Ah chill! Weer iets om naar uit te kijken. Eerst nog 5seizoenen Desperate Housewives
Ik kom even binnenwalsen met een vraag:
Ik heb 1,5 jaar geen Netflix gehad en gekeken en nu sinds een week weer een abonnement. Ik heb zin om vanavond iets te kijken wat me meteen grijpt vanaf het begin. Mag een serie, film of docu zijn. Liefst lekker spannend. Wat raden jullie aan?
Thanks voor de tips. Ik ken ze allemaal, behalve the missing seizoen 2. Ik heb het eerste seizoen gezien met Joël Kinnaman, is dat wat je bedoel?
Inderdaad, ik zag het net in mijn overzicht hahah. Maar sla ik dan seizoen 1 over?
Top. Thanks!
jaa heb net s03e01 gekeken! Was een leuke aflevering, zooo jammer dat het maar 30 min duurt
Net la casa de las flores uitgekeken en vond het best vermakelijk, afleveringen zijn maar 30 minuten dus het kijkt wel lekker weg.
Helix is ook echt heel spannend. Gaat over een geisoleerd onderzoekscentrum op de Noordpool waar een virus uitbreekt. Seizoen 1 en 2 zijn allebei leuk en spannend. Proberen waard! The following is ook echt zoooooo goed maar ik weet niet of dat er nog op staat? Tabula Rasa is horrorspannend, Vlaamse serie. Stranger Things is ook wel spannend maar dat ken je vast wel!
Ik ga nu denk ik met Poldark en Atlanta beginnen. Echt twee totaal verschillende series haha
Ik kijk met m’n vriend Luficer. Had echt bijna 8 afleveringen nodig voor we erin zaten maar vind het zoooo leuk nu.
En alleen the Good Wife. Ook leuk!
Als iemand trouwens nog Spaanse series weet let me knoww, deze heb ik allemaal al gezien:
- las chicas del cable
- la casa de las flores
- la casa de papel
- tiempos de la guerra
- gran hotel
Velvet en spin-off Velvet Colleccion
Ik mis Terrace House altijd zo hard wanneer ik de nieuwste afleveringen heb gezien, maar nu heb ik dus de reeks vóór boys and girls in the city gevonden en heb ik ACHT nieuwe (oude) seizoenen om te kijken
Ga k op mn lijstje zetten, thanks!
Ik heb net het nieuwste seizoen van OITNB gekeken en AARGH
Spoilers
NEEEEE Blanca en Taystee
Ik ben wel blij dat Piper haar vrijlating niet verkloot heeft want eerlijk ik denk dat we allemaal wel tot de laatste seconde dachten dat ze gillend terug naar binnen zou lopen
Komt er nou nog een seizoen, waarschijnlijk wel he?
Samenvatting
ik vind het ook super erg voor beiden. Ik geloofde echt dat Taystee vrijgesproken zou worden. Ik heb echt gehuild toen Blanca’s vriend haar stond op te wachten.
Er komt nog een seizoen en dan is het gedaan.
ja dat is echt jammer. En ik was nog meer teleurgesteld, omdat ik dacht dat het hele seizoen er al op stond
En ik zie dat je nu met Atlanta gaat beginnen, dat is zo’n leuke serie!
Heb net eindelijk de laatste aflevering van Westworld gekeken en ik snap er weinig van hahaha.
En nu verder met seizoen 2 van The Bold Type. ️