Series & Netflix

Volgens mij heeft niemand echt verder gekeken bij Insatiable want ik ben bij aflevering 4 of 5 en het gaat echt totaal niet over ‘je leven is alleen leuk wanneer je dun bent’. Het begint inderdaad zo maar dat is uiteindelijk totaal niet waar de serie over gaat :sweat_smile: … en laten we eerlijk wezen, je wordt helaas in onze maatschappij ook meer geaccepteerd als je dun bent. Missverkiezingen zijn helaas alleen nog maar voor dunne mensen. Dus ze zetten ook nog eens een aardig realistisch beeld neer.

Daarbij vind ik de serie trouwens best slecht haha, het is te duidelijk geacteerd maar het vermaakt me wel.

Nu zal ik me wel ergens even gaan schamen dat ik deze fatshaming serie kijk !!!&/9:8:€39!, groetjes een te dikke ff’er.

3 likes

Meer het zien van iets akeligs. Wacht ik doe even in een spoiler

Sinner seizoen 2

Omdat ik in trailer dus 2 lijken zag liggen en of die beelden nog vaak te terug worden gehaald in de afleveringen. Ben zelf nogal gevoelig voor dat 's nachts beelden blijven ‘hangen’ :sweat:. Dit had ik bij seizoen 1 helemaal niet, dat vond ik echt spannend maar niet eng

sinner seizoen 2? OMGGGGGGGGGG yes

2 likes

Haha ik heb inderdaad nog niet verder gekeken dan de eerste aflevering! Ik ben zelf ook een te dikke FF-er dus ik moet zeggen dat het onderwerp me ook persoonlijk raakt :wink:

Ik zal het nog een kans geven, vind het acteren niet echt van een hoogstaand niveau maar wie weet vermakelijk haha.

Dit vind ik ook heeeeel fijn nieuws.

2 likes

hahah ow nee ik heb haar spoiler geopend stiekem
ze heeft het over de trailer
of staat hij wel al online @anon69899736? :smiley:

Ik vind alles aan Insatiable overduidelijk een parodie (elk personage, elke gebeurtenis), maar veel mensen interpreteren het idd niet zo, dan snap ik wel dat je het niks vind. Ik vind het ook niet fantastisch of zo, maar die serie krijgt volgens mij wel veel kritiek die onterecht is!
Is een beetje zoals mensen die Jane the virgin veel te dramatisch en onrealistisch vinden maar niet echt doorhebben dat het een parodie op het genre is. (al is JTV 100x beter dan Insatiable)

3 likes

Die sinner spoilers, hebben jullie het al gezien of gaat dit over de preview ofzo? @anon69899736 @trenchcoat

1 like

@Banananana

1 like

Ohhhhhhh dat had ik ff helemaal gemist, thanks!!!

3 likes
Sinner seizoen 2. Geen spoiler.

Ah thanks voor je uitgebreide uitleg! Mezelf kennende kan ik me toch niet inhouden om het niet te kijken haha. Maar net wat je zegt, dan zet ik het geluid wel even uit :)! En scheelt ook een stuk als ik het overdag ga kijken!

1 like

Iemand die deze serie heeft gezien? Kreeg net een melding van Netflix, klinkt wel leuk.

Edit: heb net een stukje gekeken, vind het nog niet echt wat.

Is ook niet de beste serie ooit maar vond het wel prima . Ben zelf ook dik en vond het niet kwetsend ofzo.

Vond sommige dingen enorm voorspelbaar. Zal geen spoilers geven.
De southern accents wel er lekker gedaan .

Ben nu net begonnen met ‘to all the boys I loved’. Ben benieuwd! :blush:

6 likes

Heb net de film Perdida gezien. Niet bijzonder. Ik wil nog even wat kijken maar ik heb geen idee wat dus ik kijk nu maar weer Friends

Ik ben begonnen aan elementary maar weet nog niet zo goed wat ik vind.
Best vermakelijk en de afleveringen kijken lekker weg maar vind het soms wat te kinderlijk ofzo.
Ik houd van echt duistere series en dit is wat lichter.

Ik had er ook meer van verwacht, die plottwist zag je ook van mijlenver aankomen. Jammer.

1 like

Ik kijk nu la casa de las Flores en ik vind het hilarisch. Echt een serie dat je snel wegkijkt.

3 likes

Ja ik had het vrijwel meteen door, jammer, want de film had wel potentie.

Ben begonnen met het laatste seizoen van The Originals, nog iemand die het ook kijkt?

1 like