Series & Netflix

Ja dat had ik ook heel erg met haar, en steeds als je haar weer mag doet ze weer iets kuts haha. Vind haar ook zo mooi he

2 likes

Nieuwe seizoen van Ozark staat ook op Netflix! We proberen hem te bewaren haha anders is hij weer in een paar avonden uitgekeken.
Zijn nu Shooter aan het kijken maar ik vind dat dus niet zoveel aan, vind de verhalen redelijk zwak/onrealistisch en dat gepiew-piew is niet voor mij weggelegd haha.

2 likes

Na ongeveer 4/5 afleveringen werd het beter, hou vol haha. Is het 10000% waard.

ik ben klaar met stranger things. ik doe daar lang over omdat ik nooit zo veel tijd heb om te netflixen en omdat iedere aflevering ook best lang duurde.
ik ben eerlijk gezegd niet nieuwsgierig geworden naar seizoen 3 :roll_eyes: lol, wie wel?

1 like

Heb The Originals vandaag afgekeken maar vond het einde eigenlijk een beetje tegenvallen, had er wat meer van verwacht vooral omdat het ‘t laatste seizoen was😥

1 like

Seizoen 1 was zo goed - vond ik - alles daarna valt tegen haha! Toch ga ik 3 wel kijken.

2 likes

Ik vind een derde seizoen niet nodig maar ga waarschijnlijk wel kijken

1 like

Net begonnen met The Good Place en ik vind het echt heel erg leuk. En chill dat het afleveringen van 20 minuten zijn, kijkt zo lekker weg.

7 likes

Jaaaaa, love deze serie!

1 like

ik dacht dat The Crown bijna terug online ging komen, over een maand of zo maar nu blijkt dat het pas voor volgend jaar gaat zijn :frowning:

Het lijkt me echt hilarisch om Janet te spelen als actrice

1 like

Moet ik beginnen aan Better Call Saul?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Geen serie, maar wel een film. Ik heb net To All The Boys I’ve Loved Before gezien en hij was echt perfect <333 Hij had echt precies dezelfde sfeer als de boeken en alles was zo schattig. :heart_eyes:

16 likes

ik ben echt verslaafd aan black list (typte eerst netflix hahaha ja was ik al), zoo lekker bingen. ik shazam ook bijna alle muziek

1 like

JAA die heb gister gezien en zo leuk. Nooit te oud voor dit soort films :biggrin:

1 like

Ik heb hem uiteindelijk ook uit gekeken, en ik moest vaak zo lachen om Bob hahahahahah en vooral als hij dan in zichzelf dacht

Haha ja zo ongemakkelijk die vent. Ben net begonnen aan deze serie en vind het best vermakelijk :stuck_out_tongue:

1 like

No wat is iedereen hier anti-Saul haha! :scream: Ik vind het echt een heerlijke serie. In Breaking Bad was Saul altijd al mijn lievelingspersonage dus vind het heerlijk om nu achter zijn backstory te komen. Het is geen hele snelle serie maar dat vind ik eigenlijk juist de kracht erachter - heel veel character building (zoals in BB ook). Prachtige cinematografie en veel bekende gezichten wat erg leuk is. Ik zou 'm iig een kans geven en het eerste seizoen kijken!

5 likes

Ben vandaag begonnen met nieuwe serie ‘Sisters’ op Netflix maar ik vind het (nog) niet echt lekker wegkijken. Normaliter ben ik echt een bingewatcher maar na 2 afleveringen had ik zoiets van ‘meh’. Meer mensen begonnen met kijken?

Ben onlangs begonnen aan Outlander en ben erg enthousiast. Het zijn wel lange afleveringen (1 uur) maar het is erg mooi gemaakt vind ik. Een aanrader voor geschiedenis nerds :nerd_face:

3 likes