Ik vind het heel vet! Heel broeierig en met allemaal laagjes. Ik zou het omschrijven als een mix tussen Big Little Lies en True Detective.
Klinkt zoals het boek ja, zin in
Ik heb hem stiekem al twee keer gezien, zo’n fijne film <3
Bonus Family is leuk! Tweede seizoen wel iets minder leuk dan seizoen 1 maar het kijkt lekker weg ️
Weet iemand wanneer die serie van netflix komt met dan uit gossip girl? Iets over een stalker?
You heet ie! Maar ik kon niet vinden wanneer.
Het tweede seizoen van Atypical komt begin september. Leukkkk
Dat dacht ik ook al!
Net To All The Boys I’ve Loved Before gekeken en wil ‘m gewoon meteen nog eens zien? Zooo’n lieve film, kreeg er zelf gewoon kriebels van in m’n buik hahah
Ik kom dus echt niet door seizoen 2 heen
Ooh! Waar ben je dan met kijken? Toen ik dit postte, had ik net aflevering 1 gezien met de cliffhanger [tbc]:
Peaky Blinders s02e01
dat Thomas helemaal tot moes was geslagen.
Maar het is wel een langzame serie ja. Ik zit al heeel lang gestrand in seizoen 2 van Breaking Bad terwijl iedereen die serie helemaal geweldig vindt. Edit: beetje onlogische zin, maar ik bedoelde dat je met dat soort series echt ineens vast kan lopen.
Volgens mij aflevering 3 of 4. Vond het eerste seizoen heel fijn maar deze zo zwaar ofzo.
Ah, daar ben ik nu ook (aflevering 3 vandaag gezien). Snap wel wat je bedoelt, al heb ik er niet echt last van.
Heeft er iemand Pose gevolgd?
The choice! Voor de volgende keer misschien. Is gebaseerd op een boek van dezelfde schrijver als the notebook
Ik ben hem nu aan het downloaden van Netflix zodat ik hem morgen in het vliegtuig kan bekijken! Ben benieuwd
Leuk!! Laat maar weten wat je ervan vond!
Bestaat er ook een aflevering van Homeland waarin Carrie niet tegen ALLES wat iedereen van haar vraagt/haar beveelt ingaat? Tegendraads kreng.
Ik wil er ook graag aan beginnen, naja heb net 3 minuten gekeken naar aflevering 1 S2 maar ik durf niet verder te kijken . Vond seizoen 1 zeg maar niet eng en ging toch even de trailer kijken en nu durf ik niet meer te kijken
Is het echt hele tijd eng? Jezus wat een pussy ben ik
Ik heb gister het nieuwe seizoein OITNB gekeken, vond het wel veel leuker als het vorige seizoen maar ik vond het einde wel een beetje een anti-climax… Er gebeurde niet echt iets.
Daarna begonnen met Insatiable maar moet zeggen dat ik al wat met mn ogen heb zitten rollen. Alsof je leven alleen maar fantastisch is als je dun en mooi bent…