Ja, echt jammer, ik hoop dat het er ooit weer (volledig, nu de serie afgelopen is) op wordt gezet.
The killing, The bridge, Sorjonen, grenseland
Ahh oke! Deze vond ik ook erg leuk:
Ray Donovan
The Killing
The Fall
Ik weet ook niet meer wat ik moet kijken le chalet kom ik niet doorheen, probeer het wel maar het is zo traag. Modern Family heb ik helemaal af en de nieuwe seizoens van alles komen ook zo traag
Andere Franse serie die ik wel heel leuk vond en ook snel ging: le foret (The forrest) maar weet niet zeker of āie ook op NL Netflix staat. Anders is het een dooie mus helaas.
Dat hebben mn ouders gekeken en ik heb half meegekeken. Zag er zeker spannend uitā
Oei 8 september, ben nu bij S2A2 van Homeland nog ff 4 seizoenen er doorheen jassen
Ik vind het zooo spannend, echt blij dat ik dit ben gaan kijken
allemaal gezien behalve sorjonen! thx
het lijkt alsof er bij mijn vriend echt hele andere films en series op zijn account staan vergeleken met die van mij.
Nog een laatste poging: La Mante?
WAT WAT WAT neeeeeeee? Modern Family er af? Dit kan ik niet aan.
Someone pls call a wambulance.
Las chicas del cable!
Nahh stom dat al die leuke series eraf gaan. Hopelijk komen er ook een beetje leuke voor in de plaats
Nieuwe seizoen is er in september trouwens.
Ah chill! Weer iets om naar uit te kijken. Eerst nog 5seizoenen Desperate Housewives
Ik kom even binnenwalsen met een vraag:
Ik heb 1,5 jaar geen Netflix gehad en gekeken en nu sinds een week weer een abonnement. Ik heb zin om vanavond iets te kijken wat me meteen grijpt vanaf het begin. Mag een serie, film of docu zijn. Liefst lekker spannend. Wat raden jullie aan?
Thanks voor de tips. Ik ken ze allemaal, behalve the missing seizoen 2. Ik heb het eerste seizoen gezien met Joƫl Kinnaman, is dat wat je bedoel?
Inderdaad, ik zag het net in mijn overzicht hahah. Maar sla ik dan seizoen 1 over?
Top. Thanks!
jaa heb net s03e01 gekeken! Was een leuke aflevering, zooo jammer dat het maar 30 min duurt