Ik kom alleen even zeggen dat ik la casa de papel echt geweldig vind. Spaans is echt een goede taal voor een serie haha. Nog 2 afleveringen en dan heb ik alles gezien. Daarna maar weer 13 reasons verder kijken. Verder weet ik nog niet waar ik aan moet beginnen. Heb via videoland alle seizoenen van CSI onlangs gekeken en the blacklist ben ik daar nog mee bezig omdat die verder is dan netflix. Dus als 13 reasons why en the blacklist afgelopen zijn weet ik nog niet wat ik moet gaan kijken haha.
Het einde van La casa de papel is echt goed vond ik!! Kan niet wachten op deel 3, idd een hele goede serie en het Spaans maakt het helemaal af <3
ohhh nu kan ik helemaal niet wachten haha heb ze gedownload om het na mijn werk in de trein te kunnen kijken! Nog 5.5 uur en dan kan ik kijken. Seizoen 3 komt pas in 2019 las ik:scream:
The americans is ook echt een aanrader!
Oooh niceeee
Wees blij dat je je er nog op kan verheugen, hahah!! Jaa duurt nog lang he
Rond 8 uur dus pas? Poooor you!
Echt
bijna 1 af. Ik hoorde ook dat die verder nu gecancelled is, is het nog waard om hem dan âafâ te kijken?
@Jeg Ik vond the rain ook een beetje flauw einde. Heb nu niet echt zoiets van âwoowww ik moet een seizoen 2 zienâ ofzo. Was die serie al een beetje vergeten eigenlijk.
@Namorada Ja tot 20u werken helaas.
Oeehh, dat ga ik zo hard bingewatchen dit weekend. Goed dat je 't zegt, was het helemaal vergeten!
Ik lees net dat Jane the Virgin gaat stoppen na het 5e seizoen⊠
Neeeee 

Ik houd zoveel van die serie.
Ja? Ik wilde er net aan beginnen namelijk, maar nu twijfel ik haha
Meh, ik vond die hoofdrolspeler in seizoen 1 soms al zo dramatisch
Ik ben afgelopen week begonnen met the rain. Heerlijke serie!

Ah jaloers. Ja ik kijk hem dus met mijn vriend, maar nu moet ik wachten 
Ik keek arrow moet nu zoân 6 a 7 afleveringen nog. Vind het lastig doorkomen nu. Volg jij het nog wel elke week? Ook supergirl volg ik het laatste seizoen niet echt meer.
Ik heb net 2 afleveringen van Safe gekeken maar wordt het snel spannender? Het boeit me nog niet nu
Dan haak ik af. Vind het acteerwerk nu ook niet je van het.
Heb hem net afgekeken en je had gelijk haha! Goed einde. Vind het écht heel jammer dat het nu is afgelopen 
@anon68622085 leuke serie heb jeđ€
@Rozecoupeschaar jaaa he en nu is t zo jammer dat je m af hebt en moet wachten op deel 3 
@Maestoso ohja lie to me is idd geweldig!! Ik heb daar ook echt veel om moeten lachen. Echt jammer dat het maar 3 (toch?) seizoenen waren.