Nailed it!!!
Alleen zijn het geen goede bakkers, maar het is zooo leuk haha.
seizoen 2 van Star Trek Discovery komt begin 2019 op netflix!
Ook klaar met Glow, heerlijke serie. Ik moest er wel even inkomen, maar nu ben ik helemaal fan! En daarna begonnen aan Good Girls. Ik vind het behoorlijk flauw, maar trek het net. Die oudere zus met 4 kinderen acteert fantastisch, maar die jongere zus is echt de slechtste actrice die ik ooit heb gezien. Wat een hysterische bolle cavia. Ik skip haar scenes steeds.
Ik had hetzelfde met Glow! Good Girl is best flauw inderdaad, maar ik kijk vooral voor Ruby. Vind haar echt heel leuk.
Ja Ruby is heel leuk!
Spoiler over Ruby
Maar ze komt niet echt lekker uit de verf, een beetje een suffe rol. Met een suffe saaie man die bijna eng is, zo correct is hij. Die keer dat ze ruzie kreeg met dat jochie op haar werk als waitress, dat was heerlijk. Zou ze iedere aflevering moeten doen!
Super late reactie maar hoe vond je het uiteindelijk? Ik ben met begonnen aan aflevering 1 maar het is me allemaal zo onduidelijk en vaag nog
Oh ik heb het uiteindelijk niet afgekeken haha, ben denk ik bij 3 gestopt. Vond het wel spannend maar idd ook wel vaag… hmm misschien ga ik het deze week toch verderkijken want ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het afloopt
Oh ja ik voel me altijd heel dom als ik zulke series kijk, ben ook veel te snel afgeleid/dwaal af in mijn hoofd. Daarom ben ik ook al 2x begonnen met GoT en 2x gestopt omdat ik die familielijnen niet helder kreeg, laat maar.
Thanks voor jullie tips voor Glow!! Heb het eerste seizoen in 1 dag uitgekeken, heerlijke serie!
Gadver ik vind Tabula Rasa echt heel spannend, ik draai mijn laptop echt vaak weg
Het einde is echt mind blowing!
The Bridge seizoen 4 is te zien op NPO (of nouja, alleen aflevering 1 & 2 tot nu toe)! Woehoeeee! Nog meer Saga fans hier?
Oke spannend!!!
Waar ik woon staat het op HBO!
Super leuk! Ik heb seizoen 4 al gezien tegelijk met de Denen/Zweden en het is echt een aanrader. Love Saga.
Evil Genius al gezien? Vond ik ook wel bizar/fascinerend
En anders misschien Wild Wild Country!
Ik ben bezig met aflevering 3 en ik vind het echt leuk! Vult een klein beetje het Desperate Housewives-gat op dat nog steeds in mijn hart zit.