Series & Netflix

Dead to me was erg leuk. Ben benieuwd naar seizoen 2.ben alleen verbaasd over de hoeveel heid fuck’s die werden geroepen!! Ik dacht Amerika zo preuts was met dit soort dingen

Nu Tiny House Nation aan het bingen, love it! Ik wil ook een tiny house nu. Leven zonder maandelijkse kostenpost (oftewel zo’n huisje in 1x afbetalen) en doen waar ik zin in heb!

2 likes

Dat geldt alleen voor publieke tv ( kabel)
Die regels gelden niet voor alles wat achter een decoder zit.

Joehoe, mensen met HBO, een hele vette serie ontdekt “The night of”.
Su-per spannend, goede dialogen, acteurs, en plot!

7 likes

Ik kijk nu sinds een weekje The Affair, en my god wat haat ik vreemdgaande mensen. Als je zo graag met iemand anders wil zijn, ga dan gewoon weg! Ga niet zo sneu lopen doen man, treurige bende.

Tegelijkertijd kijk ik nu aflev. 1 van het tweede seizoen, want ik wil natuurlijk hel en verdoemenis voor deze mensen. Gaat vast niet gebeuren.

5 likes

Heb deze al weer een tijd geleden helemaal gezien, echt 1 van de betere series ooit naar mijn mening!

Haha vooral seizoen 1 vond ik echt too much billen en seks. Het verhaal wordt wel wat minder gericht op vreemdgaan! Vond het al met al wel een prima serie.

1 like

Ik ga nog een poging wagen! Was bij aflevering 2 beetje afgedwaald en het niet meer opgepakt, maar ben nu toch wel benieuwd!

Nou ik zag net een aflevering in S2 waarin er ineens een cockie voorbij kwam, schrok me rot. Omdat het steeds bij alleen billen bleef haha.
Maar goed om te weten dat het minder daarover zal gaan, thanks!

Ja, was bij mij ook zo. Heb de eerste afleveringen bij de lancering gezien en dan nu pas de rest.

1 like

Net Dumplin’ gekeken en vond het leuk en erg aandoenlijk. Lekkere feelgood movie.

10 likes

Dead to me leek me eerst niet zo leuk op basis van de trailer, maar na alle reacties hier toch gekeken en vond het echt een leuke serie!

Ik ben toch ook maar weer begonnen aan het nieuwe seizoen, ik blijf stiekem toch wel fan al is het nu inderdaad behoorlijk uitgekauwd.

Net wel de tweede aflevering gezien en die vond ik best goed!

:sob::sob::sob:

not cool netflix, not cool.

Als het een optie zou zijn om een soort bbc account te hebben vanuit een ander land dan de UK (zonder vpn geneuzel etc.) zou ik het minder vervelend vinden. We wachten idd al zo lang :sob:

nouja, wie weet komt het toch nog terug…

Hahaha ja shit ik vond m ook goed! Hoewel de hele verhaallijn op Alpha wel weer heel vergezocht is.

1 like

5 juni komt er een nieuw seizoen van Black Mirror!

28 likes

Jeej ben benieuwd!
Leuk dat er ook een seizoen komt en niet alleen Bandersnatch

1 like

Ja het zijn helaas maar 3 afleveringen :frowning: maar alsnog superleuk!

1 like

Yessssss eindelijk!