Ik heb het een kans gegeven en ik geef je gelijk! Ik vind alleen dat die eerste aflevering geen recht aan de rest van de serie doet haha
Ik heb de insiatable afgekeken en het is echt … raar, heftig, ik bleef wel kijken maar het was ook slecht geacteerd vond ik hahaha. In elk geval komen de volgende dingen aan bod: homoseksualiteit, biseksualiteit, alcoholverslavingen, religies, demons, psychische problematiek rondom eten, verstoorde relaties, drugsverslaving en kliniek, sexual assault … dus nee - de eerste aflevering is niet goed en nee - de serie is niet echt mijn ding maar oh hell dat het taboes doorbreekt (zeker in the US). Ook @Zeezout nog even mijn mening!
Ja ik, maar meer als achtergrond geluid en om het gat na RTL boulevard te vullen. Utopia 1 vond ik veel leuker.
Ik hou echt van The Grimm, halverwehe seizoen 3 wordt het echt steeds beter. Ben net begonnen met seizoen 5, laatste seizoen, en omg er gebeurt zoveel dat ik helemaal van het padje ben
Ik heb een Utopia topic aangemaakt dat een beetje dood gebloed is, ik vind er ook niet veel meer aan…
Weet iemand nog een leuke serie om me op te vrolijken? De meeste bekende comedies/originals die op Netflix staan heb ik wel al gezien denk ik, maar wil ook best daarbuiten zoeken!
Blijkbaar hebben veel van de acteurs een verkeerd accent. De hoofdpersoon komt zelfs uit Brazilië waar ze niet eens Spaans spreken. Op internet las ik de vergelijking met een acteur uit Texas die Sherlock Holmes speelt. Maar ja, wij (het grootste deel van de Nederlanders) hebben dat toch niet door
Heb je The Good Place al gekeken? Queer Eye? Kimmy Schmidt? Full(er) house?
Sorry veel Netflix Original besef ik me nu…
Thanks! Full(er) House nog niet, ga ik even naar kijken
Ik vind Splitting Up Together ook een leuke serie!
Ik vind insecure ook erg leuk. Het derde seizoen is volgens mij net begonnen. Vond de eerste twee leuk, kijkt lekker weg en wel een beetje drama maar overall grappig en easy watching.
Oh top, die ken ik ook nog niet! Thanks
Door iemand hier ben ik Shooter gaan kijken en ik ben echt lang niet zó verslaafd geweest aan een serie Heb het eerste seizoen in 1,5 dag gekeken haha
Oke net the handmaids tale afgekeken en wtfff deze serie speelt met je gevoel. Het ene moment zijn sommige personages echt maximaal kut en het andere moment voel je toch sympathie ofzo, zo goed gedaan!
Vond seizoen 2 wel beter dan het 1e
Ja, dat vind ik ook. Ook zij is slachtoffer van het systeem.
Ja dat had ik ook heel erg met haar, en steeds als je haar weer mag doet ze weer iets kuts haha. Vind haar ook zo mooi he
Nieuwe seizoen van Ozark staat ook op Netflix! We proberen hem te bewaren haha anders is hij weer in een paar avonden uitgekeken.
Zijn nu Shooter aan het kijken maar ik vind dat dus niet zoveel aan, vind de verhalen redelijk zwak/onrealistisch en dat gepiew-piew is niet voor mij weggelegd haha.
Na ongeveer 4/5 afleveringen werd het beter, hou vol haha. Is het 10000% waard.
ik ben klaar met stranger things. ik doe daar lang over omdat ik nooit zo veel tijd heb om te netflixen en omdat iedere aflevering ook best lang duurde.
ik ben eerlijk gezegd niet nieuwsgierig geworden naar seizoen 3 lol, wie wel?
Heb The Originals vandaag afgekeken maar vond het einde eigenlijk een beetje tegenvallen, had er wat meer van verwacht vooral omdat het ‘t laatste seizoen was😥