Series & Netflix

Haha jaaaa, ik was ook zo blij! Wel maar één aflevering, dat is wat minder. Telkens een week wachten, moeilijk…

Ik zou wel het eerst het laatste seizoen afkijken, anders is het begin van het nieuwe seizoen héél vaag!

Net aan The Rain begonnen… pfoe spannend. Tot nu toe aanrader.

1 like

Nu afgekeken. Ehh weet niet zo goed wat ik van het laatste stuk vond. Clue was op zich ja duh duidelijk maar ze hadden er misschien beter een miniserie van kunnen maken.

First post… spannend

Ik kijk How to get away with murder en vind het echt heel tof!! Verder kijk ik PLL voor de derde keer (weet niet why, niet vanwege de kwaliteit maar het nostalgische ofzo?).

Oja, manhunt: unabomber vond ik ook goed! Het is 1 seizoen van 8 afleveringen

2 likes

Mindhunter vind ik een aanrader als je er van houdt. Nu begonnen aan Happy! en dat bevalt ook goed, hou er wel van. Al heb ik nog maar 3/4 afleveringen gezien.

Weet niet meer zo goed wat het laatste stuk was, maar een serie had wel goed gewerkt ja.

1 like

Gaat iemand deze kijken?

7 likes

Jaaaa! :heart:

1 like

Ik heb the rain net afgekeken, was spannend maar wel apart einde.
13 reasons ga ik zeker weer verder kijken!

1 like

Ik vond Happy afl 1 zo … bijzonder. Vriend was helemaal joehoeee maar na die trip in de ambulance hebben we hem afgezet. Jammer want we zochten iets leuks na Black Mirror.

Het is inderdaad wel vaag af en toe, even wennen, maar het verhaal wordt wel duidelijker. Zou het toch nog een kans geven :grin:

1 like

Ja deze wil ik ook gaan kijken!

1 like

Yep, ben ook net bezig met het tweede seizoen. Het kijkt lekker weg, en tegelijkertijd zijn het wel onderwerpen waarvoor je erbij moet blijven met je hoofd.

1 like

Yaaassss

1 like

Joe! Ik kijk hier echt naar uit en ik ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat. Heb seizoen 1 in één dag gekeken, dus ik hoop dat het tweede seizoen ook een bingewatch gehalte heeft!

1 like

Zoals uit mijn avatar en gebruikersnaam blijkt: Black Sails!!

Fantastische serie!!

Andere favorieten van mij op Netflix:

  • Orphan Black

  • Altered Carbon

  • Continuüm

  • Santa Clarita Diet

  • Call the Midwives

Volgt er iemand hier ook Black Lightning? Normaal ben ik niet zo van de superheldenseries, maar deze is wel echt leuk!

Ik ben nu bezig met Shadowhunters, iedere week is er een nieuwe aflevering. Friends heb ik net afgekeken, dus ben nog op zoek naar mijn volgende serie :slight_smile: Tips zijn altijd welkom, ik hou van fantasy, maar ook van humoristische en/of spannende series.