Series & Netflix

Ik voel al jaren de zelfde pijn bij GoT :sob:

Wou net inderdaad komen posten hoe zo’n interessante en heftige serie ik het vond!

Weet iemand wanneer inderdaad aflevering 4 en 5 komen? We hadden in een avond de eerste 3 al afgekeken

@Sammie @ZusjevanJoost kennen jullie iemand met Ziggo? Wij hebben namelijk KPN maar mijn ouders hebben Ziggo. Via de Ziggo Go app en hun inloggegevens kunnen wij nu alle HBO series etc kijken!

Zo doe ik het ook, maar dan moet die persoon wel net toevallig het Movie en Series XL pakket bij hun abonnement hebben ( of zelf er bij kopen voor 12 euro pm)

Ja dit ben ik wel van plan te doen inderdaad! Moet alleen nog even een chrome cast kopen zodat ik het wel op tv kan kijken. Die 12 euro wil ik dan zelf wel betalen als zij dat niet hebben. Of de helft ofzo.

Oh dan heb ik geluk gehad dat mijn ouders dat wel hebben! Wist ik niet, handig om te weten inderdaad.

Ik weet niet of je eventueel een mobiel abbo bij V.odafone hebt? Maar als je zowel bij z.iggo + v.odafone zit, dan is een tvpakket zoals movies & series gratis.

4 hoort vandaag uit te komen! En dan 5 volgende week dinsdag. Hoop dat ze die planning zo houden, want vriend en ik zitten al te popelen om het vanavond te kijken haha.

Nee beiden niet, ik zit bij KPN!

Ik kijk nu Luther, maar jémig wat heftig. Ik vind het een goede serie tot nu toe (S2E1) maar wel echt bizar. Het gaat wel ver hoor
 :sweat_smile:

1 like

Ik leef juist echt voor die zieke scĂšnes en series :joy:

1 like

Kan je HBO alleen kijken als je Ziggo hebt of is er ook een andere mogelijkheid?

Ja dit wil ik ook graag weten.

Ik kijk nu jailbirds en het is zoveel leuker dan andere reality series over gevangenissen.

2 likes

Blijft alleen oppervlakkig vond ik. Maar verder wel leuk ja.

1 like

Wilde net ff checken op Ziggo want leek me wel interessant, maar op Ziggo (nog) niet te bekijken helaas :(:expressionless:

Oh nee wat jammer! Het is origineel van BBC One geloof ik, mss daarom dat Ziggo hem nog niet heeft? Hopelijk komt 'ie gauw dan, het wordt steeds beter. Het is een beetje een kruising tussen Black Mirror and the Handmaid’s Tale, heel sterk.

Net Chernobyl aflevering 4 gekeken, deze vond ik weer wat minder, maar is ook logisch aangezien het nu het over de nasleep gaat. Alsnog heel goed, daar niet van!

Spoiler

Bij het stuk dat die jonge jongen steeds de huizen in moest om de huisdieren af te maken zat ik echt de héééle tijd te wachten op het moment dat hij die oude vrouw tegen zou komen (die helemaal in het begin weigerde mee te gaan en alleen achter wilde blijven in het dorp). Maar dat gebeurde gewoon helemaal niet :joy::thinking:

What if net afgekeken en ik vond het echt een spannende serie met een twist die ik niet aan zag komen. Vond Renee het hier ook erg goed doen.

Ik ben net toch afgehaakt halverwege aflevering 7. Zou je in een spoiler willen vertellen hoe het afloopt? Ben wel nieuwsgierig!