Series & Netflix

Ben onlangs begonnen aan Outlander en ben erg enthousiast. Het zijn wel lange afleveringen (1 uur) maar het is erg mooi gemaakt vind ik. Een aanrader voor geschiedenis nerds :nerd_face:

3 likes

Ik vond Outlander ook geweldig (had de hele boekenserie al gelezen en ze hebben niet veel veranderd). Ik vind het juist heerlijk dat de afleveringen zolang zijn. En zo voelt het niet :wink:
Heb wel alleen s1 gezien, dus kan binnenkort lekker aan s2 beginnen.

Is er iemand die op Youtube Premium naar Lifeline kijkt? Ik heb nu 3 eps gezien, vind het wel aardig (not niet heel veel binding met de personages, maar wel interessant gegeven)

4 likes

Gaat inderdaad niet snel, maar vond de nieuwste aflevering wel echt tof. Jammer dat het wekelijks is

Vind Outlander ook best leuk, maar is Claire in die boeken net zo irritant? Ik twijfel of ik ze wil gaan lezen.

Staat dit op Netflix? :hugs:

1 like

Yes!!!

1 like

Er komt een nieuw seizoen van Narcos!

7 likes

Ja leuk!!! Mexico, toch? Daar is toen toch een locatiespotter van Narco’s vermoord, meen ik mij te herinneren!

1 like

ja Mexico! Ben benieuwd naar de acteurs, ik vond Pablo escobar zo goed.

1 like

Ik ben ook bezig met seizoen 3 van Outlander! Vind het af en toe langdradig maar inderdaad mooi gemaakt.
Seizoen 1 was tof, seizoen 2 minder, nu ben ik er weer meer van gecharmeerd.

Seizoen 1 - Jamie/cpt. Randall

Ik vond de laatste afleveringen van seizoen 1 echt enorm heftig en grafisch, werd er vaak helemaal onpasselijk van. Heb toen ook echt moed moeten verzamelen om het seizoen af te kijken

Volgt iemand hier Designated Survivor? Dit was gecanceld door ABC (dacht ik?) na 2 seizoenen maar Netflix heeft nu een derde seizoen besteld! Keek altijd wel lekker weg, en seizoen 2 eindigt echt met een cliffhanger dus ik ben hier wel blij mee :slight_smile:

4 likes

Ligt er denk ik aan wat je irritant vind aan haar. Ik heb het vaker gehoord, maar aangezien ik dat niet vind, vind ik het lastig te beoordelen.

@Revelry

die scene(s) zijn in de boeken nog grafischer, dus ik hield mijn hart al vast. Wel goed verfilmd trouwens.

Oeh nice! Ik volg het ook, maar vond seizoen 2 wel echt dermate slecht dat ik het snapte dat er geen seizoen 3 kwam. Hoop dat Netflix met seizoen 3 er een betere rode draad in verwerkt!

3 likes

The Handmaids Tale seizoen 2 uit, zo spannend!

Nu zo lang wachten tot seizoen 3, ze denken dat die in april komt. :weary:

:frowning: :frowning_face: Had ook wel weer zin in een nieuw seizoen

ja echt stom ik was ook zo benieuwd omdat heel de cast na twee seizoenen vervangen zouden worden en Elisabeth al officieel uitgebracht was, zo stom!!!

Seizoen 3 van Las chicas del Cable staat erop!

2 likes

Atypical seizoen 2 staat er op! Lekker bingen.

3 likes

Ja ik vond hem ook heel leuk :heart_eyes:

Dit had ik dus ook. Het weerhoudt me ervan om seizoen 2 te kijken. :sweat_smile: