Series & Netflix

Heb je Grimm al gezien? Die vond ik fantastisch. Gotham ook.

De beste korte serie die ik onlangs heb gekeken op Netflix is Requiem, die vond ik echt goed! Ik hou van series met maar een paar seizoenen of miniseries, haak vaak na een paar seizoenen af.

Ben een beetje Netflix moe merk ik. Geen fut/zin om een serie te volgen, zelfs geen film.Komt ook door het mooie weer denk ik.

Dit was mijn eerste berichtje op dit forum::grinning:

4 likes

Ik ben nu Tabula Rasa aan het kijken, aanrader! Heel spannend, beetje eng ook; kan altijd prima slapen na horrors/thrillers maar deze kijk ik niet vlak voordat ik naar bed ga haha.

3 likes

Nee beide nog niet gezien, bedankt voor de tips :slight_smile:

Zo, Stranger Things eindelijk uitgekeken en nu ben ik aan Safe begonnen. Erg wennen om Michael C. Hall met een Brits accent te horen en Amanda Abbington als brunette in plaats van blondine te zien. Tot nu toe (ik heb twee afleveringen gezien) vind ik de serie vooral intrigerend. Spannend kan ik het niet echt noemen. Ik vraag me vooral af hoe alle puzzelstukjes in elkaar passen en hoe iedereen met elkaar te maken heeft.

1 like

Ik wil ook beginnen met deze serie. Hoor wel van meerdere mensen dat het qua spanning wat tegenvalt (in ieder geval de eerste afleveringen?)
Ik kijk verder bijv. Riverdale, How to get away with murder, Jane the virgin en The good place. En laatst die docu over weird sekte gekeken.

Ik heb afgelopen dagen The Rain gekeken. Vond het een toffe serie, leuk concept!
Ben wel benieuwd of er nog een vervolgseizoen op komt of dat het verhaal hiermee klaar is.

1 like

Ja, het is eerder een intrigerende serie dan echt spannend. Zoals ik al zei roept het vooral nieuwsgierigheid op hoe alles in elkaar past.

Hierna ga ik aan La casa de papel beginnen denk ik! Ik twijfel nog een beetje, want misschien wordt het ook wel 13 Reasons Why seizoen 2.

We hebben gisteren ā€œevil geniusā€ gekeken, echt een heel bizar verhaal. Is een beetje in de stijl van mindhunter en unabomber. Alleen nu zie je dus ook ā€œactual footageā€.

THE ALIENIST!

ja sorry dat ik dat overal plaats, maar zoā€™n goede serie woehoeee

1 like

Ja omg ik wil een seizoen 2!!! ik zat er zo in en dan is het opeens afgelopen.
Wil weten of ze gaan trouwen enzo hihi

1 like

Ik wilde net helemaal enthousiast die serie met konijntje Dan Humphrey/Penn Badgley(?) gaan kijken, staat er alleen een trailer op. Lekker dan :rabbit:

1 like

(mag dit alleen over de series op Nx gaan?)

Ik kijk zelden Netflix omdat ik liever naar mijn tv kijk, en ik nog een tv uit de middeleeuwen heb. Wel kan ik via KPN op mijn account inloggen maar ik kan dan de ondertiteling niet lezen omdat ie mega klein is (ook al is ie op de pc groot). Heeft iemand anders hier last van/oplossing voor?

Ik heb de ott niet echt nodig, maar is wel relaxter kijken.

Voor series die niet op Netflix staan is een ander topic! :slight_smile:

Is er niet ergens een instellingsknop waar je de ondertiteling kan vergroten? Heb er niet echt verstand van, maar dat is het eerste waar ik aan kan denken.

Moet ik eerst gaan checken of ze wel of niet op Netflix staan, lol.
Heb wel veel series (gedeeltelijk) gezien die erop staan, zoals bijvoorbeeld The Flash, How to get Away with murder, The last kingdom, Vampire Diaries etc. Alleen dan meestal niet via Netflix en over het algemeen geen Netflix Originals.
Behalve dan The Handmaids Tale, die begon vanavond op Canvas dus die ben ik gaan opnemen. Maar dan lig je dus wel eeuwen achter.

Ik had al geprobeerd om in de instellingen de ondertiteling te vergroten. Op laptop waren ze zowat mijn halve scherm, tv geen verschilā€¦ dus helaas.

Ik ben nu aan het kijken naar the 100. Ik had het vroeger al eens gezien, maar gestopt na seizoen 2.

Ik heb nog maar 1 aflevering gezien, maar ben heel benieuwd! Ik moest wel even wennen aan Dakota Fanning. Ik zie haar echt nog als een kind haha

1 like

Ja, ik volg deze ook! Vind hem ook best leuk. Kijkt wel lekker weg maar ik blijf het wel raar vinden dat hij in dat pak zo herkenbaar is maar niemand hem herkent.