@Bree Ja dat vond ik ook een supernare scène haha, veel te grafisch. Zie het ook zo weer voor me nu je het vertelt, brr
Handmaids Tale S02E08
Ja, ik vond die scene ook heel heftig. Dat Offred/June móest blijven kijken ook, wat een horror. Jammer dat het nu weer over is met de pret want ik vond het een interessante ontwikkeling om June en Serena als “gelijkwaardigen” aan het werk te zien… Gaf een interessante dynamiek aan het hele, ook omdat de machtbalans overdag heel anders was natuurlijk (vrouw des huize vs handmaid).
Ik denk dat June in die laatste scene een beetje probeert aan te pappen med Fred om zichzelf in een extra goed daglicht te stellen tov Serana. Hij was klaarblijkelijk niet zo tevreden met zijn vrouw dus mss dat ze gebruik van de situatie probeert te maken (evt om haar dochter weer te kunnen zien…?), ben benieuwd hoe het afloopt.
Ben ook benieuwd of er nog een staartje komt aan dat Eden de brieven gevonden heeft trouwens, ik vertrouw haar niet haha!
Ik wil met een nieuwe serie beginnen en twijfel nu tussen Killing Eve (met Sandra Oh) of Patrick Melrose (met Benedict Cumberbatch). Heeft iemand die al gezien en kan me helpen de knoop door te hakken?