Series & Netflix

Chambers vraag

Samenvatting

Waar kwam die baby in die koffer opeens vandaan? Zij was toch niet echt zwanger.

1 like
antwoord

Dat was een fake baby om te zien welke emotie ze zou voelen. Kwam van die rare sekte.

1 like

:two_hearts::two_hearts::two_hearts:

8 likes

Ik vond seizoen 2 van Springvloed lekker wegkijken!

3 likes

@Eddie we hadden het in het GOT topic over Deadwood en hoe jammer het is dat die gecancelled was, maar ik ontdek nu dat er een FILM komt EIND DEZE MAAND?! Op HBO wel.

2 likes

Ik vond het een hele rare aflevering

1 like

Ik zit nu weer in de detective series. Ik kijk nu Trapped op netflix, serie uit ijsland erg spannend vanaf afl.1

3 likes

Kijk Velvet en daarna velvet coleccion

2 likes

Hier bijna klaar, nog 1 aflevering. Ik vind alleen Anna Drijver zo tegenvallen. Weet niet of het nou door haar rol komt die ik wat vreemd vind, of door haar persoon zelf.

Undercover is inderdaad een goede serie!

Dat vond ik ook. Ik vind persoonlijk Anna gewoon niet zo’n goede en leuke actrice.

Heeft iemand wine country al gezien? Lijkt me wel grappig op zich maar ben bang dat het tegenvalt.

Dit vind ik ook.
Heb de serie net uit, vond het verder wel echt een toffe serie

Ik kijk toevallig nu.
Vind het tot nu toe wel oke (ben halverwege), niks bijzonders maar kijkt wel lekker weg op een brakke zondag.
En :heart: Amy Poehler en Tina Fey

1 like

Ik wil searching nog wel zien. Staat die op netflix?

Oeee nice, dan weet ik wat ik vanavond ga kijken

1 like

Ik ben nu halverege aflevering 4 van Undercover en ik vind het op zich wel leuk, maar had m denk ik niet gekeken als er niet zoveel over gepraat was. Maar nu wil ik m natuurlijk wel afkijken haha.

Ik snap trouwens al het ‘gedoe’ over dat ze brabants praten niet? Er zijn precies 2 mensen die brabants praten en de rest praat allemaal vlaams of abn?

[quote=“Bubbless, post:4887, topic:664”]
Ik snap trouwens al het ‘gedoe’ over dat ze brabants praten niet? Er zijn precies 2 mensen die brabants praten en de rest praat allemaal vlaams of abn?
Dat snap ik ook niet, er is gewoon ondertiteling.

Ja dat sowieso, plus dat het nog best verstaanbaar brabants is (maar dat komt mss doordat ik zelf uit brabant kom en wel platter gehoord heb). Maar vooral al dat gedoe over het dialect van 2 hele mensen? :face_with_raised_eyebrow: Als Netflix een hele dag Vlaams had getwitterd had ik dat logischer gevonden.

2 likes

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de ondertiteling soms echt nodig had om het te kunnen verstaan.

3 likes