Dat einde aan OTNB vond ik idd ook tegenvallen. Toch wel benieuwd hoe het verder gaat…
Iemand al klaar/begonnen met The Innocents?
Gister Killing Eve en Sharp Objects afgekeken en nu val ik in een gat.
Ja vond ik ook heel leuk!
Hoe irritant haar stem ook is, nu ik de serie heb afgerond mis ik het toch wel
Ik ook! Werd al verliefd op Diego, tot die laatste aflevering haha
Jaaa dat ging wel echt te ver!
Mmmh het blijft wel traag, maar ik hou daar wel van. Beetje zoals True Detective.
Jaaaa! Het is wel echt heel goed. (Fangirl hier).
Ben toch maar weer terug gegaan naar Gilmore Girls, zo’n fijne serie.
Iemand enig idee of we Outlander s3 op nl Netflix gaan krijgen? I need it😂
Ik ga vnv het laatste half uurtje van the stranger things seizoen 2 in
Heeft iemand enig idee wanneer seizoen 3 komt?
Ja! Ik zag laatst ergens staan dat seizoen 3 vanaf september op Netflix komt. Weet niet hoeveelste september trouwens.
Oehhh en seizoen 4 in november, kan echt niet wachten
oh nu ik dit zie, True Detective komt met een seizoen 3! Het zou ook meer gaan lijken op het eerste dan op het tweede seizoen
Beter, vond seizoen 2 stukken minder. Seizoen 1 is liefde.
Oh ja ik vond seizoen 2 helemaaaaal niks. Nice!
Ik ben ook begonnen aan La casa de las flores, het pakt me nog niet helemaal maar is wel vermakelijk. En mijn vriend lijkt een beetje op Dominique dus dat maakt het ook leuk. Ik stuurde hem een foto van de acteur genomen vanuit een bepaalde hoek hoek en hij vroeg wanneer ik stiekem die foto van hem gemaakt had.
Ik ben gisteravond begonnen aan Narcos en vind het echt vet! Interessante mix van het waargebeurde (met foto’s, filmpjes) en het fictieve. Heb 1 aflevering gekeken dus weet niet precies of het altijd zo blijft maar vond het echt tof.
Ik ben het ook aan het kijken! Ben nu bij aflevering 3 en kan niet wachten om weer verder te kijken haha
Love narcos, ik zit nu aan seizoen 2 en het is imo nog steeds even goed! Idd die mix van waargebeurd met fictie, de acteurs die ook echt Spaans spreken en niet magisch allemaal Engels, en zo goed als alle acteurs lijken uiterlijk sterk op de echte personen. Topserie! #fangirl
ik ben lekker laat met series kijken die waarschijnlijk iedereen al gezien heeft. MAAR ik ben nu bij seizoen 2 van The Handmaids Tale, en ik vind dit seizoen nu al zo veel beter dan de 1e. Gaat allemaal wat sneller maar wel best heftig. Merk wel dat ik er niet helemaal in kan komen omdat ik steeds denk ‘‘oh de hoofdpersoon gaat toch niet dood want dan is de serie over’’