Alleen ben zo boos over het einde van seizoen 2!!!
Nope, mijn broertje heeft ook al 5 accounts ofzo aangemaakt met de zelfde bankrekening!
Ik probeerde gister de eerste aflevering te kijken maar ik snapte er echt niks van. Ben je er uiteindelijk aan begonnen?
jaaa love him!!
Net gran hotel uitgekeken en het was echt topppp.
Haha ja ik ook. Was echt in shock! Maar ergens begrijp ik het ook wel denk ik.
Vind het stom dat Alberto er niet meer in voorkomt.
Ik vind het ook echt leuk, duurt niet lang, leuke verhaallijn en mooie acteurs (HALLO JOSH)!!!
Ik ben begonnen met Anne with an E. Weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden haha. Het heeft wel iets maar het is anders dan dat ik normaal kijk. Normaal kijk ik series zoals The Killing of The Missing. Dus ik moet nog even afwachten, misschien wordt het nog leuker
The Missing & the killing zijn mijn Favorite
Heb daarna nog 2-3 soortgelijke series gekeken!
Ben nu bijna klaar met the broadchurch, ook een soortgelijke haha
Ja Broadchurch heb ik ook al gezien! Ook een leuke
Weet iemand nog zo’n ‘realityserie’ als The Hills haha. Very cavallari heb ik net gekeken.
Misschien heeeeel obvious, maar heb je The City al gekeken?
O ja the city, helemaal vergeten maar dat was ook leuk. Echt zin om dit en the hills weer helemaal opnieuw te kijken
Dat heb ik ook zo vaak! Toen ik het voor het eerst keek was ik denk ik dertien of zo, dus het lijkt me heel interessant om het nu als twintiger weer eens te zien. Ik vind het alleen moeilijk om die series online te vinden!
Ik vond very cavellari best we tegenvallen terwijl ik the Hills echt wel leuk vond.
Wat die Kristin in Jay ziet snap ik ook echt niet?
Nu even serie-loos
OITNB net klaar.
Iemand een aanrader?
La Casa Del Papel al gezien?
Of Good Girls?
Nope, zal eens kijken
Ik wil iedereen diehet nog niet heeft gezien Bates Motel aanraden. Vond dat echt een super goede serie. Heel boeiend.