Tut! hij heeft wel maar 3 afleveringen, gaat over Toetankhamon. En anders The Cleopatras, is wel al wat ouder (uit 1983)
Ik heb net Good Girls uitgekeken en ik vond het ook echt een vermakelijke serie! Hoop dat er nog een seizoen 2 komt, ik zie iig wel mogelijkheden
Zo jammer! Vind het echt een interessant tijdperk.
Aah dankje! 3 afleveringen is beter dan niets
Jaaaa haha daar doet ze me echt aan denken. Zo netjes, maar toch ook badass.
Elementary is echt leuk!!!
Ik weet niet of je Videoland hebt of Netflix? Maar op Videoland is the blacklist een seizoen verder dan op Netflix
Ja Scorpion!
Dit is leuk! Ik kijk nu naar een man die een complete mancave heeft in de stijl van zijn favoriete honkbalclub, echt gekkenwerk maar wel tof om te zien.
Ik ben echt helemaal fan van Good Girls, wat een leuke serie!
Lijkt me leuk. Ga ik vandaag proberen
Kijkt er iemand hier toevallig âSomething in the rainâ? Is een Koreaanse serie. Ben er echt verslaafd aan!
Heb net Billions helemaal uitgekeken en ben nu bezig met sons of anarchy.
Vond Billions wel fijn om te kijken, veel drama, veel politiek geneuzel, en toch wel spannend.
Sons of Anarchy vind ik tot nu toe ook wel fijn, net in seizoen 2 begonnen. Ben benieuwd.
Ik heb gisteren meteen 6 afleveringen ofzo gezien. Ik vind het zo leuk.
Iemand nog leuke serie aanraders? Zoiets als Good Girls vind ik leuk, iets dat makkelijk wegkijkt
Kijk op dit moment ook Younger en The Bold Type
Kijkt er hier iemand via flixtor en hoe vind je dat? Netflix en videoland zijn best beperkt en ik mis het om andere dingen te kunnen kijken
3 afleveringen OITNB gedownload, klaar voor de terugvlucht.
Ik heb ook zoooooân zin om dit te kijken. Maar ik wil eerst handmaids tale afkijken/
Ik vond SoA een goede serie, soms duurde het me wat te lang allemaal maar het is wel een aanrader om 'm uit te kijken, vind ik. De laatste paar seizoenen zijn heftig joh en de laatste aflevering helemaal, ik was een week echt een beetje van slag.
Veel plezier!