_eyes:

Ja ik ook! Heel gek om ook te zien hoe anders iedereen zich gedraagt. Ik vraag me alleen af of ze dan meerdere dagen op dezelfde date zijn geweest, maar waarom dan per se dezelfde kleding ook? Dat maakt het een beetje gek

Ik ga Suits weer proberen op te pakken vanaf seizoen 3. Ik vind op ‘t moment niks leuk en niks houd mn aandacht vast… mis het echt om helemaal in een serie te zitten en elke avond weer iets hebt om naar uit te kijken.

Ben hier ook mee begonnen en moet hier de hele tijd aan denken. Ik zit te wachten tot hij iemand “foefje” gaat noemen.

Heb nog maar 2 afleveringen gezien maar volgens mij is dit zo’n serie waar iedereen in dat dorp wat op z’n kerfstok heeft. Ben benieuwd.

Heb ook Dirty John afgekeken omdat ik het einde moest weten maar vond het geen aanrader. Vond You dan beter.

Ik vond Russian Doll wel een aanrader! Het was weer het typische groundhog day format maar dan wel met interessante twists en gewoon leuk want ik hou van Nickie van orange is the new black haha

Vond ik ook! Eerste aflevering vond ik nog een beetje matig, maar daarna zat ik er echt helemaal in en vond ik het top. Verrassend tot het einde inderdaad!

Ik ben net klaar, waarom zijn er maar 8 afleveringen?! Ik wil meeeeeeeeer. Liefde voor Robert Sheehan, vond hem ook altijd al zo leuk in Misfits :two_hearts:

Jaa net afgekeken loved it.

Oh ja daar was hij zo leuk in!

'if I was mentally deficient, I would have missed! :heart: Echt zo hard gelachen toen.

Heeft iemand bog tips voor een feelgood serie met lekker veel afleveringen per seizoen.
Ik vind feel good:
Gilmore girls
Mc leods daighters
Winners & Losers

Hoeft niet perse héél goed te zijn. Wel lekker wegkijken met beetje romantiek en humor. Ik kan nergens meer series vinden met lekker lang seizoen

ik vind die series niet leuk dus jij deze misschien ook niet, maar wat ik echt een leuke feelgood-serie vind is Jane the Virgin (humor, romantiek, ‘spanning’ want een parodie op telenovela’s)

Hahaha ik vind jane the vergin weer niet leuk voor lang, na 1 seizoen was ik het al beu :sweat_smile:

Ik ben de film coories aan het kijken en hij is slecht, maar wel leuk

Wow, abducted in plain sight gekeken (sorry spuit 11) maar wat zit dat verhaal ziek in elkaar… hoe kun je dat bedenken zo’n plan… met die voicebox e.d.
Ergens op een hele creepy en nare manier ‘geniaal’. Maar dat woord is veel te positief. Ik weet geen beter woord. BIZAR.

Misschien the good place? Zijn korte afleveringen van 20 minuten met humor en later ook wat romantiek :blush:

oohh ja! deze vind ik ook allemaal leuk

• grace & frankie
  • the good witch! krijg ik altijd een beetje GG feelings bij, en vijf seizoenen
  • chesapeake shores
  • please like me vond ik ook leuk
  • En cable girls! Speelt in madrid 1920 ofzo en lekker een beetje drama en romantiek, maar je moet wel opletten want spaans