Hahahaha, dat had ik precies ook, daarom ben ik nog niet aan seizoen 2 begonnen…
Was ook de bedoeling toch
Gisteren gekeken Alex Strangelove. Nieuwe film op Netflix. Ik vond m super leuk!
Iemand The Sinner gekeken? Ik heb deze afgelopen week (pas) gezien en ik krijg die ene scène maar niet uit mijn hoofd
Spoiler
Wanneer dat zusje wordt gereanimeerd en je dan opeens krak hoort. Zo naar!
Had ik ook nadat ik het had gezien! Er is een scene waar ik nog naar van word als ik eraan denk.
Oh vond ik ook zo’n nare scène, ook paar dagen steeds aan moeten denken toen.
Samenvatting
Amerikaanse films en series lopen altijd goed of semi goed af hahah
Nieuwe seizoen van Younger is ook weer begonnen! Vond de eerste aflevering wel leuk (vooral ‘t einde)
Hmm ik heb wel een zwak voor Klaus dus ik zal h35 nog een kans geven dan😅
Ik ben echt verslaafd aan Marcella, tweede seizoen kwam gisteren uit en heb het bijna af ZO SPANNEND
Heb net de laatste aflevering van Manhunt: unabomber gekeken. Nu wil ik alles over die man gaan opzoeken.
Zijn er al mensen die Safe gekeken hebben? Met die dude van Dexter? Ben wel benieuwd of dat iets is
Was wel okay. Niet super denderend.
Handmaid's Tale S2 E8
Op de een of andere manier vond ik deze aflevering echt heftig. Dat Serena geslagen werd, echt wat een zieke mind heeft die ‘man’ van haar.
Einde vond ik echt bijzonder. Vraag me af of de baby nu is opgeknapt omdat ze bij haar echte moeder is? Hoop stiekem dat dit een movement wordt en dat ze gaan inzien dat Handmaid’s er meer bij betrokken moeten worden.
En Offred/June die nog naar de kamer van Mr. Waterford ging? Whut? Wilde ze seks, of wat?
Kunnen we titels bij de spoilers zetten? Zo werkt het toch niet
Oh ja die staat er nu op! Was ik vergeten. Ben nu New Girl aan het kijken, er staat weer een nieuw seizoen op. Daarna Marcella kijjen, ik vond seizoen 1 echt tof.
Ik heb het gekeken. Vond het wel tof maar iets te langdradig.
Vond het einde best heftig, jij?
Ik heb vandaag de eerste vijf afleveringen gekeken, ik vind het leuk! Soms wat langdradig, maar elke aflevering wel iets wat me ‘hooked’ houdt en ik wil nu gewoon weten hoe het afloopt. Nog drie afleveringen te gaan!
Heb laatst een korte serie charité gekeken, over het leven in een ‘ziekenhuis’ in 1888 en allemaal experimenten over ziekten die toen een raadsel waren maar nu eigenlijk zo goed als niet meer bestaan (mede door die onderzoeken), vond ik leuk om te kijken! Altered Carbon vond ik eigenlijk ook wel heel erg vet.