Series & Netflix

Oh, ik heb trouwens een handige app om bij te houden bij welke episode van welke serie je bent. Hij houdt ook bij hoeveel tijd je besteed hebt aan series kijken, best confronterend :sweat_smile:

Het heet TV time! Ik zit nu op 1 maand, 14 dagen en 1 uur aan series.

https://www.ad.nl/show/fan-van-gossip-girl-netflix-komt-met-gelijkwaardige-serie~ac0c8af9/

Ben benieuwd, komt in het najaar van 2018 op Netflix.

4 likes

Speciaal twee weken gratis Videoland gestart om seizoen 2 van Handmaid’s Tale te kijken. Kan toch weinig anders dan bankhangen met deze hitte.

1 like

Net begonnen aan The Mist op Netflix, so far so good… Ook Good Girls gekeken, vond ik vermakelijk maar niet fantastisch, eigenlijk wil ik weer een leuke serie zoals New Girl of Modern Family, iemand tips?

Ben net begonnen aan glow. Tot nu toe vind ik het best komisch.

2 likes

Omg gisteren begonnen aan stranger things

6 likes

Ben heel erg benieuwd! Heb laatst weer een paar afleveringen van Gossip Girl gekeken, voor de 3e keer haha

5 likes

Gisteren begonnen aan The Handsmaid’s Tale, ben nu al bij aflevering 6.

3 likes

Ik vind dat echt zo’n goeie serie! En echt verslavend ook, maar ik begon vorige week aan seizoen twee en ik heb het echt moeten afzetten want ik werd er gewoon misselijk van.

oh my god. bridget jones diary staat gewoon op netflix. waarom wist ik dit niet?

6 likes

ik ben trouwens van plan om morgen in mijn eentje naar de bios te gaan om 4 films te zien. Ben ik de enige die dit doet, of zijn er meerdere die alleen naar de bios gaan? Als ik dat zeg aan vrienden reageren ze altijd geschokt…

2 likes

Alleen naar de bioscoop gaan is echt heel normaal (en fijn!). Ik zat vanochtend in de bioscoopzaal met nog acht anderen, en zij waren ook allemaal alleen.

5 likes

Nee, hoor dat vind ik heel normaal. Het enige is dat ik dan altijd iemand mis om even na te praten. Tijdens de films interesseert het mij niet of er iemand bij is. Welke ga je allemaal bekijken?

1 like

adrift, mama mia, tag en ideal home

1 like

Ik heb te last airbender net weer gekeken en ondanks dat de film slecht aangeschreven staat, blijf ik hem leuk vinden. Heb ook altijd gehoopt dat er een deel 2 kwam, maar ben bang dat dat er niet in zit.

Ik vond het een teleurstelling tegenover de tekenfilms. Zo jammer dat het verhaal daar niet zo goed overkwam.

3 likes

Oke ik weet nu hoe ik mijn zondagavond ga spenderen :ok_hand:t2:

Ik ga ook vaak alleen, maar niet op drukke momenten zoals vrijdag en zaterdag avond. Dan is het toch minder leuk haha

Verder is het juist wel lekker, en al helemaal als je alleen on de zaal zit. Dan mag je ook pauze overslaan als je wil

Oh die heb ik vroeger zooooo vaak gekeken. Net zoals al die andere films van ze

1 like

Er spelen meer casa de papel mensen in. Rio ook :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like