Series & Netflix

Mindhunter vind ik een aanrader als je er van houdt. Nu begonnen aan Happy! en dat bevalt ook goed, hou er wel van. Al heb ik nog maar 3/4 afleveringen gezien.

Weet niet meer zo goed wat het laatste stuk was, maar een serie had wel goed gewerkt ja.

1 like

Gaat iemand deze kijken?

7 likes

Jaaaa! :heart:

1 like

Ik vond Happy afl 1 zo … bijzonder. Vriend was helemaal joehoeee maar na die trip in de ambulance hebben we hem afgezet. Jammer want we zochten iets leuks na Black Mirror.

Het is inderdaad wel vaag af en toe, even wennen, maar het verhaal wordt wel duidelijker. Zou het toch nog een kans geven :grin:

1 like

Ja deze wil ik ook gaan kijken!

1 like

Yep, ben ook net bezig met het tweede seizoen. Het kijkt lekker weg, en tegelijkertijd zijn het wel onderwerpen waarvoor je erbij moet blijven met je hoofd.

1 like

Yaaassss

1 like

Joe! Ik kijk hier echt naar uit en ik ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat. Heb seizoen 1 in één dag gekeken, dus ik hoop dat het tweede seizoen ook een bingewatch gehalte heeft!

1 like

Zoals uit mijn avatar en gebruikersnaam blijkt: Black Sails!!

Fantastische serie!!

Andere favorieten van mij op Netflix:

• Orphan Black

• Altered Carbon

• Continuüm

• Santa Clarita Diet

• Call the Midwives

Volgt er iemand hier ook Black Lightning? Normaal ben ik niet zo van de superheldenseries, maar deze is wel echt leuk!

Ik ben nu bezig met Shadowhunters, iedere week is er een nieuwe aflevering. Friends heb ik net afgekeken, dus ben nog op zoek naar mijn volgende serie :slight_smile: Tips zijn altijd welkom, ik hou van fantasy, maar ook van humoristische en/of spannende series.

De beste korte serie die ik onlangs heb gekeken op Netflix is Requiem, die vond ik echt goed! Ik hou van series met maar een paar seizoenen of miniseries, haak vaak na een paar seizoenen af.

Ben een beetje Netflix moe merk ik. Geen fut/zin om een serie te volgen, zelfs geen film.Komt ook door het mooie weer denk ik.

Dit was mijn eerste berichtje op dit forum::grinning:

4 likes

Ik ben nu Tabula Rasa aan het kijken, aanrader! Heel spannend, beetje eng ook; kan altijd prima slapen na horrors/thrillers maar deze kijk ik niet vlak voordat ik naar bed ga haha.

3 likes

Nee beide nog niet gezien, bedankt voor de tips :slight_smile:

Zo, Stranger Things eindelijk uitgekeken en nu ben ik aan Safe begonnen. Erg wennen om Michael C. Hall met een Brits accent te horen en Amanda Abbington als brunette in plaats van blondine te zien. Tot nu toe (ik heb twee afleveringen gezien) vind ik de serie vooral intrigerend. Spannend kan ik het niet echt noemen. Ik vraag me vooral af hoe alle puzzelstukjes in elkaar passen en hoe iedereen met elkaar te maken heeft.

1 like

Ik wil ook beginnen met deze serie. Hoor wel van meerdere mensen dat het qua spanning wat tegenvalt (in ieder geval de eerste afleveringen?)
Ik kijk verder bijv. Riverdale, How to get away with murder, Jane the virgin en The good place. En laatst die docu over weird sekte gekeken.