Net sense8 afgekeken. Wow wat ging het verhaal snel opeens
Ok, ik heb Safe gebingewatched. Was wel vermakelijk maar ik dacht eigenlijk de hele tijd; waarom is er geen Engelse acteur gecast voor de hoofdrolspeler? Die acteur speelt in Dexter, Amerikaans dus. Hij praatte wel met een Engels accent maar toch weet je dat het een Amerikaan is. Heel apart.
Haha ja dat dacht ik ook de hele tijd. Vind het ook moeilijk om hem niet als Dexter te zien. Wat vond je van het einde?
Spoiler einde
Ik vond de opbouw naar het einde toe echt prima, maar de laatste twee afleveringen was het voor mij zo duidelijk wie uiteindelijk die jongen had vermoord dat ik dat heel jammer vond.
Ben nu begonnen aan ‘Staircase’ van de makers van Making a murderder. Ben benieuwd.
Vandaag begonnen aan seizoen twee van the Handmaid’s Tale, wat een bizarre serie. Word er niet bepaald vrolijk van, maar blijf toch kijken.
Ik heb het vandaag ook weer opgepakt, bizar wel ja! Maar vind het wel echt tof
@Blush @anon91490777 Jaaaa, jezus! Moet soms echt even pauzeren, zo heftig. En ik word er zo kwaad van!
Ja ik fantaseer ook wel eens over naar welk land ik dan zou vluchten en of ik dan dapper genoeg zou zijn om in het verzet te zitten.
Ik ook! Hij stond al een tijd op mijn lijstje dus fijn dat 'ie nu op Netflix staat. Heb nu tm aflevering 8 gekeken, dus de originele eerste serie. Nog twee followup afl en dan nog de drie nieuwe te gaan, ben benieuwd! Zo’n raar verhaal wel, weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken…
Ik blijf er over nadenken. Weet nog niet echt wat ik van het einde vind. Vind het wel bijzonder dat ik altijd direct een mening heb en die word bijgesteld na het verhaal te zien van de dader.
Marcella S2 aan het bingen! Zo’n goede serie!
Ik ben net begonnen aan The Staircase. Vond die andere docu’s super interessant, making a murderer en evil genius. Maar deze is next level, gruwelijke details en foto’s die duidelijk zichtbaar in beeld gebracht worden.
Ik heb gisteren ook een halve aflevering gezien, en vanaf dat moment wil ik verder kijken. Vanavond kan dat gelukkig weer. Die foto’s en beelden zijn echt verschrikkelijk.
spoiler Unabomber einde
Ja, dat had ik ook. Het is afschuwelijk wat hij heeft gedaan, maar levenslange eenzame opsluiting vind ik ook afschuwelijk en een te zware straf.
Zitten er nare details/verhalen over kinderen in?
Nee gaat over een vrouw
Voor mensen die van TLC-tv houden: 100% hotter (Netflix) lijkt op Snog, Marry, Avoid.
Nee en om heel eerlijk te zijn komen de kinderen niet getraumatiseerd over in de documentaire.
Wow ik heb even de trailer gekeken van the handmaid’s tail en ik word er al helemaal naar van.
De Unabomber vond ik uiteindelijk een beetje saai ofzo. Te langdradige serie naar mijn mening.