Ik kijk door jullie nu good girls en in vind het zoooo leuk echt helemaal mijn type serie. Vind ook echt alle drie de actrices super leuk.
En inderdaad @Briseis mijn dhw gat zit ook nog heel diep, maar dot verzacht de pijn een beetje haha.
Ik kijk door jullie nu good girls en in vind het zoooo leuk echt helemaal mijn type serie. Vind ook echt alle drie de actrices super leuk.
En inderdaad @Briseis mijn dhw gat zit ook nog heel diep, maar dot verzacht de pijn een beetje haha.
Kent iemand een serie die zich afspeelt in oud Egypte? Heb al een beetje gegoogeld maar kan niks vinden
Jaa en Ruth is een soort Bree haha
Lijkt niet echt iets te zijn? Ik probeerde te zoeken op series + keyword ‘egypt’ maar dit zijn alle resultaten: https://www.imdb.com/search/keyword?keywords=egypt&sort=moviemeter,asc&mode=detail&page=1&title_type=tvSeries&ref_=kw_ref_typ
Tut! hij heeft wel maar 3 afleveringen, gaat over Toetankhamon. En anders The Cleopatras, is wel al wat ouder (uit 1983)
Ik heb net Good Girls uitgekeken en ik vond het ook echt een vermakelijke serie! Hoop dat er nog een seizoen 2 komt, ik zie iig wel mogelijkheden
Zo jammer! Vind het echt een interessant tijdperk.
Aah dankje! 3 afleveringen is beter dan niets
Jaaaa haha daar doet ze me echt aan denken. Zo netjes, maar toch ook badass.
Elementary is echt leuk!!!
Ik weet niet of je Videoland hebt of Netflix? Maar op Videoland is the blacklist een seizoen verder dan op Netflix
Ja Scorpion!
Dit is leuk! Ik kijk nu naar een man die een complete mancave heeft in de stijl van zijn favoriete honkbalclub, echt gekkenwerk maar wel tof om te zien.
Ik ben echt helemaal fan van Good Girls, wat een leuke serie!
Lijkt me leuk. Ga ik vandaag proberen
Kijkt er iemand hier toevallig ‘Something in the rain’? Is een Koreaanse serie. Ben er echt verslaafd aan!
Heb net Billions helemaal uitgekeken en ben nu bezig met sons of anarchy.
Vond Billions wel fijn om te kijken, veel drama, veel politiek geneuzel, en toch wel spannend.
Sons of Anarchy vind ik tot nu toe ook wel fijn, net in seizoen 2 begonnen. Ben benieuwd.
Ik heb gisteren meteen 6 afleveringen ofzo gezien. Ik vind het zo leuk.
Iemand nog leuke serie aanraders? Zoiets als Good Girls vind ik leuk, iets dat makkelijk wegkijkt
Kijk op dit moment ook Younger en The Bold Type